Δευτέρα 10 Ιουλίου 2006

Ο καπετάνιος πίνει καφέ και ποτάκι μόνος.....

Ο καπετάνιος είναι στενοχωρημένος, είναι από
τις λίγες φορές που του συμβαίνει αυτό.
Γιατί είναι στενοχωρημένος με τον εαυτό του.
Δεν πειράζει όμως, είμαι σίγουρος ότι αυτοί οι δυο
θα τα βρουν, θα το ξεπεράσουν.
Έχει συμβεί και άλλη φορά και το ξεπέρασαν και
συνεχίζουν να ζουν αρμονικά, χωρίς θυμούς,
μόνο με χαμόγελο στη ζωή και στις ομορφιές της.
Ο καπετάνιος να κάθεται μόνος στην πλατεία και
να πίνει καφέ και ποτάκι? αυτό είναι από τα άγραφα
πολύ περίεργο είναι αυτό.
Κάτι πολύ σοβαρό θα έχει συμβεί.
Μια απλή καλησπέρα μας είπε μόνο σήμερα, τίποτα άλλο.
Δεν μιλάει σε κανέναν, κάθεται σκεφτικός μόνος
με τις σκέψεις του.
Η ώρα έχει πάει 1 μετά τα μεσάνυχτα.
Ακόμη και τα κορίτσια του καφέ που τον ξέρουν
χρόνια τώρα, είναι ανήσυχα για τον καπετάνιο μας,
μου λένε ότι και το χαμόγελό του είναι θλιμμένο,
αυτό το μοναδικό όμορφο χαμόγελο του καπετάνιου μας.
Είναι αλήθεια ότι μας λίπη, μου λένε.
Καθισμένος στο τραπεζάκι το δικό του, όπως πάντα
κάθεται αμίλητος, πίνει καφέ και ποτάκι, καπνίζει
και κοιτάει ολόγυρα τον κόσμο που είναι λιγοστός αυτή
την ώρα, που περνάει βιαστικά και πάει στον προορισμό του.
Κάπου, κάπου κοιτάει και το φεγγάρι στον ουρανό που πάει
κατά την δύση.
Ούτε εγώ που τον ξέρω τόσο καλά δεν τολμώ να του μιλήσω,
γιατί αισθάνομαι ότι κάτι πολύ σοβαρό έχει μέσα στην ψυχή του
ο καπετάνιος, κάτι που μόνο αυτός το ξέρει.
Δεν τα έχει με την ψυχή του, γιατί ψυχή σαν του καπετάνιου
λίγοι άνθρωποι έχουν. έχει θυμώσει με τον εαυτό του.
Το λέω εγώ γιατί τον ξέρω, όλα τα χρόνια μαζί ζούμε.
Μέχρι και το κινητό του τηλέφωνο δεν κουδούνισε σήμερα.
Μόνο μερικά μηνύματα έστειλε και πήρε, τίποτα άλλο.
Δεν μιλάει σε κανέναν και για τίποτα, παρά μόνο ο καπετάνιος
πίνει καφέ ποτάκι, το τσιγάρο πάνω στο τσιγάρο και μόνος.
Αυτό είναι μοναδικό, δεν έχει ξαναγίνει ποτές.
Ο καπετάνιος μόνος ?
Ε αυτό, δεν μπορώ να το χωνέψω, μέχρι και τα μάτια του
είναι υγρά, η ώρα έχει πάει λίγο μετά τις 3 τα μεσάνυχτα
και ο καπετάνιος εκεί, μόνος, παρέα μόνο με τις σκέψεις
τις δικές του.

7 σχόλια:

THE_RETURN είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
THE_RETURN είπε...

Τι μαράζι τον τρώει τον Καπετάνιο;

Δεν είναι καλύτερο να το βγάλει από μέσα του για ν'ανακουφιστεί;

Unknown είπε...

Δεν είναι τίποτα καλέ μου
φίλε, να είσαι σίγουρος ότι
θα το βγάλω από μέσα μου.

σε ευχαριστώ για το πραγματικό σου
ενδιαφέρον.
είναι πολύ όμορφο να νοιάζονται
για σένα
είναι η καλλίτερη ανακούφιση.

Καλό σου πρωινό
και κάνε και μια βουτιά
και για μένα.

Έχεις πάντα την αγάπη μου

elenitheof είπε...

sailor,καλημέρα. Εύχομαι να περάσει η στενοχώρια και να γίνεις πάλι χαρούμενος και αισιόδοξος. Σήμερα είμαιχαρούμενη. Ξέρεις, ακολουθώ τις συμβουλές σου.Αν διαβάσεις το blog μου θα καταλάβεις.

Unknown είπε...

Ελένη μου σε ευχαριστώ για τα τόσο
καλά σου λόγια μέσα από την καρδιά μου, είσαι μια γλυκιά φωνή που
ομορφαίνει και ζεστένει τις καρδιές
μας και χαίρουμε που είσαι χαρούμενη, γιατί η χαρά η δική σου
έχει αντανάκλαση σε όλους μας
είναι και χαρά δική μας.

Να είσαι καλά κορίτσι μου
καλό σου πρωινό
καλοκαιρινό και δροσερό

elenitheof είπε...

Κι εγώ στενοχωριέμαι όταν με ξεχνούν πρόσωπα που γνώρισα και αγάπησα. Αλλά δεν κρατώ κακία,παρηγοριέμαι και χαίρομαι όταν βλέπω πόσα πολλά πρόσωπα κοντά μου και μακριά μου μ' αγαπούν, με θυμούνται και επικοινωνούν μαζί μου. Δεν ξεχνώ πρόσωπα που γνώρισα ακόμα κι αν με ξεχνούν. Κυρίως δε ξεχνώ αυτούς που με βοήθησαν και νιώθω ευγνωμοσύνη. Θέλω να ανταποδίδω με αγάπη το καλό που μου έκαναν. Είσαι καλός άνθρωπος. Δεν σου αξίζει να σε ξεχνούν.

Unknown είπε...

Με τιμούν τα λόγια σας και είναι
μεγάλη ευτυχία να το γράφουν δυο τόσο υπέροχα πλάσματα.
Αυτή είναι αλήθεια η ομορφιά
όλης της ζωής.

Σας ευχαριστώ μέσα απο την ψυχή μου

Ελένη και μοργκάνα μου
είναι τιμή για μένα
τα λόγια σας γραμμένα από το χέρι
το δικό σας.

Καλό πρωινό
καλοκαιρινό και δροσερό.