Δευτέρα 12 Ιουνίου 2006

Καλοκαιρινοί Έρωτες.....

Η ομορφιά βρίσκεται κρυμμένη τριγύρω μας
αλλά χρειάζεται η ασκημένη ματιά των ανθρώπων
με γούστο και μεράκι για τη Ζωή
για να την ανακαλύψεις.

Η ζωή είναι γεμάτη με χρώματα και αρώματα
όπως το γαλάζιο της θάλασσας το μπλε του ουρανού
τα αρώματα των λουλουδιών και της θάλασσας.

Η Ζωή είναι σαν μια όμορφη Γυναίκα.
Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι
να την πλησιάσουμε και να την
κοιτάξουμε στα μάτια.

Όρτσα τα πανιά !
Μεγαλύτερη αξία από τον προορισμό
έχει το ίδιο το ταξίδι μέσα στη θάλασσα
της Ζωής της απεραντοσύνης.

Καλό σας ταξίδι
Με ούριο άνεμο και καλή παρέα
Καπετάν Δημήτρης

Για διακοπές και όχι μόνο.....

Σάμος - Ικαρία - Φούρνοι
Μοναδικές στιγμές.... Μοναδικά νησιά

Το φως του Αιγαίου
Το μπλε της θάλασσας
Το άρωμα της φύσης
Ο δροσερός αέρας
Η καυτή άμμος
Τα πεντακάθαρα νερά
Ο αρχαίος πολιτισμός
Η σύγχρονη κουλτούρα
Η λάβα της ψυχής
Η ζάλη του έρωτα

Σάμος-Ικαρία-Φούρνοι
Σας αγαπώ
Είστε πάντα μέσα στην ψυχή
και στην καρδιά μου.

www.samos.gr

Η καλλίτερη ιστοσελίδα στο Ίντερνετ
Αξίζει να την δείτε και να την κρατήσετε
στην ψυχή σας.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλύτερο μέρος από τη Σέριφο δεν υπάρχει

Unknown είπε...

next door
Εχώ πάει πολλές φορές στη Σέριφο
όχι για τουρισμό, αλλά για διακοπές
είναι πολύ όμορφα, όπως και
η Σίφνος.
αλλά η Σάμος είναι άλλο νησί
να πας πρώτα και μετά τα λέμε.
σέβομαι την αποψή σου.
Εγώ δεν είμαι από κανένα νησί
είμαι από την Ελλάδα όμως.

Καλό σου απόγευμα

Unknown είπε...

αβεσσαλώμ αλίμονο να ξεχνούσα το
μουντιάλ, εδώ κλείνω οκτάωρο
από 4-12 μεσάνυχτα, μέχρι 9 ιούλη.

όσο για την αγγλία παρ όλο που δεν είμαι λάτρης του αγγλικού ποδοσφαίρου, πίστεύω ότι θα πάει
καλλίτερα.
Εγώ εδώ σταθερά μέχρι 9 ιούλη.
Πάω για Αυστραλία- Ιαπωνία και
μέτα συνέχεια.
στα διαλείματα μπαίνω στις σελίδες

Καλο σου απόγευμα