Δευτέρα 19 Ιουνίου 2006

Μουντιάλ 2006, Γερμανία......

Η ιστορία του παγκοσμίου ποδοσφαίρου γράφει.

Βραζιλία - Αυστραλία

Πρώτο ημίχρονο 0-0
Τίποτα το ιδιαίτερο, η Αυστραλία όλη παίζει άμυνα
απέναντι στην Βραζιλία, όχι ποδόσφαιρο.
Η ζέστη αυτή την ώρα είναι στους 30 C.

Έναρξη δευτέρου ημιχρόνου
Γκολ από την Βραζιλία, από τον Αντριάνο
Γράφει η ιστορία
Το παιχνίδι άρχισε να έχει ρυθμό μετά το γκολ
της Βραζιλίας, οι Αυστραλοί βγήκαν από την άμυνα
και παίζουν ανοιχτά για την ισοφάριση.
Ήρθαν αρκετές φορές κοντά στην ισοφάριση.

Γκολ από την Βραζιλία, από τον Φρεντ
Η Βραζιλία είναι το αφεντικό πλέον του αγώνα.
Η Αυστραλία καλά στέκεται απένατι στην Βραζιλία.
Απορώ όμως γιατί η Αυστραλία δεν έπαιζε ανοικτά
από την αρχή, αυτό που μπορούσε να παίξει και
ας έχανε, έτσι και αλλιώς στο τέλος έχασε
γιατί έπαιζε με την Βραζιλία.
Η ομορφιά του ποδοσφαίρου είναι να παίζεις μπάλα,
αυτό που μπορείς, είναι τιμή σου να παίζεις με μιά
ομάδα σαν την Βραζιλία.
Δείξε τα προσόντα σου, την ικανότητά σου, το ταλέντο σου
και ας χάσεις.
Σίγουρα δεν θα φύγεις με σκυμμένο το κεφάλι, ίσως κάποτε
μπορέσεις να κερδίσεις ομάδες σαν την Βραζιλία, και γιατί
όχι και την ίδια την Βραζιλία.
Και η ήττα είναι μέσα στο παιχνίδι, αξία δεν έχει μόνο
ο νικητής αλλά και ο ηττημένος, εμείς που ήμαστε στην
εξέδρα χειροκροτούμε και τον νικητή και τον ηττημένο.

Η ιστορία του Παγκόσμιου Ποδοσφαίρου, γράφει.

Βραζιλία - Αυστραλία 2-0

Το άλλο παιχνίδι του ομίλου
Ιαπωνία - Κροατία 0-0

Ανταπόκριση από την Γερμανία
Ρεπορτάζ Καπετάν Δημήτρης

4 σχόλια:

ellinida είπε...

Καλησπέρα !
Δηλώνω άσχετη με το Μουντιάλ , δεν έχω παρακολουθήσει τίποτα φέτος . Αλλά είμαι Βραζιλία μέχρι κόκκαλο . Αμα κερδίσουν ελπίζω να το μάθω ... μιά και έχω κόψει την τηλεόραση ! Την βαριέμαι θανάσιμα .
:)))

Unknown είπε...

ellinida μου καλημέρα !

Μην στενοχωριέσαι καθόλου θα σε
ενημερώσω εγώ οποσδήποτε
το πάρουν δεν το πάρουν το κύππελο.

Εγώ είμαι Αργεντίνα

τηλεόραση και εγώ δεν βλέπω, εκτός
από αθλητικά που μου αρέσουν,
οτιδήποτε έχει σχέση με τον
αθλητισμό.

Καλό σου πρωινό
καλη εβδομάδα
καλά μπάνια, κάνε και μια βουτιά
και για μένα

nyctolouloudo είπε...

καλημέρα...

και όμως, η Βραζιλία θα το χάσει το παιχνίδι...!

Unknown είπε...

Μεθυσμένα χρώματα, τίποτα δεν
αποκλείεται.
αν παίζει όπως παίζει η Βραζιλία
δεν πρόκειται τίποτα να κάνει,
μέχρι πότε θα έχει τύχη.

καλό σου απόγευμα
εγώ είμαι Μουντιάλ τώρα