Τετάρτη 26 Ιουλίου 2006

Η αλήθεια, Έτσι, απλά......

Το μόνο που δεν κρύβεται
είναι η αλήθεια

Όσο και αν προσπαθήσεις
Ματαιοπονείς

Γιατί η αλήθεια
Είναι
Μια και μοναδική
Έτσι, απλά !

Αυτή είναι η καθαρή αλήθεια
λέμε εμείς οι άνθρωποι

Δεν υπάρχει καθαρή και βρώμικη
Αλήθεια

Αυτή είναι η αλήθεια η δικιά μου
και σέβομαι την αλήθεια την δικιά σου
συνεχίζουν να λένε οι άνθρωποι

Δεν υπάρχουν αλήθειες δυο
δικιά σου και δικιά μου
Η αλήθεια είναι μόνο μια και
Μοναδική

Δεν υπάρχει το κατά συνθήκη
Αλήθεια
Παρά μόνο το κατά συνθήκη
Ψέμα

Γιατί
Οι άνθρωποι δεν λένε ψέματα
Όχι
Απλά, δεν λένε την αλήθεια

Ποτέ δεν είπα σε άνθρωπο
ότι μου λες ψέματα
απλά, του είπα
δεν μου λες
την αλήθεια !

4 σχόλια:

Ελπίδα είπε...

Η μάννα έλεγε:
"Η αλήθεια και το λάδι επιπλέουν πάντα"! Προσπαθώ να επιπλέω και να λέω όση αλήθεια αντέχουν οι άλλοι. Μα μην νομίζεις πως την αντέχουν όλοι. Εγώ; Την αντέχω! Αρκεί να είναι ολόκληρη και όχι μισή...
Καλό ξημέρωμα!

Unknown είπε...

Γεια σου Ελπίδα
καλά έλεγε η μητέρα σου
το λάδι ποτέ δεν λαθεύει
για αυτό είναι ευλογημένο

είμαι από αυτούς που την αντέχουν
την αλήθεια

καλό σου ξημέρωμα

σε λίγο ξημερώνει
αυτό είναι η αλήθεια

Ελπίδα είπε...

σαιλόρ, το ρολόι σου πάει λάθος!
¨ηταν 2 και 53. Όπως τώρα πάει 1 και 55. Για να δούμε τι θα γράψει!
Αυπνίες κι εσύ;Eμένα έχει γίνει πρόγραμμα ζωής, εδώ και χρόνια. Εσύ; Θα νυστάζεις και θα το βουλιάξεις το καράβι! Θα πατήσεις και καμιά γοργόνα!

Ελπίδα είπε...

Το ρολόι σου πάει δυο ώρες μπροστά και 5 λεπτά!