Σάββατο 22 Ιουλίου 2006

Καλοκαιρινό χαμόγελο Ζωής.....



Η Ζωή έχει πολλές μορφές
εξαρτάτε όμως σε ποιά από όλες
απευθύνεσαι

και πρέπει να διαλέγεις κάθε φορά
μια για να απευθύνεσαι σ αυτήν

Η δροσιά μιας καλημέρας σου
μου αρκεί για μια ολόκληρη ημέρα

Οι δροσιές από τις καλημέρες σου
μου αρκούν για μια ολόκληρη Ζωή

Η γοητεία της καληνύχτα σου
με συντροφεύει μέχρι το πρωί

Το χαμόγελό σου, δίνει νόημα, χρώμα
ομορφιά στη Ζωή μου, που μου αρκούν
για μια ολόκληρη Ζωή

Η αλήθεια είναι
ότι πρέπει να ομολογήσω ότι είμαι
ερωτευμένος με την Ζωή και τις ομορφιές της
με την γοητεία και την ομορφιά του χαμόγελου
και των ματιών της

Είμαι ένας εραστής της Ζωής

Πόσο όμορφο και γλυκό είναι με σένα
η Ζωή, Ζωή μου

Θα είσαι για πάντα
Ζωή απ τη Ζωή μου

Καπετάνιος

7 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Όπως πάντα μοναδικός στο να περνάς το μήνυμα που θέλεις με πρωτότυπο και όμορφο τρόπο.

Καλημέρα Καπετάνιε μου.

Unknown είπε...

Καλημέρα καλέ μου φίλε

Διαβάζοντας τα τόσο όμορφα
λόγια σου, αμέσως σχηματίστικε
χαμόγελο πολύ όμορφο στα χείλια μου

αυτή είναι η ομορφιά της πραγματικότητας αυτών που γράφεις
και εκφράζεις και περνάει και δίνει
νόημα και κυρίως ομορφιά στα μάτια
που διαβάζουν στα χείλια που
χαμογελούν

Αυτό είναι μοναδικό
Όπως πάντα μοναδικός είσαι

Αυτή την ικανότητα, το χάρισμα
το έχουν μόνο οι άνθρωποι
της γνώσης της Ζωής
της πραγματικής και όχι της
εικονικής

Πάντα στη ζωή μου στάθηκα τυχερός
γιατί είχα καλούς δασκάλους
και εξακολουθώ και έχω

Ένας από αυτούς είσαι και εσύ
καλέ μου φίλε
και είμαι πολύ υπερήφανος
γι αυτό

Καλό σου πρωινό
μέσα στην ομορφιά
του χαμόγελου και των ματιών

THE_RETURN είπε...

Σ'ευχαριστώ για τα καλά λόγια σου Καπετάνιε μου.

Για όνομα του θεού εγώ δεν είμαι δάσκαλος, και ούτε μπορώ να διδάξω τίποτα σε έναν άνθρωπο σαν και σένα που έχει φάει τις θάλασσες με το κουτάλι.

Να είσαι καλά!

Ελπίδα είπε...

Ο έρωτας με την ζωή είναι παντοτεινός. Γι αυτό κρατάει χρόνια.
Σου χαμογελάω καλοκαιρινά φίλε μου κι εύχομαι, παρόλο που δεν σου αρέσουν οι ευχές, η ζωή να σου χαμογελάει κάθε μέρα!

Unknown είπε...

Καλή μου Ελπίδα
σε ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα σου
λόγια και από σένα δέχομαι
την ευχή γιατί δεν παύω να είμαι
άνθρωπος και γι αυτό σε ευχαριστώ.

ευχαριστώ για το χαμόγελο
το καλοκαιρινό

να είσαι καλά και να
περνάς όμορφα

καλό σου απόγευμα

Καπετάνισσα είπε...

Αυτή τη λαχτάρα που γεννά ζωή,
με τον παλμό μαζί της νιότης που δεν μετράει χρόνο, με μια ορμή -ίδιο κύμα υψωμένο-, με τη ματιά να στάζει διψασμένη, σε λίγους ανθρώπους την είδα.

Εσύ Sailor, εσύ, που δεν σε βλέπω (και λίγο έχει να κάνει), είσαι ένας απ' αυτούς.

Μια ευχή στ' αμπάρια μου μοναχά:
Ζ ή σ ε!

Unknown είπε...

Γεια σου καπετάνισσα

Σε ευχαριστώ για τα τόσο γλυκά
όμορφα και σοφά σου λόγια.
Ποιό όμορφη ευχή λίγοι άνθρωποι
μου έχουν δώσει μέχρι σήμερα
στην ζωή μου.

Ένας από αυτούς τους λίγους είσαι
και εσύ καπετάνισσα
και γι αυτό σε ευχαριστώ
παντοτινά !
είσαι απ αυτούς που μπορώ να
κλείσω μέσα στην καρδιά μου.

Η νιότης δεν μετράει χρόνο
μοναδική μου καπετάνισσα.

καλό σου ξημέρωμα
όπου και αν είσαι

σε ευχαριστώ !