Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2006

Δάσκαλοι τις ταλαιπωρίας, τις αγωνίας....



Δάσκαλοι παντός καιρού έγιναν αυτοί
που μας μαθαίνουν γράμματα
γράμματα σπουδάγματα

Δεν φτάνει που δεν τους πληρώνουμε
να ζούνε με αξιοπρέπεια, τους δέρνουμε κιόλας.
Τι ντροπή, τι αίσχος είναι αυτό !
Αυτό είναι μεταρρύθμιση ?
Μα τι είδους μεταρρύθμιση είναι αυτή ?
Με το ξύλο και το σπάσιμο των κεφαλιών από τα ΜΑΤ
θα γίνει η μεταρρύθμιση στη Παιδεία, στην Κοινωνία
κύριε Πρωθυπουργέ ?

Καλά, η Γιανάκου είναι χοντρόπετση
Εσείς κύριε Καραμανλή τι είστε ?

Τα ΜΑΤ να βαράνε αλύπητα ανθρώπους που ξεκίνησαν
με το όνειρο, με τον στόχο να γίνουν δάσκαλοι,
και όχι κουμπάροι, αυτούς βαράτε ρε παιδιά ?
Γιατί αν γινόντουσαν κουμπάροι, ποιός ρε παιδιά
θα μας μάθαινε γράμματα ?
Οι κουμπάροι της εξουσίας ?

Τι περίεργη μεταρρύθμιση είναι αυτή ?
Να γινότανε μεταρρύθμιση μετά μουσικής, να γράψω
ότι κάπως το καταλαβαίνω,
Αλλά μεταρρύθμιση μετά ξύλου
Ε, αυτή είναι παγκόσμια πρωτοτυπία !

Οι δάσκαλοι τι ζητάνε
Να παίρνουν έναν αξιοπρεπή μισθό
για να μπορούν να είναι δάσκαλοι και όχι
να κάνουν δυο τρις δουλειές για να τα βγάλουν πέρα.
Τι είδους ποιότητα παιδείας μπορεί να δώσει ένας άνθρωπος
που το πρωί είναι δάσκαλος και το βράδυ σερβιτόρος,
ταξιτζής, σουβλατζής, η γκαρσόνα σε κάποιο καφέ ?

Και έπειτα κύριε Πρωθυπουργέ
μιλάτε για ποιότητα παιδείας ?

Τι σκατά ποιότητα παιδείας είναι αυτή ?

Εσάς κύριε Πρωθυπουργέ
τα παιδιά σας που μαθαίνουν γράμματα
στα μπαρ, τις καφετέριες, τα σουβλατζίκα
τα ταξί η στου Μπαϊρακτάρη ?
Εκτός, αν τα μαθαίνουν κάνοντας μπάνιο στη Ραφήνα
στα Ρηχά !

Θα ανοίξουν τα σχολειά καθόλου, εντός του έτους
η πρέπει να την κάνουμε για τα κρυφά σχολειά ?

Γιατί, για εκεί πηγαίνουμε
κύριε Πρωθυπουργέ !

Η παιδεία έχει γίνει σαν το Λιμάνη της Αγωνίας
Γιατί κύριε Πρωθυπουργέ ?

Με σεβασμό και εκτίμηση
Καπετάν Δημήτρης
Από την Εμπόλεμη Ζώνη

4 σχόλια:

candyblue είπε...

Καλά τα λες.Σου δίνω μεγάλο δίκαιο
αλλά επειδή όλα είναι θέμα παιδείας μην περιμένεις και πολλά...
Κατάλαβες τι εννοώ έτσι?

Unknown είπε...

candyblue μου
κατάλαβα πολύ καλά και
σε ευχαριστώ πολύ

Δεν περιμένω πολλά
χρόνια τώρα όλοι περιμένουμε
έστω και λίγα
αλλά......

καλό σου βράδυ
να είσαι πάντα καλά

Ελπίδα είπε...

Θα σου απαντήσει σίγουρα σαιλόρ!
Να περιμένεις...
Όπως περιμένουν όλοι!
Καλό σου βράδυ, σαιλόρ!

Unknown είπε...

Ελπίδα μου καλησπέρα

Δεν περιμένω να μου απαντήση
αλλά εμένα το μολύβι μου θα
αργίσει να τελειώσει και το
μπλοκάκι της ζωής μου να γεμίσει
μέχρι τότε έχω να γράψω πολλά
και αυτός ας μην απαντά !

σε ευχαριστώ ελπίδα μου
να είσαι καλά

καλό σου ξημέρωμα !