Κυριακή 14 Μαΐου 2006

Στα παιδιά του ίδιου Θεού

Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ
σε όλους, σε όλα τα παιδιά, κορίτσια και
αγόρια, γιατί για μένα όλοι είστε παιδιά μου
και έτσι θα παραμείνετε.

Όχι για τα καλά σας λόγια, αλλά για την ομορφιά
της ψυχής σας που απλόχερα προσφέρεται
στην ψυχή την δική μου, μέσα από όλα αυτά
που γράφεται και εγώ διαβάζω, με τα μάτια
τα δικά μου που τα μεταφέρουν στην ψυχή μου.

Θέλω να είστε σίγουροι όλοι ότι είστε παιδιά
του ίδιου Θεού, με όλο τον σεβασμό και την
εκτίμηση του γιου της Θάλασσας.

Αυτά τα μικρά χαρτάκια που γράφω πάντα
αυτά τα λίγα λόγια, τα τοποθετώ στην τσέπη μου
που είναι στο μέρος της καρδιάς μου και θα τα γράψω
στο μπλοκάκι της Ζωής μου με το μολύβι το δικό μου
και εκεί θα μείνουν για πάντα μέχρι το τέλος.

Μήπως και κάποια στιγμή τα διαβάσουν κάποιοι
άλλοι που θα έρθουν μετά από μας, για να καταλάβουν
ποια είναι τα παιδιά του ίδιου Θεού.

Και όταν έρθει η ώρα να σταθούν μπροστά στον δημιουργό
να ξέρουν, να μπορούν, να κάνουν τον απολογισμό.

Ο γιος της Θάλασσας

6 σχόλια:

άρχοντας Κώστας είπε...

έπαθα πλάκα
[αφού το διάβασα δις]

να είσαι καλά γιε της θάλασσας!

stelios katsaris είπε...

Η θάλασσα είναι ο τελευταίος "ζωντανός οργανισμός" που μπορεί να προκαλέσει σεβασμό και δέος χωρίς να χρειαστεί να σε απειλήσει με τις γνωριμίες της. Το ποίημα είναι εκληκτικό.

Unknown είπε...

Σας ευχαριστώ από καρδιάς και
τους δυο σας!
Θα σας γράψω κάτι που αν αξίζει
κρατήστετο.

Η γράψε κάτι που αξίζει να διαβασθεί
η κάνε κάτι που αξίζει να γραφτεί.

Αυτό το είπε
Ο Βενιαμίν Φραγκλίνος

Καλημέρα!

GLOBAL είπε...

Thn parousia mou na grapsw edw.
E den exw kati na pw pera apo ena xamogelo diavazontas auto pou egrapses.
:-)

Unknown είπε...

Αγαπητέ global!
Σε ευχαριστώ για την παρουσία σου
στην σελίδα μου, που είναι σελίδα
από την ζωή μου.
Ένα χαμόγελο τα λέει όλα
εκτός του ότι ομορφαίνει
τη Ζωή μας.

Καλό βράδυ!

GLOBAL είπε...

agaphtH eimai...
kalhnuxta!