Παρασκευή 4 Αυγούστου 2006

Μήπως χρειάζεται λίγη τρέλα ρε παιδιά ?

Είσαι τρελός ?
Μου λένε όσοι με γνωρίζουν
Τρελάθηκες ?
Μου λένε πολύ συχνά, πολλές φορές
Τι είναι αυτά που λες ?
Γίνονται αυτά τα πράγματα ?

Γιατί ρε παιδιά δεν γίνονται ?
Πρέπει να είσαι τρελός για να τα πραγματοποιήσεις ?
Ε βέβαια, ένας λογικός σκέφτεται
Κάνει τέτοια πράγματα ?

Δηλαδή οι τρελοί δεν έχουν λογική ?
Δεν σκέφτονται ?
Λίγη, η πολύ τρέλα είναι άσχημη
Στη Ζωή ?

Να το, άρχισες πάλι τα τρελά σου

Ρε παιδιά, εδώ έχουμε κομπλετάρει
Από λογική και λογικούς
Από τρελούς και τρέλα έχουμε έλλειψη
Μας λείπουν
Δεν το βλέπεται?
Δεν το καταλαβαίνεται?
Δεν το καταλαβαίνει κανένας ?

Λίγη τρέλα δεν βλάπτει ποτές
Μόνο ομορφιά και χαμόγελο φέρνει
Η πολύ σοβαροφάνεια είναι αυτή
Που μας χαλάει πάντα την διάθεση μας

Πάντα η Ζωή χρεάζεται λίγη τρέλα
Και αν είναι και όμορφη τρέλα
Τότε όλα πάνε καλά
Είναι ευλογία να είσαι τρελός
Και αν είσαι και ωραίος τρελός
Τότε όλα πάνε πρίμα
Με πρυμάτσα την τρέλα
Μην φοβάσαι τίποτα

Άκου, τι σου λέει ο Καπετάνιος
Ξέρει αυτός
Αν ήταν λογικός
Θα γινόταν Καπετάνιος ?

Το βιολί τους αυτοί
Συνεχίζουν ?
Το βιολί μου και εγώ
Τα ακούσματα όμως από το βιολί
Είναι τελείως διαφορετικά

Δεν φταίνε τα βιολιά
Αλλά η σύνθεση
Και η ενορχήστρωση
Και ας τους να χορεύουν στο ρυθμό
Του βιολιού του τρελού
Από την στέγη.

14 σχόλια:

Kallioph είπε...

Καλημέρα Καπετάνιε
καλά τα λες εσύ αλλά ποιος να σ' ακούσει ε;
αν δεν πουλήσεις και λίγη τρέλα... δεν επιβιώνεις στον κόσμο μας..

Unknown είπε...

Καλή σου ημέρα

Να είσαι καλά για τα καλά σου
λόγια
Χωρίς τρέλα τίποτα δεν πάει καλά
είναι και αυτό
μια ομορφιά της Ζωής

Όπως και Ζωή χωρίς πλάκα
δεν έχει νόημα

διάβασε το αυριανό
και θα δεις
αφού όταν τα γράφω
Γελάω

Καλό σου πρωινό
καλοκαιρινό
και δροσερό

Ιφιγενεια είπε...

Δεν θέλουμε λίγη καπετάνιο μου.
Πολλή θέλουμε...
Πολλή! Μπας και αντέξουμε σε αυτό το κόσμο που ζούμε να ισορροπήσουμε καταστάσεις;)
Καλά τα λες!

Καλημέρες!!!:)

elenitheof είπε...

Πού και πού μ' αρέσει να κάνω και καμιά τρέλα για να ξεφεύγω απ' τη ρουτίνα της καθημερινότητας. Έλειψα για 15 μέρες Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη και πέρασα καταπληκτικά κοντά σε αγαπημένα πρόσωπα. Με ωφέλησε πολύ αυτή η αλλαγή και γύρισα ανανεωμένη και χαρούμενη.

Καπετάνισσα είπε...

Απαραίτητο συστατικό ενός ισορροπημένου ανθρώπου.

