Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2006

Τα πήραμε τα μηνύματα, τα μαντάτα....

Όλοι δηλώνουν ότι το πήρανε το μήνυμα, τα μηνύματα
από τις εκλογές.
Εμείς άραγε που τους ψηφίσαμε το πήραμε το μήνυμα
τα μηνύματα ?
Η πέρα βρέχει και εμείς δεν βρεχόμαστε ?
Γιατί εμείς τους ψηφίσαμε δεν βγήκαν από μόνοι τους
Όλοι δηλώνουν νικητές, από τα κόμματα
Εμείς άραγε τι δηλώνουμε ?
Δεν άκουσα κανέναν από εμάς να κάνει κάποια δήλωση
Εγώ προσωπικά ότι καταλάβατε, κατάλαβα
Αν καταλάβατε βέβαια !
Γιατί από όλα αυτά τα ακαταλαβίστικα που λένε όλοι
πως και τι να καταλάβεις
Όλοι είναι νικητές, έτσι δηλώνουν.

Κάποιος έλεγε ότι έγινε μπλε ο χάρτης της Ελλάδας
Ένας άλλος ότι μπορεί σε λίγο να γίνει πράσινος.
όχι, βέβαια από το κακό του, όχι !
Τώρα για κόκκινος και για κίτρινος δεν έχω ακούσει
προς το παρόν.
Λες ναυτάκο μου
Να κόκκινο κιτρινίσουμε κάποτε ?
Μπα καπετάνιο μου
Δεν έχουν πέραση αυτά τα χρώματα
Από χρόνια έχουν ξεθωριάσει
Έχουν χάσει την φωτογένειά τους.

Αυτοί καπετάνιε μου ζούνε στο δικό τους χρώμα
Εμείς πάμε για άλλα χρώματα καπετάνιε μου, πιο
φωτεινά, πιο ζωντανά, πιο όμορφα, εμείς πάμε για
χρώματα που μας εμπνέουν που μας ομορφαίνουν την ζωή.
που δίνουν χρώμα και νόημα στη ζωή μας.

Όλοι από τα κόμματα μετράνε τις μετρήσεις
τις κοινής γνώμης
Έτσι λένε, τουλάχιστον
Έχουν πέσει σε βαριά περισυλλογή, προσπαθούν να εξηγήσουν
τα μηνύματα των καιρών, τα μαντάτα που έρχονται από το
μέτωπο τις κάλπης, γιατί η κάλπη είναι εχθρός
για όλους αυτούς τους πολεμιστές της καρέκλας
και τις πολυθρόνας.
Αφού σκέφτονται να πάνε μέχρι την Αράχωβα, όχι για σκι,
αλλά για τραχανά, μήπως και μπορέσουν να εξηγήσουν τα μαντάτα
και αν δεν μπορέσουν, να πάνε μέχρι και το Μαντείο των Δελφών.
Ποιος ξέρει
Εκεί μπορεί να βρουν κάποια εξήγηση
Αν δεν βρουν και εκεί, καπετάνιε μου εξήγηση
Ας έρθουν να με βρουν στον καφενέ που θα παίζω
το ταβλάκι μου και θα πίνω το τσιπουράκι μου να τους δώσω
εγώ την εξήγηση του χρησμού της κάλπης
Έτσι, απλά !
Ανάμεσα σε ταβλάκι και τσιπουράκι !

Τώρα καπετάνιε μου, πάμε οι δυο μας να πιούμε
έναν Ελληνικό αχνιστό καφέ σε μπακιρένιο μπρίκι να το
ευχαριστηθούμε και ας τους αυτούς να μείνουν παρέα
με τους πολιτικούς αναλυτές να εξηγήσουν τα μαντάτα
που ήρθαν από το μέτωπο της κάλπης.
Φιλάκια !

7 σχόλια:

Καπετάνισσα είπε...

Χε!
Απλός, αυθεντικός, καίριος.
Έτσι μιλάει η καρδιά!
Μα, μερικοί-μερικοί, έχουν από καιρό σφαλιστά τ' αυτιά!

Άστους να μετράνε τις νίκες τους, να υπολογίζουν τα κέρδη, τα σωστά και τα λάθος καμωμένα.
Ό,τι και να κάνουν, πως λογαριάζεται τ' όνειρο, ποτέ τους δε θα βρούν.

Unknown είπε...

Καλημέρα καπετάνισσά μου

Να είσαι καλά για τα πάντα
όμορφά σου λόγια, βλέπεις μεγάλη
υπόθεση είναι να μιλάει η καρδιά.

Όλοι οι απλοί είναι και αυθεντικοί
πολύ σωστά, μετρημένα και σταράτα
πάντοτε τα λόγια σου.
Πως λογαριάζεται τ όνειρο
ποτέ τους δεν θα βρούν !
Εμάς τουλάχιστον το λέει η καρδιά
μας, γιατί έχουμε καρδιά που τους
χωράει όλους !

καλό σου πρωινό

Ανώνυμος είπε...

Ποιος τους ακούει καπετάνιε μου;
Το μάθαμε το παραμύθι πια...

Αν δεν ορίσουμε εμείς τα χρώματα μας,πως θα αγγίξουμε την ουσία;Πως θα χαμογελάσει η ψυχή μας;Πολύτιμο και ζωντανό κρατάμε τ'ονειρο.


Καλό απόγευμα να έχεις!

Alexandra είπε...

ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει... λυπάμαι γι'αυτό.

Serenity είπε...

Την καλύτερη δουλειά, Καπετάνιο μου...

nahames nakanamoko είπε...

oh captain my captain
εμείς σε λίγο θα είμαστε ανοιχτά κ θα μυρίζουμε το επόμενο λιμάνι να έρχεται.

κ οι δύστυχοι αυτοί ακόμα θα αγωνίζονται να αποδείξουν-στους εαυτούς τους πρώτα-ότι νίκησαν, βαθιά λασπωμένοι στην πλάνη τους, αφού λάθος πήραν τη ζωή τους...

χαίρω πολύ για τη γνωριμία με το μπλογκ σου!

Unknown είπε...

@ mirca

Πολύτιμο και ζωντανό
κρατάμε το όνειρο, και αυτούς
ας τους να ψάχνουν,
ποιός τους ακούει!

καλό σου βράδυ !

@ alexandra

Σεβαστή η γνώμη σου
η αποψή σου

Καλό βράδυ !

@ serenity

Σέβομαι την αποψή σου !

Καλό σου βράδυ

@ nahames nakanamoko


Ας τους να αγωνίζονται να αποδείξουν την κοροϊδιά που νομίζουν ότι εμείς δεν πέρνουμε
χαμπάρι, είναι βαθιά νυχτωμένοι !

σε ευχαριστώ για την επίσκεψη !

καλό σου βράδυ !