Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2006

Το ζευγάρι της ίδιας Παιδείας....


Οι φωτο είναι από το
www.ethnos.gr

Στην γωνιά βάζει η κυβέρνηση την Παιδεία
παρά τις μεγαλόστομες δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού
για αναβάθμιση της Παιδείας.
Στα λόγια είναι πρώτος
Στην θεωρία για διδακτορικό
Στην πράξη, όμως, Πάτος....
Ούτε τελευταίος !
Αφού δεν ιδρώνει ο άνθρωπος

Καμιά ανάληψη ευθύνης απέναντι στον Ελληνικό Λαό

Η Μαριέττα βάζει στήθια, όχι πλάτη γιατί δεν έχει,
στήθια όμως έχει μπόλικα για στήριγμα.
Με στήθια όμως και με λόγια παιδεία δεν γίνεται
Όσο και αν τα γαργαλάς τα στήθια τα ανάλατα
Μαριέττα μου και κύριε Πρωθυπουργέ.

Έλεγε ο κύριος Πρωθυπουργός

Η επένδυση στην παιδεία είναι η πρώτη μας επιλογή
και το προσωπικό όραμά μου,
ΑΜ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΈΠΟΥΜΕ κύριε Καραμανλή ?

Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε τα σχολεία
και τα Πανεπιστήμια του μέλλοντος.
Αυτά είπε ο Πρωθυπουργός, αυτά γράφω
Τώρα, τι να πιστέψω από ολά αυτά άραγε ?
Αυτά που άκουσα η αυτά που γράφω τώρα ?
πέστε μου γιατί θα σαλτάρω !

Μου αρέσει που είναι και το προσωπικό του όραμα
σκέψου να μην ήταν κιόλας
Τέτοια οράματα λίγοι άνθρωποι μπορούν να δουν
σε όλο τον Πλανήτη Γη !
και γαμώ τα οράματα είναι !

Αμ, για τα σχολεία και τα Πανεπιστήμια του μέλλοντος
αυτό το όραμα που το πας και που το βάζεις ?

Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να το βάλει, το όραμα
στα βυζιά της Μαριέττας τα ανάλατα
τώρα βέβαια αν θέλει μπορεί να ρίξει και λίγο αλάτι
για να μην χαλάσει το όραμα !

Είμαι σίγουρος ότι ο κύριος Καραμανλής
λάθος διάλεξε αυτή την χώρα για να γίνει Πρωθυπουργός,
για άλλη χώρα και σε άλλον Λαό τα έλεγε αυτά.
Αυτά κύριε Πρωθυπουργέ ούτε σε εκθέσεις ιδεών
δεν γράφονται, βέβαια εσείς, δεν τα γράψατε
τα είπατε όμως.
Η Ζωή όμως συνεχίζεται
Εμείς θα σας περιμένουμε πάντα
στην Εμπόλεμη Ζώνη !

2 σχόλια:

Ελπίδα είπε...

Σαιλόρ, μόνο μην παρασυρθείς και γράφεις συνέχεια γι΄αυτόν. Προτιμώ να φιλοσοφείς τη ζωή απ΄την άλλη πλευρά. Να σε διαβάζω, να χαλαρώνω και να πηγαίνω για ύπνο.Τώρα, πως να πάω;
Φιλιά πολλά, Καληνύχτα!
Νυχτοπούλι κι εσύ!

Unknown είπε...

Καλημέρα νυχτοπούλι
της Ζαγοράς
και εγώ ακόμη εδώ είμαι η ώρα έχει
πάει σχεδόν 4 το ξημέρωμα
και εγώ το βιολί μου.
Θα εκτονωθεί η κατάσταση
θα τα βολέψη η Μαριέττα
ξέρεις τι Μαριέττα είναι αυτή ?

και θα αρχίσω πάλι τα όμορφα
να έρθουμε ξανά στα δικά μας !

Να είσαι πάντα καλά Ελπίδα μου
φιλάκια πολλά