Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2006

Η ζωή δεν χαρίζεται ούτε και δανείζεται....



Όσες μα όσες φορές και αν έχω δανείσει,
ότι και αν είναι αυτά τα δανεικά, ποτέ δεν
μου επέστρεψαν τα δανεικά η μέρος από αυτά.
Γι αυτό δεν σου τα χαρίζω, αλλά στα κάνω δώρο
με όλη μου την καρδιά.
Όπως ακριβώς συμβαίνει και γίνεται με την ζωή
Η ζωή δεν χαρίζεται, ούτε και δανείζεται
Αλλά μόνο, στην κάνει δώρο η ίδια η Αρχόντισσα ζωή.
Η Αρχόντισσα ζωή και η Αρχοντιά είναι ευλογία και
η ευλογία δεν δανείζεται ούτε και χαρίζεται
παρά μόνο δωρίζεται...

Γι αυτό σου είπα, γι αυτό σου λέω
την Αρχόντισσα ζωή στα μάτια να την βλέπεις
και όχι απλώς να την κοιτάς.
Μ αρέσει που στα μάτια βλέπεις τους ανθρώπους
τον κόσμο την ζωή και όχι απλώς τους κοιτάς.

Μ αρέσει που στα μάτια με βλέπεις και όχι απλώς με κοιτάς
γιατί στα μάτια σου μέσα βλέπω αυτό που δεν βλέπεις
που δεν μπορείς να δεις εσύ.
Μήπως γι αυτό οι άνθρωποι δεν σε βλέπουν στα μάτια
μα και ούτε σε κοιτούν ?
Φοβούνται άραγε μήπως στα μάτια τους δεις
αυτό που δεν μπορούν να δουν αυτοί ?
Γι αυτό χαμηλώνουν το βλέμμα τους και ούτε
σε βλέπουν μα και ούτε σε κοιτούν ?

Αυτά είναι ερωτήματα που δεν ξέρω πόσοι στ αλήθεια
μπορούν να απαντήσουν, για να απαντηθούν,
εσύ μέχρι τότε μπορείς στα μάτια να με βλέπεις
και όχι απλώς να με κοιτάς, και να είσαι σίγουρος,
σίγουρη, ότι στα μάτια μου μέσα μπορείς να δεις
αυτά που εγώ δεν μπορώ να δω.
Γι αυτό σου είπα, γι αυτό σου λέω
Ότι την ζωή στα μάτια πρέπει να την βλέπεις
και όχι απλώς να την κοιτάς !

Η ζωή εκτός από αγάπη
Θέλει γούστο, φινέτσα και μεράκι

11 σχόλια:

Ελπίδα είπε...

Γεια σου αγαπημένε μου σαιλόρ!
Ναι. Η ζωή δεν χαρίζεται, ούτε δανείζεται. Είναι δώρο του Θεού σε μας, για μας. Ακόμη και την διάρκειά της, Εκείνος την αποφασίζει.
Φιλιά πολλά! Καλό σου βράδυ!

Clowd είπε...

...μερικές φορές όμως την χαρίζουμε εμείς τη ζωή μας, έτσι δεν είναι;
Καλώς ή κακώς...
Καλημέρα ναυτάκι!

Unknown είπε...

Elpida
Καλημέρα
Γεια σου Κατερίνα αγαπημένη μου !

Είναι δώρο Θεού, πράγματι
Από τα πιο όμορφα, αρκεί να
το εκτιμήσουμε αυτό εμείς.
Δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο
από την Ζωή. όση και είναι αυτή !

Καλό σου πρωινό
φιλιά και αγάπη

Unknown είπε...

Clowd
Καλημέρα, καλώς την χαρίζουμε
ορισμένες φορές, χρειάζεται.
Αλλά το πιό σωστό είναι να την
δωρίζουμαι!

καλό πρωινό σου
φιλιά!

Kallioph είπε...

...στα μάτια μου μέσα μπορείς να δεις
αυτά που εγώ δεν μπορώ να δω...

αυτό που θα δω εγώ στα μάτια σου που δεν μπορείς εσύ να δείς θα το δεις εσύ στα δικά μου

καλή σου μέρα :)

Unknown είπε...

Kallioph μου

Καλημέρα
Είσαι όπως πάντα μοναδική !

Πολύ σωστό αυτό το κοίταγμα
των ματιών μας.

Να είσαι καλά
σε ευχαριστώ !

καλό σου πρωινό

Alexandra είπε...

τί όμορφες εικόνες και συναισθήματα...

πραγματικά τα ωραιότερα πράγματα είναι δωρεάν... (και πάντα ευχαριστιόμαστε ότι χαρίζουμε!)

candyblue είπε...

Και καλή παρέα που ευτυχώς έχουμε..
Είσαι πάντα μια ένεση αισιοδοξίας για μένα.

Unknown είπε...

@ alexandra

Έτσι ακριβώς, τα πιο όμορφα
πράγματα είναι δωρεάν
και από καρδιάς.

Σε ευχαριστώ για τα πολύ
όμορφά σου λόγια !
Να είσαι καλά

καλό σου βράδυ !

@ candyblue

Αγαπημένη, είσαι πάντα μέσα
σ αυτή την πολύ όμορφη και
καλή παρέα
σε ευχαριστώ για τα πάντα ομορφά σου λόγια, έτσι θα παραμείνω
μια όμορφη νότα αισιοδοξίας
όπως είναι όλη η παρέα και εσύ !

Καλό σου βράδυ

Alkyoni είπε...

καλημέρα
σοφότατο κείμενο :)

Unknown είπε...

Alkyoni

Kαλημέρα
σε ευχαριστώ πάρα πολύ
να είσαι καλά !

καλό σου πρωινό!