Σάββατο 5 Αυγούστου 2006

Όταν έχεις μεγάλη πλάκα, όλα πάνε καλά....

Πριν από όλα, όλα, όλα
Έχω πολύ μεγάλη πλάκα
Έτσι μου λένε όλοι
Και εγώ τους λέω, ότι
Έχετε μεγάλη πλάκα

Εγώ τους το έμαθα αυτό
Και τώρα άντε να τους μαζέψεις
Αμ, δεν μαζεύονται

Αν δεν ακούσουν
Το έχεις μεγάλη πλάκα
Αρχίζουν και ανησυχούν
Και σιγώ μουρμουρίζουν μεταξύ τους

Ρε συ, ο Καπετάνιος
Κάτι έχει σήμερα
Δεν πάει καλά

Τι έγινε ρε παιδιά ?
Τι πάθατε και κατεβάσατε Ρολά ?
Δεν θα παίξει ο Γκονζάλες
Και θα μαραθεί το χορτάρι στην Παιανία ?

Το ξέρετε ότι έχετε μεγάλη πλάκα ?

Να τα, ο Καπετάνιος συνήλθε
Επανήλθε στον κανονικό ρυθμό του

Ελάτε ρε παιδιά
Σηκώστε ρολά
Να αρχίσουμε να λειτουργούμε
Πριν πιάσει και ζέστη

Και σας έχω και ένα δώρο
Όχι της πλάκας, έτσι ?
Αλλά έχει μεγάλη πλάκα

Σας έφερα Γαύρο
Και Γαυράκι
Από το Πευκί

Για να τον φάμε, να τον ευχαριστηθούμε
Μια και ο Καραμανλής
Πάει στην αγαπημένη του
Οίο
Για τα μπάνια του τα καλοκαιρινά

Μην μας πάθει τίποτα
Ο Μπούμπης
Και πάθουμε
Την πλάκα μας

Γεια σου Καπετάνιε μας
Μοναδικέ με την ωραία πλάκα σου
Και τις πλάκες σου

Ρε Βαζέλες
Εμείς τι θα κάνουμε ?
Θα καθίσουμε εδώ
Γύρω από το συντριβάνι
Για να κάνουμε πλάκες ?
Η
Θα πάμε για τα μπάνια
Του λαού
Και το κόψιμο του Τριφυλλιού
Στην Παιανία ?

Ότι πεις
Καπετάνιε μας

6 σχόλια:

Kallioph είπε...

Ό,τι πεις Καπετάνιε μας :)

Καλή σου μέρα

Unknown είπε...

@ ηλιοπορεία

Καλή σου ημέρα

Ότι και αν πεις
Όπως και αν το πεις

Καλό σου πρωινό
δροσερό
γιατί σήμερα κάνει
πολύ ζέστη
Και τώρα ετοιμάζομοι
να πάω πλατεία για καφέ

Καπετάνισσα είπε...

Γλυκόπικρος σήμερα...

Να μην είναι έτσι -τάχα- κι η ίδια η ζωή;

Χαμόγελο.
Προς το γλυκό περισότερο, παρά προς το πικρό...
(Λέμε τώρα...)

Unknown είπε...

Καλή σου ημέρα καπετάνισσα

Εμείς οι δυο
Λέμε τώρα

Που δεν χρειάζεται
Να λέμε

έτσι είναι η Ζωή
Όπως το γράφεις καπετάνισσα μου
Κάποτε είναι και γλυκόπικρη
Πολύ μου άρεσε, το
Προς το γλυκό

Να είσαι πάντα καλά
και γλυκιά όπως είσαι
Πάντα

Καλό σου πρωινό
με την όμορφη
Δροσιά !

Ελπίδα είπε...

Πλάκα πλάκα, έμαθα τα τελευταία νέα. Είχα μια βδομάδα ν΄ακούσω ειδήσεις.

Unknown είπε...

Ελπιδα μου
Εδώ υπάρχουν όλες
Οι ειδήσεις τίποτα δεν
Ξεφεύγει
Εδώ όλα λέγονται

Να είσαι πάντα καλά

Καλό σου βράδυ