Και το εννοώ!

Γειά σου Sailor με τα ωραία σου και τη γλυκειά σου τρέλα!

Unknown είπε...

Γεια σου ιφιγενια

Χρειάζεται πότε πότε σε όλους μας
Έστω και λίγη τρέλα

Ποιός μπορεί να ξεχάσει τις τρέλες
που έχουμε κάνει
Τόσο μικροί, όσο και μεγάλοι

Τουλάχιστον ξεφεύγουμε
Από την καθημερινότητα

Θα ισορροπήσουμε Ιφιγένια
Στα σίγουρα

Καλό σου πρωινό

Unknown είπε...

Καλημέρα Ελένη μας

Καλό πρωινό να έχεις κοντά μας

Είδες που σου αρέσει
Και λίγο τρέλα ?

Μόνο έτσι είναι όμορφη
Η Ζωή Ελένη μου

Πολύ χάρηκα που πέρασες καλά
και ξεκουράστηκες

Εδώ θα τα λέμε
Και πάλι

Να είσαι πάντα καλά
και χαρούμενη
αυτό έχει σημασία
ένα χαμόγελο στη Ζωή
με λίγο τρέλα είναι ότι
Καλλίτερο

Καλό σου πρωινό

Unknown είπε...

Γεια σου καπετάνισσα μοναδική
Με τα ωραία σου πάντα
Και την γλυκειά σου τρέλα

Να είσαι σίγουρη ότι και οι δυο
Ήμαστε από τους ωραίους τρελούς

Απαραίτητο συστατικό
Και για τους δυο μας
Είναι η ωραία και η γλυκειά
Τρέλα !

Καλό σου πρωινό
με αέρα θαλασσινό
και ας τον να φυσάει

Clowd είπε...

Το καλύτερο συστατικό διαθέτεις...
το καλύτερο για να αντιμετωπίζεις λογικά τον κόσμο μας!!!
Κάπου στο συρτάρι μου έχω κλείσει κι εγώ τη δική μου, γιατί τώρα τελευταία την βαρέθηκα...θα το ξεκλειδώσω σύντομα και θα επανέλθω!!!
Καλά να περνάς!

THE_RETURN είπε...

Με καλύψαν τόσο όμορφα οι προηγούμενοι και προηγούμενες που δεν έχω να συμπληρώσω κάτι ιδιαίτερο...

Απλά θυμήθηκα τον τίτλο μιας ταινίας-κωμωδίας παλιάς (αν και δεν θυμάμαι ηθοποιούς και τέτοια και δεν την έχω δει)
"ΤΡΕΛΛΟΣ ΕΙΜΑΙ, Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΚΑΝΩ!!!"

: -)

Καλησπέρες καπετάνιε μου!

Unknown είπε...

Καλησπέρα clowd

Μόλις βρεις ευκαιρία
Ξεκλείδωσε το συρτάρι σου
Αξίζει τον κόπο

Είναι όπως γράφεις και εσύ
Το καλλίτερο συστατικό
Αλάνθαστο και βιολογικό

Καλά να περνάς
Καλό σου βράδυ

Συνέταιροι στην τρέλα

Unknown είπε...

Καλησπέρες καλοκαιρινές
Καλέ μου Return

Μπράβο, και εγώ μαζί σου

Τρελός είμαι, ότι θέλω κάνω

Γιατί ήμαστε
Ωραίοι τρελοί

Καλό σου βράδυ
καλά να περνάς

Η Ζωή είναι πολύ όμορφη
Με λίγη τρέλα

Όλοι λένε
Είσαι τρέλα
Κάτι ξέρουν

Ελπίδα είπε...

Είσαι τρελλός αλλά ωραίος τρελλός!
Που λέει και το τραγούδι.
Καλό βράδυ σαιλορ κι άσε την τρέλλα να πάει στα βουνά.... κατά Πήλιο μεριά.

Unknown είπε...

Γεια σου Ελπιδα
Με την ωραία τρέλα σου
Είσαι και πολύ πρώτη

καλό σου βράδυ