Τρίτη 25 Ιουλίου 2006

Η προσβολή της Παγκόσμιας Κοινότητας....

Θα συνεχίσουμε τον πόλεμο μέχρι
που να μην αξίζει άλλο το τίμημα,
είπε ο πρωθυπουργός του Ισραήλ

Τέτοια κυνική, ωμή δήλωση
Αδιαφορία για τις ανθρώπινες ζωές
που χάνονται καθημερινά

Ξέχασε το ολοκαύτωμα
Ενώ όλος ο άλλος κόσμος δεν το ξέχασε

Δεν δέχομαι το ψήφισμα της Παγκόσμιας Κοινότητας
για κατάπαυση του πυρός

Απαξίωση της Παγκόσμιας κοινότητας
Που ούτε το αυτί της δεν ίδρωσε

Αυτό λέγεται προσβολή της Διεθνούς
της Παγκόσμιας Κοινότητας
και όμως
Η Παγκόσμια κοινότητα, κωφεύει, σιωπά !

Αν όμως, επρόκειτο για κάποιο άλλο μέλος
της Παγκόσμιας Κοινότητας, όπως, η Περσία
η Βόρειος Κορέα, θα γινόταν της Κορέας.
Θα ήταν προσβολή και όλοι θα έβγαιναν και θα
καταδίκαζαν και θα έλεγαν ότι κινδυνεύει
η Παγκόσμια Ειρήνη

Ο δε πλανητάρχης και όλοι εμείς οι φίλοι του
θα λέγαμε να επιβληθούν κυρώσεις, τουλάχιστον
και αν δεν.....
θα επιτεθούμε για να επιβάλουμε το δίκαιο
της Παγκόσμιας Κπονότητας

Εδώ όμως με το Ισραήλ
τίποτα από όλα αυτά δεν συμβαίνει,
και όλοι μας δεχόμαστε την προσβολή
χωρίς ούτε καν να κοκκινίζουμε

Αυτό που κάνουμε είναι
να στρίβουμε δια του χαμόγελου
δεχόμενοι την ντροπή

Γιατί
το Ισραήλ είναι το προκεχωρημένο φυλάκιο
του Δυτικού Πολιτισμού,
και γι αυτό χτίσαμε το τείχος, του αίσχους,
για προστασία μας από την λαίλαπα του
Μεσαιωνικού Μουσουλμανικού Πολιτισμού
της Ανατολής

Αυτά είπε ο Ισραηλινός πρωθυπουργός και
οι δυτικοί φίλοι του Ισραήλ
οι προστάτες του Δυτικού Πολιτισμού

Μεσα σ αυτούς ήμαστε και εμείς, οι φίλοι
του Δυτικού Πολιτισμού με το ψεύτικο
και υποκριτικό χαμογελό μας
που δεν ταιριάζει στον πολιτισμό μας

Αυτό εγώ είδα στο πρόσωπο και στο
χαμόγελο της Τζοκόντας.

Πριν λίγο καιρό ο Πάπας της Ρώμης
στην επισκεψή του στη Γερμανία είπε,
που ήταν ο Θεός την ώρα που γινόταν
το ολοκαύτωμα ?

Τώρα αλήθεια γιατί δεν βγαίνει να αναρωτηθή
που είναι ο Θεός την ώρα που σκοτώνονται
τόσοι αθώοι άνθρωποι στο Λίβανο ?

Αν αυτό δεν είναι υποκρισία
τότε ποιά είναι ?

Αξίζει άραγε χάριν της υποκρισίας
να σκοτώνονται τόσοι αθώοι άνθρωποι ?

7 σχόλια:

Unknown είπε...

Γεια σου ραφαέλλα

πάντα θα ρωτάω ραφαέλλα μου
γιατί είμαι από αυτούς που
ταξιδεύουν τον δρόμο προς
τη γνώση
και η γνώση είναι ευλογία

δεν περιμένω τίποτες
αλλά δεν μπορώ να μείνω
αδιάφορος
είναι το σκαρί μου τέτοιο

το δυστυχώς δεν το πάω

καλο σου βράδυ

THE_RETURN είπε...

Φοβερή η κατάσταση Καπετάνιε μου...

Και τι να κάνει κάποιος...

Το κράτος του Ισραήλ φαντάζει πανίσχυρο...

Καλημέρα!

ΥΓ. Τον είδα και τον Ρόσσι.
Είχε την ατυχία του, αλλά έτσι και αλλιώς δεν μπορούσε να κάνει και πολλά πράγματα.
Συμβαίνουν αυτά...

Unknown είπε...

Καλημέρα καλέ μου φίλε

πράγματι φοβερή η κατάσταση
καλό ήταν να μην συμβαίνουν
τέτοια γεγονότα.

το ισραήλ φαντάζει πανίσχυρο
έτσι όπως το γράφεις

μα οι άλλοι δεν το βάζουν κάτω
είναι και αυτοί φανατικοί
αυτό είναι που με ανυσηχεί

άσχημο τέλος θα έχουμε, αν υπάρξει
τέλος

Καλό σου πρωινό

Ελπίδα είπε...

Πήγα να ξεφύγω με τις γοργόνες, μετά είδα ειδήσεις, μετά διαβάζω εσένα...τίποτα δεν αλλάζει!Και πόλεμοι γίνονται και αθώοι άνθρωποι σκοτώνονται και θα σκοτώνονται κι εμείς τάχα θα καταλαβαίνουμε... αλλά σαν θεατές. Σαν μια ταινία που μας στεναχώρησε... Μακάρι να μην συμβαίνουν, να μην τα βλέπουμε και να μην τα ζήσουμε ποτέ!
Καλό σου βράδυ!

Καπετάνισσα είπε...

Η ισχύς
της ισχύος
την ισχύ
ω εξευτέλιση...

Unknown είπε...

Ελπίδα μου καλησπέρα

Και εγώ λέω να ξεφύγω από όλα αυτά
που συμβαίνουν γύρω μας
και μας αγγίζουν,
Πολλές φορές στενοχωρώ και τους
γύρω μου μ όλα αυτά που έχω
μέσα μου
αλλά να σκοτώνονται τόσοι πολλοί
αθώοι άνθρωποι, αυτό δεν το μπορώ,
γιατί το έχω ζήσει, το έχω βιώσει.

Το ξέρω παρακολουθώ σαν θεατής,
αυτό είναι που δεν το μπορώ
καθόλου

Καλό σου βράδυ
Ελπίδα μου

Unknown είπε...

Καλησπέρα καπετάνισσα μου

Ω τι εξευτέλιση
στ αλήθεια

πόσο δίκιο έχεις καπετάνισσα

και μέσα σ όλα αυτά βρισκόμαστε
και εμείς, καλή μου καπετάνισσα

ειλικρινά πονάει η ψυχή μου,
οι κτύποι τις καρδιάς μου άλλαξαν
αυτό το καταλαβαίνω γιατί
την ξέρω την καρδιά μου.

Το μόνο που μας απομένει είναι
να πάρουμε το μαγικό χαλί
και να πετάξουμε κοντά σε όλους
αυτούς μήπως μπορέσουμε
να κάνουμε κάτι
να χαιδέψουμε τον πόνο τους

καλό σου βράδυ
καπετάνισσά μου