Πέμπτη 15 Ιουνίου 2006

Θα γίνει της Χάγης τώρα.....

Αφού το λέει και ο Μητσοτάκης
Να πάμε στη Χάγη
Σώσαμε τώρα.....
Με υπουργό εξωτερικών τη Ντόρα, ήρθε και έδεσε
το πράμα.
Πάει σήμερα στην Κωνσταντινούπολη η Ντόρα

Καπετάνιε μου για να πάρει την ευχή του Πατριάρχη ?
Όχι ναύτη μου
Αυτή δεν έχει ανάγκη από τέτοιες ευχές, γιατί
έχει τις ευχές του μπαμπά Μητσοτάκη
και της μαμάς Μαρίκας.

Τώρα μπορεί να πάει στον Πατριάρχη ένα τέντζερη
ντολμαδάκια που του αρέσουν, γιατί είναι αλλά πολίτα που λέμε.
Λέω, εγώ τώρα

Αυτοί ναύτη μου δεν θέλουν ευχές και ντολμαδάκια
θέλουν Μούντζα Φάσκελο και κάπου, κάπου
και κανένα μπινελίκι.
Αυτό θέλουν, το τραβάει ο οργανισμός τους, ηδονίζονται
ναύτη μου.
Άκου ευχές ?
Να μην ακούω περίεργα
Μόλις μίλησε ο Μητσοτάκης έπιασε κακοκαιρία
Χιονίζει στον Όλυμπο
Μέχρι και οι Θεοί τσαντίστηκαν.

Αμ το άλλο το μοναδικό ?

Οι Τούρκοι όλο μπαρούφες λένε
Πρόκειται για μπαρούφες ολκής ( και ιδιωτικά )
μας έχουν ζαλίσει τα ούμπαλα και τα καρούμπαλα.
Θοδωρής Πάγκαλος
Οπλαρχηγός του Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος.

Το πανελλήνιο σοσιαλιστικό τους μάρανε, τρομάρα τους.
Και γαμώ το πανελλήνιο και σοσιαλιστικό.
Θα γυρίσει ο Ανδρέας με τις Ζεϊμπεκιές του και δεν
θα ξέρουν που να κρυφτούν.

Ποιός, ο μικρούτσικος καπετάνιε ?
Ποιός μικρούτσικος ναύτη μου ?
Ο Ανδρέας ο Μεγάλος, ο δικός μας ναύτη μου
Άκου ο μικρούτσικος
Αυτός μόνο το χορό του Ησαϊα ξέρει να χορεύει.

Όλος ο Πλανήτης είναι τώρα στη σέντρα και παρακολουθεί
και παίζει ποδόσφαιρο, όχι το πουλί του, όπως αυτοί όλοι.
Οι δικοί μας βρήκαν την ευκαιρία να μιλάνε για την Χάγη, Τώρα.

Είναι σύμπτωση νομίζεις αυτή ναύτη μου ?
Λες καπετάνιε μου ?
Δεν λέω, ναυτή μου
Γράφω

Καλλίτερα είναι να παίζουν το πουλί τους
παρά την Χάγη
Γιατί θα χάσουν την Υφαλοκρηπίδα τους !!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: