Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2006

Να και η δικιά μας η Μαριέττα...



Πρόσωπο η δικιά μου, Ε !
Μαριέττα την λένε και είναι και υπουργός,
αυτό που το πας και που το βάζεις ?

Από την πόλη έρχομαι και στις παιδείας στέκομαι

" Κάθε σοβαρή κυβέρνηση, γιατί εδώ που τα λέμε και
τα γράφουμε όλα, οφείλει να έχει ρητώς διατυπωμένη
πρόταση κι αυτό πράξαμε "

Το ρητώς και το διατυπωμένη μ άρεσε
και περιμένει με το ρητώς, να γυρίσουν οι δάσκαλοι
στα σχολεία.
Αμ, δε
Μαριέττα μας

Στην ερώτηση αν υπάρχει ενδεχόμενο να παραιτηθή απάντησε.
" Θα αστειεύεσται φυσικά "

Είδες η Μαριέττα ?

Όχι άμα θέλει ο Πρωθυπουργός
ας την παραιτήσει !

Ξέρεις τι Μαριέττα είναι αυτή ?
και γαμώ τις Μαριέττες
και πολύ κυράτσα που λένε τα παιδιά
από την Εμπόλεμη Ζώνη !

Καλή μέρα
και καλό Μήνα !

Πιο κάτω η ιστοσελίδα
έχει και συνέχεια, διαβάστε
θα σας φτίαξει την ημέρα !

4 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Ω καλά...πολύ το ευχαριστήθηκα αυτό Καπετάνιε μου!

Και λίγα χώνεις σε αυτή τη μουρλοτσοκαρία...

Μιλάμε για τσόκαρο περιωπής όχι αστεία...

Unknown είπε...

Καλά, τέτοιο τσόκαρο ούτε
οι κυράτσες του κολωνακίου
δεν φοράνε Διονύση μου !

Καλά τους αποκαλείς
μουρλοτσοκαρία, είσαι και πολύ
πρώτος.

Τέτοιο τσόκαρο ούτε και
ο Αρμάνι έχει ονειρευτεί

Πάντως τώρα τελευταία φοριούνται
πάρα πολύ, ακόμη και από κουνιστούς
μοντελάκια οι δικοί μου
τι να σου πω

Το βιολί τους αυτοί όμως
το μολύβι μου και το μπλοκάκι μου
εγώ και η πλάκα θα συνεχίζεται
μέχρι να αναιβάσουμε την κωμωδία
και να δούμε ποιοί θα γελάνε
από την πλατεία !

καλό σου
ξημέρωμα !

Ατυχία ο Αλόνσο
κάτι συμβαίνει με τις ΡΕΝΩ !

THE_RETURN είπε...

"Ατυχία ο Αλόνσο
κάτι συμβαίνει με τις ΡΕΝΩ !"


Ναι Καπετάνιε μου, είδες;
Τι κρίμα !
Κάτι πρέπει να κάνει ο Flavio Briatore εκτός απ'το να κυνηγάει γυναίκες διότι θα διαλυθεί η ομάδα φέτος έτσι όπως πάει!

Του χρόνου όμως εκτός από Renault (που την υποστηρίζω πάντοτε) θα υποστηρίζω και Ferrari λόγω Kimi (για όσο καιρό θα είναι εκεί)

Unknown είπε...

Καλημέρα επιστροφή !

Είδες οι γυναίκες τι κάνουνε ?
οπωσδήποτε κάτι πρέπει να γίνει
και επειγόντως.
πάντως κάτι δεν πάει καλά !

Εμείς σταθεροί
στην φορμουλά μας
γιατί έτσι μας αρέσει
και στον Βαλεντίνο !

καλό πρωινό
αγωνιστικό !