Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2006

Βαλεντίνο Ροσι rules......



Ο Βαλεντίνο Ρόσι συνέτριψε το περσινό ρεκόρ
Pole Position, Θα ξεκινήσει από την πρώτη θέση
στον τελευταίο αγώνα της Χρονιάς.
Ο " γιατρός " ήταν για μια ακόμη φορά εκπληκτικός
και έβαλε τις βάσεις για να πάρει το όγδοο
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην καριέρα του
Το 6ο συνεχόμενο.
Ο μεγάλος αντίπαλος του Ροσι, Νίκι Χέιντεν θα
ξεκινήσει από την πέμπτη θέση.

Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2006
MotoGP Βαλένθια 3.00 μμ
Ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς !

Καλό αγώνα σε όλους !

4 σχόλια:

Ελπίδα είπε...

Σαιλόρ μου, μηχανόβιε, πολύχρονος! Γερός! Ευτυχισμένος! Δυνατός! Πάντα! Χρόνια πολλά! Χρόνια καλά! Σε σκεφτόμουν στην Αθήνα, αλλά δεν είχα τηλέφωνο να σε πάρω. Μη νομίζεις πως σε ξέχασα!
Φιλιά πολλά και συγνώμη για την καθυστέρηση.Καλό ξημέρωμα!

zoufitsa είπε...

Καλημερα Sailor :)
Μπορει να ειμαστε διαφορετικες ομαδες στο ποδοσφαιρο αλλα στο μηχανοκινητο εχουμε τα ιδια γουστα...!!
"Για να κατακτήσει τον τίτλο ο Χέιντεν, θα πρέπει να κερδίσει τον αγώνα και δεύτερος να τερματίσει ο ομόλογός του Πεντρόσα. Αλλιώς, πρωταθλητής θα είναι για μια ακόμα χρονιά ο Ρόσι."
Σιγουρα δεν πρεπει να χασει κανεις τον σημερινο αγωνα στη Βαλενθια...

Unknown είπε...

zoyfitsa
Καλημέρα
Ναι κανείς δεν πρέπει να χάσει
τον αγώνα θα είναι ο πιο συναρπαστικός της χρονιάς.
Εγώ είμαι λάτρης του μηχανοκίνητου
αθλητισμού και ότι έχει σχέση με
τον αθλητισμό.
Χαίρομαι που είσαι στην αθλητική
ομάδα μας, θα τα λέμε από εδώ,
κάθε σαββατοκύριακο το αφιερώνω
σε ότι έχει σχέση με τον αθλητισμό.

Τώρα αν είσαι διαφορετική ομάδα
από εμένα δεν πειράζει εγώ πάντως
είμαι Παναθηναϊκός, τι να κάνω !

Σήμερα έχει και Μπάσκετ
Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός
στο ΣΕΦ.
Δεν μπορώ βέβαια να πάω γιατί
είμαι Παναθηναϊκός !!!!!!

Ο Βαλερόσι θα κάνει πάντως
το καθήκον του στη Βαλένθια

Καλό πρωινό
Πάω τώρα πλατεία για καφέ
και μετά για τον αγώνα !

Unknown είπε...

elpida μου μοναδική
Καλή σου ημέρα
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και
την αγάπη σου, πάντα σε σκέφτομαι
αυτό είναι αλήθεια και δεν νόμισα
ποτές ότι με ξέχασες
Να είσαι πάντα καλά εσύ πρώτα και
η οικογένεια και μετά όλοι εμείς.
Παντα θα περιμένω να περνάς να μας
λες μια καλημέρα, ένα καλό
ξημέρωμα, όλοι μας το χρειαζόμαστε

Έχεις πάντα την αγάπη μου
την εκτίμηση και τον σεβασμό μου
φιλιά και αγάπη
Καπετάν Δημήτρης !
Να μην μας ξεχνάς !!!!!!!