Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2006

Λες να τα έβαλε ο Θεός μαζί μας ?



Λες να τα έβαλε ο Θεός μαζί μας ?
Λες Καπετάνιε μου ?

Αν είσαι Αέρας, Θύελλα, Βροχή
μπορείς να πας να του το πεις
του Θεού
Να δούμε θα σε ακούσει ?

Εγώ πάντως, μέσα στα Πέλαγα
Στους Ωκεανούς
Μιλούσα με τον Άνεμο, την Θύελλα, την Βροχή
Και όχι με τον Θεό

Μέσα στον χαλασμό του Πέλαγους
του Ωκεανού
Που ήταν ο Θεός
Εκεί μονάχα ήταν ο Αέρας, η Θύελλα, η Βροχή
Και εγώ

Καπετάν Δημήτρης

Οι λέξεις φταίνε....
Αυτές ενθάρρυναν τα πράγματα
να αρχίσουν να συμβαίνουν
( από την Μεγάλη Κυρία της Ποίησης )

Λες Καπετάνιε μου
να φταίνε οι λέξεις
Λες
να μην φταίει ο Θεός ?

Ναύτη μου πιστέ και αγαπημένε
Εσύ
Τον είδες ποτέ τον Θεό ?

Γιατί εγώ ούτε τον είδα
Ούτε τον συνάντησα ποτές !

6 σχόλια:

cindaki είπε...

Τι ωραίο!...
Ψάξε, ψάξε, ίσως κάτι να βρεις.
Ίσως πάλι να βρεις αυτό που θες, όταν θα σταματήσεις να ψάχνεις!...

cindaki είπε...

Τι ωραίο!...
Ψάξε, ψάξε, ίσως κάτι να βρεις.
Ίσως πάλι να βρεις αυτό που θες, όταν θα σταματήσεις να ψάχνεις!...

Unknown είπε...

sofi-k

Γεια σου και σε ευχαριστώ
για τα καλά σου λόγια
ψάξε,ψάξε όλο και κάτι βρίσκεις

καλό σου βράδυ

Kallioph είπε...

εγώ τον είδα!

ακριβώς εκεί στον άνεμο στην βροχή στη θάλασσα...

στις πέτρες στα βράχια στα πρόσωπά μας

Χαίρε καπετάνιε

Unknown είπε...

Χαίρε Καλλιοπη μου γλυκιά

καλό πρωινό

Χαρυβδιςς είπε...

Υπαρχει τοση δυναμη γυρο μας τοση ομορφια τοση ενταση τοσος πονος αδικια να την αποδιδουμε στο απροσωπο ...το ενα...το μη υπαρχον