Τετάρτη 21 Ιουνίου 2006

Μένουμε Ελλάδα γιατί την αγαπάμε.....

Να διαβάσετε πως την καταντήσαμε
όλοι μας αυτή την Χώρα.
Που λέμε, όλοι μας, ότι την σγαπάμε.

Η χώρα τις μούντζας του φάσκελου
Η χώρα του μπινελικιού του καντηλιού
Η χώρα του Να ρε μαλάκα
Η χώρα του είσαι του είμαι μαλάκας
Η χώρα του ήμαστε όλοι μαλάκες
Η χώρα του πούστη του κόπανου
Η χώρα του παπάρα τις παπαριάς
Η χώρα των παπαριασμένων των γαμημένων
Η χώρα των πούστηδων των κολομπαράδων
Η χώρα του κώλου του κωλοβαρέματος
Η χώρα του αραχτού του αρπαχτού
Η χώρα τα πιάνεις τα πιάνω
Η χώρα του γουστάρω του καλά κάνω
Η χώρα του έτσι μ αρέσει έτσι το θέλω
Η χώρα του έτσι το γουστάρω το απολαμβάνω
Η χώρα του άντε και γαμήσου
Η χώρα του σήκωσε το, το γαμημένο
Η χώρα του παράδεισου τις παπαριάς
Η χώρα του Α, ρε πούστη μου
Η χώρα τις απόλαυσης του γουστάρω
Η χώρα του μπάχαλου του αχταρμά
Η χώρα του μερακλή του μπεσαλή
Η χώρα των νονών των νταβατζήδων
Η χώρα των τσαμπουκάδων των νταήδων
Η χώρα του μάγκα τις μαγκιάς
Η χώρα του ψευτόμαγκα του κουραδόμαγκα
Η χώρα των κουτσαβάκηδων του Μπαϊρακτάρη
Η χώρα των προστατών των μαστροπών
Η χώρα του πουλήματος του ξεπλύματος
Η χώρα των αρπαχτικών των αρπαχτών
Η χώρα των μαφιόζων των ναρκωτικών
Η χώρα τις καταπάτησης των καταπατητών
Η χώρα τις μίζας του βολέματος
Η χώρα του είσαι του ότι δηλώσεις
Η χώρα τις γκόμενας των γκομενικών
Η χώρα τις γκομενάρας τις μανάρας
Η χώρα του γαμώ του γαμάτου
Η χώρα τις ανηφοριάς τις ορθοπεταλιάς
Η χώρα τις καβάλας τις μακριάς γαϊδούρας
Η χώρα του γκόμενου τις γκόμενας
Η χώρα του αγαπητικού τις αγαπητικιάς
Η χώρα του όλα τα πουλάω όλα τα αγοράζω
Η χώρα που όλα πουλιόνται όλα αγοράζονται
Η χώρα του απελπισμένου του αδικημένου
Η χώρα του άτυχου του αποτυχημένου
Η χώρα του παραπονιάρη του παραπονεμένου
Η χώρα τις κουλτούρας του κουλτουριάρη
Η χώρα του άδικου του αδικημένου
Η χώρα τις γκρίνιας του γκρινιάρη
Η χώρα του ξύπνιου τις εξυπνάδας
Η χώρα του αετονύχι του αετού
Η χώρα του πολύξερου του τα ξέρω όλα
Η χώρα του εδώ τα γράφω όλα
Η χώρα του εδώ σας έχω γραμμένους
Η χώρα που εδώ την έχουμε γραμμένη όλοι

Θα επανέλθω !
Γιατί εγώ, δεν σας έχω γραμμένους

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Δεν βγήκα από φουρτούνα την έχω
περάσει από καιρό.
Η ωραία μου άποψη για την ζωή
εξακολουθεί να υπάρχει γιατί δεν
έπαψα ξαφνικά να είμαι άνθρωπος
με γούστο και μεράκι για την
ζωή και τις ομορφιές της.

Καλό σου βράδυ
και ευχαριστώ για την συμβουλή