Δευτέρα 14 Αυγούστου 2006

Η Ζωή είναι σαν αυτό το όμορφο λουλούδι....




Όλα τα άλλα τα δημιουργήσαμε εμείς
Ήμαστε μέτοχοι και συμμέτοχοι όλων αυτών
που συμβαίνουν σε αυτό τον ευλογημένο πλανήτη
Γη, που μας έφερε ο δημιουργός μέσα από την δημιουργία

Και ευτυχώς που υπάρχει ο δημιουργός
και συνεχίζει την δημιουργία του
Γιατί
Αλλιώς........

Και εγώ
Συνεχίζω να γράφω και θα γράφω
όσο Ζω και θα Ζω
για την Ζωή !

Χωρίς καρδιά και
Μαγκιόρα καρδιά
Δεν υπάρχει ψυχή
Δεν υπάρχουν κουράγια

Βάστα καρδιά μου όσο μπορείς
Λένε
Λέμε
Όλοι, μα όλοι
Αυτή είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα

Δεν οφείλω σε κανέναν τίποτα
Ούτε και κανείς μου οφείλει
Απλά
Είμαι ένας ταξιδευτής
Ένας Θαλασσοπόρος
Που ταξιδεύει μέσα στις ομορφιές
και τις ασχήμιες της Ζωής
Μέσα στην απεραντοσύνη της Ζωής
του μπλε και του γαλάζιου
κάτω από το φως του Ήλιου
του Φεγγαριού των Αστεριών

Όλοι μας αποζητάμε το σαν τα ψιλά βουνά
Την απεραντοσύνη της Θάλασσας
Το σεργιάνι μέσα στις ομορφιές του κόσμου
Γιατί εκεί μόνο
Ήμαστε ελέυθεροι ανεξάρτητοι αδέσμευτοι

Μέσα στις ομορφιές της Ζωής, της ψυχής
των ματιών, του κορμιού του έρωτα του φιλιού
της αγάπης για την Ζωή.

9 σχόλια:

Kallioph είπε...

...Απλά
Είμαι ένας ταξιδευτής
Ένας Θαλασσοπόρος
Που ταξιδεύει μέσα στις ομορφιές
και τις ασχήμιες της Ζωής...

Tι όμορφος και απλός λόγος ο λόγος σου!
πολύ όμορφο
καλή μέρα :)

Kallioph είπε...

Α! και μεγιά το νέο σου φόντο..
πολύ σου πάει :)

Unknown είπε...

Καλημέρα καλή μου Καλλιόπη
ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα σου
λόγια
Με τιμούν ιδιαίτερα σαν άνθρωπο
και σαν ταξιδευτή
μπορώ να σου πω ότι έτσι είναι
η ζωή μου, απλή, όπως ο λόγος μου
και η γραφή μου
Γιατί αν η ζωή σου είναι διαφορετική από αυτήν που περιγράφεις τότε η περιγραφή και
ο λόγος σου δεν έχουν καμιά αξία.

Καλή μου Καλλιόπη η Ζωή είναι
πολύ απλή, όσο απλός είναι
και ο λόγος μου
αρκεί να βρεις το σημείο σου,
δεν είναι βέβαια τόσο απλό,
αλλά μπορείς να το βρεις
και τότε θα δεις πόσο όμορφα
θα αισθανθείς
αλλά πρέπει να το βρεις εσύ
ο ίδιος, κανείς δεν μπορεί να στο
υποδείξει.

Ευχαριστώ για το πολύ σου πάει
για το νέο φόντο
γιατί είμαι σίγουρος ότι είσαι
άνθρωπος με γούστο και μεράκι

Καλό σου πρωινό

Καπετάνισσα είπε...

Να κάθομαι και να κοιτάζω το κατάλευκο.
Το αμόλυντο, το ολοκάθαρο, το ατόφιο.
Το αυθεντικό.

Μα είναι τόσο τρυφερά τα πέταλα, πως να τ' αγγίξεις...

Ζωή ανυπεράσπιστη.
Να κάθεσαι να την κοιτάς.

THE_RETURN είπε...

"Χωρίς καρδιά και
Μαγκιόρα καρδιά
Δεν υπάρχει ψυχή
Δεν υπάρχουν κουράγια"


Έτσι είναι Καπετάνιε μου, όπως το γράφεις, και χαίρομαι που μάλλον είσαι του στυλ "όλα ή τίποτα" - έτσι είμαι εγώ.

Παίζουμε μπάλα λοιπόν! :)

Και πετάει η ομάδα :)))

stelios katsaris είπε...

Πάντα να ταξιδεύεις ... κι όσους μπορείς μαζί σου να παίρνεις..
Λιγόστεψαν οι καπετάνιοι
Λιγόστεψαν τα ταξίδια...

Unknown είπε...

Αχ Καπετάνισσά μου Αχ

Ζωή ανυπεράσπιστη να κάθεσαι
να την κοιτάς

Μα είναι τόσο τρυφερά τα πέταλα
Μα τόσο τρυφερά
Πως να τ αγγίξεις

Η μεγαλύτερη ευλογία
είναι η Ζωή
Καπετάνισσα και το ξέρω και
το ξέρεις
Δεν φτάνει όμως αυτό
πρέπει όλοι να το ξέρουν
και όσοι δεν το ξέρουν
ας το μάθουν
Επιτέλους !

Καλό σου βράδυ

Unknown είπε...

Καλέ μου Return

Παίζουμε μπάλα και
Μαγκιόρα μπάλα

Και πετάει η ομάδα
γιατί πρόκειται για ομάδα
μεγάλης κλάσης και όχι
ομάδα γειτονιάς

Ομάδα υψηλού επιπέδου
και όποιος έχει αντίρρηση
να έρθει να του εξηγήσω

Καλό σου πρωινό
καλό ξημέρωμα της Παναγιάς

Unknown είπε...

Καλησπέρα Στέλιο !

Ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια
εγώ μπορώ να πάρω μαζί μου
όσους επιθυμούν πραγματικά
να έρθουν στα ταξίδια αυτά
της ζωής του καπετάνιου.

Είμαι σίγουρος ότι από όλους αυτούς
θα βγουν καινούργιοι καπετάνιοι
για να συνεχίσουν τα ταξίδια
του καπετάνιου και να μην
τ αφήσουν να λιγοστέψουν.

Καλό σου ξημέρωμα
με την Παναγιά πάντα δίπλα σου
που γιορτάζει σήμερα