Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2006

Σε ευχαριστώ Αρχόντισσα Ζωή....



Η ομορφιά της παιδικής αθωότητας
έχει μείνει για πάντα μέσα στην ψυχή μου

Είναι ένα από τα χαρακτηριστικά μου σημάδια
Ένα απο τα γνωρίσματά μου, είναι το στίγμα μου
μέσα σ αυτόν τον χάρτη του κόσμου και της Ζωής.
Τίποτα πιο πάνω δεν αποζήτησα από αυτή την ευλογία
της ομορφιάς της παιδικής και της ψυχικής αθωότητας.
Αυτό είναι το πιο πολύτιμο δώρο που μου δώρισε
στη Ζωή η Αρχόντισσα Ζωή.

Για μένα σαν άνθρωπο είναι η μεγαλύτερη τιμή
που μου έχει κάνει μέχρι σήμερα η Αρχόντισσα Ζωή
Την ευχαριστώ και θα τιμήσω μέχρι το τέλος αυτήν
την τιμή με οποιοδήποτε τίμημα και αν χρειαστεί.

Αν είναι για σένα Καπετάνιε μου, τόσο μεγάλη τιμή
Τότε για μένα πόσο μεγάλη είναι η τιμή που σ έχω
Καπετάνιο μου όλο αυτό το διάστημα της Ζωής μας.
Διαβάζω και ξαναδιαβάζω όλα αυτά που γράφεις
Καπετάνιε μου για μένα, όχι για να τα καταλάβω
αλλά για να μπορέσω να τα χωρέσω μέσα μου
Σε ευχαριστώ !

Όλοι μας σε ευχαριστούμε, Αρχόντισσα Ζωή
Ο καθένας μας με την διαφορετικότητά του
και την αγάπη του για την Ζωή
Να είσαι πάντα καλά
Αρχόντισσα Ζωή !

Καπετάν Δημήτρης

3 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Η παιδική αθωότητά είναι τόσο εμφανής πάνω σου, Καπετάνιε μου, που μόνο τυφλοί δεν θα την έβλεπαν...

Αν είσαι ποιητής της ζωής είναι ακριβώς επειδή δεν απώλεσες ούτε για λίγο αυτό το πολύτιμο πράγμα...

THE_RETURN είπε...

ΥΓ. Και χρόνια σου πολλά, Καπετάνιε μου, έστω και καθυστερημένα...τι γάιδαρος που είμαι!!

Αυτό οφείλεται στο ότι σχεδόν ποτέ δεν θυμάμαι ονομαστικές εορτές...Ούτε εγώ ο ίδιος δεν θυμάμαι πότε γιορτάζω!!!!!

Unknown είπε...

Αγαπημένε μου επιστροφή

Έτσι όπως ακριβώς τα γράφεις είναι,
αλίμονο αν απωλέσουμε αυτό το τόσο
πολύτιμο αγαθό.
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,
ασφαλώς και δεν είμαι ποιητής,
αν ήμουν, θα ήταν μεγάλη τιμή
για μένα.
Πάντως θα παραμείνω ποιητής
της Ζωής, για πάντα !

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου
Δεν είσαι καθόλου γάιδαρος
εσυ είσαι ένα ευγενέστατο πλάσμα.
Και εγώ ποτέ δεν θυμάμαι τις γιορτές και τα γενέθλια.
Πάντως να είσαι καλά
έχεις την αγάπη μου

Καλή σου ημέρα !