Τρίτη 22 Αυγούστου 2006

Η ομορφιά του ποιητή του κόσμου....

Πουθενά σε κανένα άλλο μέρος του κόσμου
ο ήλιος και η σελήνη
δε συμβασιλεύουν τόσο αρμονικά
δε μοιράζονται τόσο ακριβοδίκαια την ισχύ τους
όσο επάνω σε αυτό το κομμάτι της γης
Που έχει ποτέ, ποιός ξέρει,
σε τι καιρούς η μυθικούς
Ποιός Θεός για να κάνει το κέφι του
έκοψε και φύσηξε μακριά ίδιο πλατανόφυλλο
καταμεσής του Πελάγους

Οδυσσέας Ελύτης


Εδώ στην Πέτρα
που είναι πάνω σ αυτό το πλατανόφυλλο
ο ήλιος και η σελήνη
Φωτίζουν
αυτό το μικρό κομμάτι της γης
από την ανατολή μέχρι την δύση
και πάλι στην ανατολή
με μια αρμονία και ομορφιά
Μοναδική
που μόνο εδώ υπάρχει,
που είναι από τις πιο όμορφες
ομορφιές αυτού του κόσμου

Καπετάνιος


Λες και οι Θεοί
καθόντουσαν στο πλακόστρωτο
του Ολύμπου
αγναντεύοντας τον κόσμο
πίνωντας νέκταρ και ρακί

Sailor
Ο γιος της Θάλασσας

5 σχόλια:

Καπετάνισσα είπε...

Sailor αγαπημένε!
Βούτηξε στην ομορφιά, άσε αισθήσεις ανοιχτές, ορθάνοιχτη τη ψυχή σ' ανέμους και κύματα και ψιθύρους και μιλιές και γεύσεις.

Η ζωή είναι εδώ κι έχει βγάλει φωνή μεγάλη:

Ζ ή σ ε !

THE_RETURN είπε...

Καπετάνιε, είσαι..ατέλειωτος! Ειλικρινά!

Με εκπλήττεις πάντοτε με την τόση ομορφιά που κρύβεις...

Γεννημένος ποιητής είσαι!

Unknown είπε...

Καπετάνισσα πολυαγαπημένη
δεν είσαι μόνο υπέροχη
αλλά λατρεμένη και μοσχομυρισμένη

Αυτά στα γράφω μέσα από την
καρδιά μου με όλη μου την αγάπη

Η καρδιά μετά από αυτά τα διαβάσματα αποκτά διαφορετικό
ρυθμό, μια ομορφιά που όμοιά της
δεν την ξέρει κανείς
παρά μόνο η Ζωή, η καπετάνισσα
η μοναδική
το σε ευχαριστώ είναι πολύ λίγο

Καλό σου βράδυ
θα είσαι πάντα πλάι μου

Unknown είπε...

Όλοι μας όταν γεννιόμαστε
ήμαστε ξεχωριστοί

Τόσο όμορφα λόγια μπορούν
να γράψουν αυτοί που πραγματικά
σε αγαπούν
είναι ευτυχία και ευλογία
να υπάχουν άνθρωποι και πλάσματα
να αγαπούν κάποιον άλλον
άνθρωπο τόσο όμορφα και τόσο
πολύ
Αν εγω είμαι ατέλειωτος
τότε εσυ αγαπημένε μου φίλε
τι είσαι άραγε ?
μου είναι δύσκολό ειληκρινά
να εκφράσω αυτό που έχω μέσα μου
για τον υπέροχο ποιητή και
προ πάντώς άνθρωπό Διονυση
είναι ευλογία να έχεις τέτοιους
ανθρώπους πλάι σου

Καλό σου βράδυ
αγαπημένε Return

Ιφιγενεια είπε...

Δεν είναι η ομορφιά του ποιητή... ούτε η ομορφιά το τόπου μας καπετάνιε... Είναι η ομορφιά της ψυχής μας... αυτό είναι που τα κάνει όλα τόσο μαγικά...:)