Τετάρτη 2 Αυγούστου 2006

Για αυτό έγινε ο κόσμος.....

Τραγουδά ο Μανόλης Λιδάκης

Γι αυτό έγινε ο κόσμος αγάπη μου
για να σε συναντήσω

Ο Καπετάνιος όπως πάντα πιστός
στο ραντεβού του με την Ζωή,
γράφει χωρίς να σταματά, παρά
μόνο για μια ανάσα

Γι αυτό έγινε ο κόσμος Ζωή μου
για να σε συναντήσω

Η αλήθεια είναι, ότι καθημερινά συναντώ
την Ζωή
Πολλές φορές κλείνουμε και ραντεβού
για καφέ και ποτάκι στην πλατεία
με την Ζωή
Έτσι, απλά
Γιατί είναι πολύ απλή
Η Ζωή

Είναι και όμορφη ρε γαμώτο
Σύγχρονη, μοντέρνα, φινετσάτη
με γούστο, μεράκι, πάντα κεφάτη
και μάλιστα
Χωρίς Μεϊκ απ

Πάντα περιποιημένη και μοσχομυρισμένη
όπως την λέω εγώ την Ζωή

Τι ομορφιά στο περπάτημα
Τι χάρη και φινέτσα είναι αυτή που έχει
αυτό το κορίτσι

Τι θηλυκό ρε κορίτσι μου είσαι εσύ
τις λέω κάθε φορά που συναντιόμαστε
και η Ζωή μου χαμογελάει με το δικό της
μοναδικό χαμόγελο
Και εγώ
Παθαίνω την πλάκα τις ζωής μου
Και η Ζωή με κοιτάζει με τα όμορφα
μοναδικά της μάτια
τα γεμάτα αγάπη, ομορφιά, έρωτα.

Από τις πιο όμορφες στιγμές στη ζωή μου
είναι οι συναντήσεις μου με την Ζωή,
αλλά αυτά που κλέβουν την παράσταση
είναι τα Ραντεβού μας.

Τα παιδιά στην πλατεία με ρωτάνε
που θα πας το βράδυ καπετάνιε ?

Έχω ραντεβού με την Ζωή
για καφέ και ποτάκι στην πλατεία

Α, ρε τυχερέ καπετάνιε

Θα πας διακοπές μαζί με την Ζωή
Καπετάνιε ?
Ναι, όπως πάντα
Η Ζωή πάντα κρατάει τον λόγο της !

6 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Πολλές φορές έχεις το αγνό και αμόλυντο βλέμμα ενός μικρού παιδιού όταν γράφεις, Καπετάνιε μου...

"Είναι και όμορφη ρε γαμώτο"

Και αυτό, πόσο ωραία ειπωμένο!

Καλημέρα

Unknown είπε...

Καλημέρα Return

Σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου
λόγια

έτσι αισθάνομαι την στιγμή που
γράφω, είναι αλήθεια,
αυτό το βλέμμα με συνοδεύει
όλη μου την ζωή

σε ευχαριστώ πολύ

καλό σου πρωινό

Ιφιγενεια είπε...

η ζωή... ναι είναι όμορφη πανάθεμα την!
Πικρή γλυκιά αλλά όμορφη...
Καλά τα λες καπετάνιε...
Όμορφοι οι στίχοι που μας έγραψες...

Unknown είπε...

Γεια σου ιφιγενια

Ναι, είναι όμορφη στ αλήθεια
η Ζωή ιφιγενια μου

Και μόνο να σκεφτείς ότι και
εμείς οι δυο και όλοι μας
βρισκόμαστε μέσα σ αυτή την Ζωή
φτάνει, με όλα τα όμορφα
και τα ασχημα της.

σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου
λόγια

Καλό σου
πρωινό

Θεριό Ανήμερο είπε...

Κι ότι ένιωθα κάπως πεσμένη, ήρθα και έστρωσα! Ευχαριστώ κάπτεν!!

Unknown είπε...

Να είσαικαλά, Θεριό, όπως πάντα !

Αλήθεια, πολλές φορές όλοι μας
αισθανόμαστε πεσμένοι και
χρειαζόμαστε κάτι για να ανέβουμε

όποτε είσαι πεσμένη μπορείς να
έρχεσαι για να πέρνεις ανάσες
και να επανέρχεσαι στα
φυσιολογικά σου

ευχαριστώ για την επίσκεψη

καλό σου απόγευμα
καλοκαιρινό