Πέμπτη 24 Αυγούστου 2006

Καλοκαιρινά ταξίδια ομορφιάς....

Σε όλη την πορεία της Ζωής μου
στα ταξίδια μου, στις θαλασσοπορείες μου
η συντροφιά μου η αχώριστη, ήταν, είναι
και θα είναι μέχρι το τέλος των ταξιδιών μου
οι Σιαμαίες κόρες μου
Η ομορφιά και η ασχήμια, που είναι αχώριστες
από τότε που ήρθαν στη Ζωή μέσα από την δημιουργία
και στη Ζωή του καπετάνιου,
Από τότε ήμαστε αχώριστοι και έτσι θα μείνουμε
μέχρι το τέλος.

Στα ταξίδια μου πολλές φορές, το πληρωμά μου
οι συντρόφοι μου, μου έλεγαν, καπετάν Δημήτρη
είσαι πολύ ξεχωριστός άνθρωπος

Καλοί και πιστοί μου φίλοι
όλοι μας ήμαστε ξεχωριστοί κανείς μας δεν περισεύει
όλοι μαζί λάμπουμε, ξεχωρίζουμε
όλοι μας ήμαστε ξεχωριστοί
ο καθένας μας με την λάμψη την δικιά του
με την διαφορετικοτητά του

Δεν ήμαστε ετερόφωτοι, αλλά αυτόφωτοι
το φως όλων μας μαζί μας κάνει ξεχωριστούς
μέσα σ αυτή την ομορφιά την απεραντοσύνη της Ζωής
Όλους τους ανθρώπους, όλα τα πλάσματα, ο δημιουργός
τα προίκισε απλόχερα με φως για να ξεχωρίζουν
για να είναι όλοι τους ξεχωριστοί.
Αυτή είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα

Η σοφία και η μεγαλοσύνη του δημιουργού
δεν λάθεψε ποτές
Η δημιουργία
ήταν, είναι και θα είναι
ότι πιο θαυμαστό δημιούργησε ο δημιουργός
και συνεχίζεται
και θα συνεχίζεται

4 σχόλια:

elenitheof είπε...

sailor, είναι σοφά τα λόγια σου.Σήμερα ήμουν στενοχωρημένη κι έκλαιγα. Τ' απόγευμα πήγα με το ποδήλατό μου στη θάλασσα και με δυσκολία έκανα μπάνιο γιατί ήμουν μελαγχολική. Αλλά μετά συνάντησα μια ωραία παρέα σ' ένα μαγαζί δίπλα στη θάλασσα, κάθισα μαζί τους μέχρι που βράδιασε και πέρασα ευχάριστα. Ξέχασα όλες τις στενοχώρειες μου. Όμως όταν γύριζα σπίτι ήταν πολύ σκοτεινά και δεν είχα φως οπότε ένας με αυτοκίνητο με έβρισε άσχημα. Αλλά δεν με πείραξε γιατί είχε δίκιο. Αύριο πρέπει να βάλω φως. Καληνύχτα.

Καπετάνισσα είπε...

Αν δεν ξέρεις εσύ, τότε αλήθεια ποιός;

Γιε των θαλασσών και των ανέμων!
Εδώ και στα όμορφα και στα άσχημα.

Θα συμφωνήσω σ' όλα.
Και θα σου δώσω μεγάλη αγκαλιά.

Θαρρώ όμως ότι υπάρχουν κι ετερόφωτοι, ναι.
Πότε-πότε δεν ξεχωρίζουν κιόλας...

Την αγάπη μου!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Ελένη μου
ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
όλοι μας κάποια στιγμή ήμαστε
μελαγχολικοί, αλλά μπουρούμε να το
ξεπεράσουμε. κάνοντας έστω και μια
απλή βόλτα όπως ακριβώς έκανες
και εσύ και όλα περνούν.
Να είσαι καλά και να περνάς
όμορφα μέχρι να αρχίσουν τα σχολεία

Καλό σου βράδυ

Unknown είπε...

Kαλησπέρα καπετάνισσα της Ζωής μας,

Σε ευχαριστώ για τα πάντα όμορφά σου λόγια τα γεμάτα ομορφιά
και αγάπη
είσαι από τους μοναδικούς ανθρώπους
της καρδιάς και της ψυχής
του καπετάνιου
είσαι πάντα μέσα στην αγκαλιά μου
και η μεγάλη σου αγκαλιά μας χωράει
όλους καπετάνισσα θαλασσινή
και μυρωδάτη
η αρμύρα της θάλασσας οριμάζει
τους ανθρώπους και τους κάνει
νόστιμους με το αλάτι της θαλασσινής ομορφιάς και ζωής.
έχεις απόλυτο δίκιο
υπάρχουν πολλοί ετερόφωτοι
που ζουν μέσα στο σκοτάδι και
αποζητούν το φως το δικό μας

Η ΑΓΆΠΗ ΜΟΥ
πάντα κοντά σου
καλό σου βράδυ