Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2006

Αγάπη ζήτησα και τρυφερότητα.....



Με λες αγάπη μα δεν είμαι η αγάπη σου
παρά μόνο το σκαλοπάτι σου
Σε λέω αγάπη γιατί είσαι η αγάπη μου
τραγουδά ο Στράτος

Αγάπη μου στα μάτια κοίταξέ με
και μην μ αφήνεις να χαθώ και αγκάλιασέ με
συνεχίζει το τραγούδι ο Στράτος

Μη μου μιλάς, δεν είναι απαραίτητο
Αυτό που είναι απαραίτητο, είναι στα μάτια
να με βλέπεις και όχι απλά να με κοιτάς
και ας μην μου μιλάς, δεν είναι απαραίτητο

Εγώ δεν ήμουνα αλήτης
Αλήτη με έκανες εσύ
Εγώ δεν ήμουνα μόρτης και ξενύχτης
Ήμουνα καλό παιδί

Γι αυτό σου λέω, στα μάτια να με βλέπεις
Δεν χρειάζεται να μου μιλάς
Μόνο να με βλέπεις και όχι απλά να με κοιτάς
και να μου χαμογελάς

Τα μάτια στέγνωσαν μα ακόμη κλαίει η καρδιά
Αχ, αυτή η καρδιά η τόσο μεγάλη, η τόσο ζωντανή
Αυτή που είναι η ίδια η Ζωή, όλη η Ζωή
Ακόμη και όταν κλαίει η καρδιά

Την αγκαλιά σου άνοιξέ μου να μπω
να μπω να ζεσταθώ και ας κοιμηθώ
μες την αγκαλιά σου την ζεστή, την τρυφερή
και αν είναι ας πεθάνω εκεί

Εγώ αγόρι μου, έχω τα στολίδια μου
τα δακτυλίδια μου
και ότι πω
Και αν δεν με θες εσύ σκληρό αντράκι
Εγώ, θα ψάξω την άκρη να την βρω
γλυκό μου αγοράκι

Εδώ κορίτσι μου είναι η γειτονιά των αγγέλων
Μα εσυ κορίτσι μου γεννήθηκες χωρίς φτερά
Ακριβώς δίπλα, είναι η συνοικία το όνειρο
για αυτούς που ονειρεύονται

Εγώ κορίτσι μου μένω στην γειτονιά των αγγέλων
Γιατί έχω φτερά για να πετώ
και όχι στολίδια και δακτυλίδια
Λάθος συνοικία διάλεξες κορίτσι μου

Έχω μάθει να πετώ, να ταξιδεύω
μέσα στον κόσμο στη Ζωή
Έχω μάθει να πετώ σαν άγγελος
και όχι να ονειρεύομαι στολίδια και δακτυλίδια

Γι αυτό κορίτσι μου γλυκό
Κράτησε τα στολίδια, τα δακτυλίδια
για πάρτη σου
και, Άντε για

Όλες του κόσμου οι Κυριακές
Λάμπουν στο πρόσωπό σου, αγάπη μου
τραγουδά η Χαρούλα

Τι όμορφα είναι να σε αγαπάω
και να σε καρτεράω
Είσαι ζεστός σαν την φωτιά
συνεχίζει η Χαρούλα

Η αγάπη και ο έρωτας
δεν σταματούν ποτές
παρά μόνο όταν πετάξουμε
έξω από τον κόσμο της Ζωής

Τότε, έρχεται το τέλος
Τότε πηγαίνουμε κατ ευθείαν
στον Δημιουργό μας για πάντα
τότε είναι αργά, πολύ αργά

Γι αυτό σου λέω
Άσε τα στολίδια και τα δακτυλίδια
και έλα να πετάξουμε μαζί
μέσα στις ομορφιές του κόσμου, της Ζωής

Δεν ζήτησα από σένα να σώσεις
την ανθρωπότητα
Αγάπη ζήτησα να δώσεις
και λίγη τρυφερότητα

Τελειώνει η Γαρμπή
λίγο πριν το ξημέρωμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: