Πέμπτη 17 Αυγούστου 2006

Οι τρελοί του αιώνα.....



Το χέρι του Καπετάνιου όταν γράφει
είναι σαν το μάτι του Αετού
Δεν χαμπαριάζει με τίποτα
Δεν κολώνει μπροστά σε τίποτα

Γράφει και οδηγεί την κούρσα στο όριο
Στα φρένα είναι από τους καλλίτερους
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ειδικά
φτιαγμένο για τον Καπετάνιο
Το σασμάν είναι προσαρμοσμένο
για το χέρι του Καπετάνιου

Στις στροφές η κίνησή του
είναι μαγική, χορευτική, ποιητική
με χάρη και φινέτσα μοναδική
Στην ευθεία είναι όπως πάντα άπιαστος
Είναι το Άλμπατρος τις πίστας

Καλά βρε μαμά, εγώ πως δεν γεννήθηκα
με γόβες και ψιλοτάκουνα ?
Εσύ γιε μου, γεννήθηκες με στιλέτο
μου είπε η μαμά Μαργαρίτα

Καλά, τι έπαθες
Τρελάθηκες ?
Θα σας πω
Καλλίτερα τρελός
παρά γνωστικός σαν και σας

Για μένα δεν υπάρχουν αυτονόητα
όπως έχουμε και μας έχουν μάθει
να λέμε όλοι μας σήμερα
Τι θα πει αυτονόητα ?
Όλα αυτονόητα τα λέμε
Γιατί, κανένας μας δεν θέλει να αναλάβει
την ευθύνη για τίποτα και με τίποτα
Αμ τα κεκτημένα
Αυτά που τα πας, που τα βάζεις ?

Άντε τώρα
Να μην πω που τα βάζω....
Τα κεκτημένα και τα αυτονόητα

Ε όχι ρε γαμώτο
Καλλίτερα τρελός
παρά κεκτημένος και αυτονόητος

Αυτοί δηλαδή τι πιστεύουν
ότι θα μας τρελάνουν με τα κεκτημένα
και τα αυτονόητα ?

Λάθος τρελούς ψάχνουν
Δεν υπάρχει τέτοιο ακροατήριο
με λάθος τρελούς
Γιατί οι τρελοί, μόνο λάθος δεν είναι

Εγώ τώρα πάω πλατεία
να φάω και να απολαύσω
ένα σιροπιαστό

Γαμώ την τρέλα μου

9 σχόλια:

THE_RETURN είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
THE_RETURN είπε...

Καλά ...ζωγράφισες Καπετάνιε με αυτό που έγραψες σήμερα, όχι αστεία!

Παίζουμε μπάλα, λέμε!!!!

Και εκτός από το επτά ταχυτήτων κιβώτιο, βάλε και turbo,
σασί Lola και για κινητήρα το συζητάμε! (σου έχω καλές προτάσεις).

Εκεί όλα τα αυτονόητα πάνε περίπατο...την τρέλλα μας γαμώ ναι!

Καλημέρα :)

Unknown είπε...

Καλέ μου Return
Καλημέρα

Παίζουμε, και πολύ μεγάλη μπάλα,
υψηλού επιπέδου
ήμαστε Τurbo, που όλοι, μόνο
τις εξατμίσεις μας θα βλέπουν

Για τις προτάσεις σου δεν έχω
καμιά αμφιβολία ότι θα είναι
και πολύ πρώτες και δοκιμασμένες

Χαμός θα γίνει
σου λέω
το έλα να δεις
να το ευχαριστηθείς

γαμώ την τρέλα μας

Καλό σου πρωινό
με χαμόγελο καταπληκτικό

Καπετάνισσα είπε...

Ω Ρ Α Ι Ο Σ !!!!

Υπέροχος λέμε!

Ένα μπουκέτο ρόδα.
Να΄χεις να γλυκομεθάς την πιο ωραία τρέλλα!

Unknown είπε...

Να είσαι πάντα καλά
καπετάνισσα μοναδική,
μέσα στην δική σου ομορφιά,
και εμείς να ήμαστε τριγύρω σου
να πέρνουμε από την ομορφιά σου !

Καλό σου βράδυ

Kallioph είπε...

χεχ καπετάνιε όντως κεκτημένα και αυτονόητα δεν υπάρχουν..
την καλημέρα μου :)

Serenity είπε...

Γεια σου, Καπετάνιε με τα ωραία σου!
:))

Unknown είπε...

Καλημέρα Kallioph μου

έτσι ακριβώς είναι όπως
το γράφεις !

Αλλά πρέπει να το μάθουν όλοι
και να μην ζουν με την εικονική
πραγματικότητα που τους
πασάρουν

Καλό σου πρωινό

Unknown είπε...

Καλημέρα Serenity καταπληκτική
έλα γιατί μας έλλειψες
και αισθάνομαι μόνος
ρε γαμώτο

Σε θέλουμε ανανεωμένη

καλό σου πρωινό
και καλώς ώρισες
στην εμπόλεμη Ζώνη