Πέμπτη 1 Ιουνίου 2006

Καφενείο η Ελλάς......

Καλημέρα Καπετάνιε μου
Καλημέρα ναυτάκο, τι κάνεις ?
Μια χαρά, αλλά σ ακούω καπετάνιε μου
πολύ ζωηρό σήμερα, συμβαίνει τίποτα ?
Και βέβαια ναύτη μου.
Άκουσα σήμερα και το χάρηκε η ψυχή μου.
Ε, ρε και ν άχαμε να δεις που θα σας γράφαμε
Τραγουδούσαν εν χορώ, όλοι οι χαμηλοσυνταξιούχοι
τα περήφανα γηρατειά, οι απολυμένοι, οι άνεργοι,
οι νέες και οι νέοι μας που ψάχνουν δουλειά και δεν
βρίσκουν, όλοι αυτοί που ψάχνουν ένα μεροκάματο
για να επιβιώσουν, με μια ευχαρίστηση πρωτόγνωρη
μήπως, και κάποιοι τους ακούσουν.
Αυτοί όμως στο Μέγαρο Μαξίμου βλέπουν βιντεοταινίες
επιστημονικής φαντασίας και εικονικής πραγματικότητας,
γιατί βλέπεις ναύτη μου, ο Καραμανλής όταν σπούδαζε
στη Βοστώνη, στο Ταφτ, τέτοιες ταινίες έβλεπε, όταν
δεν αργοσχολούσε, του αρέσουν πολύ ναύτη μου.
Οι άλλοι στη Χαριλάου Τρικούπη, αν δεν κάνουν ποδήλατο
μαζί με τον Παπανδρέου, γράφουν βιβλία στην πλάτη του λαού
και ετοιμάζονται να τα παρουσιάσουν ναύτη μου.
Αλλά εμείς τους απαντάμε
Ε, ρε και ν άχαμε να δεις που θα σας γράφαμε !
Και το ευχαριστιέται η ψυχή μου ναύτη μου.
Αμ δεν το βλέπω καπετάνιε μου ?
Μπορεί να είμαι συνταξιούχος ναύτη μου, αλλά
θα σταθώ δίπλα μέχρι το τέλος σε όλους που αγωνίζονται
ενάντια του άδικου, κυρίως σε όλα τα παιδιά, τους νέους
ανθρώπους που ζητάνε μια καλλίτερη ζωή και αγωνίζονται
για μας όλους μας, να ζήσουμε τα υπόλοιπα χρόνια τουλάχιστον
με αξιοπρέπεια και χαμόγελο στη ζωή.
Οι νέοι αυτοί άνθρωποι που ομορφαίνουν την ψυχή
και την ζωή μας, τους αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ.
Αυτή είναι η αλήθεια ναύτη μου.
Σε αυτούς τους άλλους, όλους, που βλέπουν βιντεοταινίες
και κάνουν ποδήλατο στην πλάτη τη δική μας, γιατί νόμισαν
ότι η ζωή είναι μόνο για ποδήλατο και βιντεοταινίες,
κανείς ναύτη μου σε αυτόν τον τόπο δεν πρόκειται να τους
πει ευχαριστώ, Ποτές !

Ο γιος της Θάλασσας

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Καλημέρα αβεσσαλώμ
το αυτάκι τους δεν πρόκειται να
ιδρώση ποτές όπως πάμε, αυτοί
προχωράνε και εμείς που βλέπουμε
γράφουμε, αλλά αυτοί μας γράφουν.
εδώ στα μπλογκς, στις σελίδες μας
εμείς ότι και να γράφουμε έμεις
μόνο τα διαβάζουμε.
δεν είναι ο χώρος αυτός για τέτοια
γραψήματα, μπορεί ένας δυο να γράφουμε αλλά ανταπόκριση δεν
υπάρχει από κανένα.
και εγώ που γράφω ορισμένες φορές
τα γράφω, όχι για να περνάω την
ώρα μου, αλλά έτσι, απλά.
εμείς τους βάζουμε πάνω απο το
κεφάλι μας, δεν μπαίνουν αυτοί.
εμείς μόνο μπορούμε να τους γκρεμήσουμε κανείς άλλος.

Καλή μέρα