Παρασκευή 9 Ιουνίου 2006

Το πέταγμα της γνώσης.......

Έχει δει κανείς Άλμπατρος να πετούν
στον ουρανό ?
Έχει δει κανείς αυτό το μοναδικό πλάσμα
της δημιουργίας με το χάρισμα του
αεικίνητου να πετά στον ουρανό ?
Όχι, γράφω εγώ
Γιατί γράφω όχι ?
Γιατί αν είχε δει θα ήξερε ότι τα Άλμπατρος
είναι πλάσματα που έχει δημιουργήσει
ο δημιουργός και όχι ο θεός που λένε όλοι.

Έχει δει κανείς Αετό Αυτοκρατορικό να στέκεται
ακίνητος στον ουρανό ?
Όχι
Γιατί θα ήξερε ότι είναι θαύμα της δημιουργίας
από τον δημιουργό και όχι από τον θεό που
είναι δημιούργημα της φαντασίας του ανθρώπου.

Ευτυχώς που μερικοί άνθρωποι, αποθανάτισαν
με την φωτογραφική τους μηχανή τα δυο αυτά
μοναδικά πλάσματα της δημιουργίας για να τα
κρατήσουν για πάντα, μήπως και τα δουν όλοι
όσοι έρθουν μετά από μας για να μην ξεχαστεί
το μεγαλείο της δημιουργίας που ο άνθρωπος
κοντεύει να το καταστρέψει, συνεχίζοντας την
καταστροφή και το καταστρεπτικό του έργο
σε όλο τον Πλανήτη Γη.

Ο άνθρωπος δεν ενδιαφέρεται για τον δημιουργό,
παρά μόνο να στρέφει τους ανθρώπους στο θεό
της λατρείας που δημιούργησε αυτός ο ίδιος,
για να συνεχίσει ανενόχλητος το έργο της
καταστροφής της δημιουργίας απο τον
δημιουργό του.

Αν συνεχίσουμε να απευθυνόμαστε στο θεό
ξέρετε τι θα γίνει ?
Δεν θα μείνει κανένας στο τέλος για να
απευθύνεται σ αυτόν.

Τώρα ξέρεις, μπορείς
Λέω, εγώ τώρα

Καλό πρωινό
Καπετάν Δημήτρης

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλημέρα και στις δυο από καρδιάς.

Το ξέρω ότι ωραία είναι τα γράφεις
το δύσκολο είναι να γράφεις
την αλήθεια.
Όχι γιατί γράφω την αλήθεια
αλλά και την βλέπω όπως, όχι όλοι
μας, μερικοί και μου την
δίνει που οι πιο πολλοί αδιαφορούν.
και κυρίως αυτοί που όλο λένε ας
βάλει ο θεός το χέρι του.
Ο δημιουργός, ευτυχώς που υπάρχει
γιατί συνεχίζει την δημιουργία του
γιατί αν είχε σταματήσει, τώρα δεν
θα υπήρχε τίποτα, ούτε και εμείς
να γράφουμε εδώ σε αυτές τις πολυ
μικρές σελίδες μας.
Και η ζωή συνεχίζεται!
Να δω μέχρι πότε!
Καλό πρωινό
και στις δυο σας

Ανώνυμος είπε...

Και που του μιλάμε μας απαντάεις; ο Θεός λέει ο Descartes στους Στοχασμούς υπάρχει για να μπορούμε να δικαιολογούμε τις πεποιθήσεις μας

Unknown είπε...

Γεια σου next door
Και ούτε πρόκειται να σου απαντήση
ποτές, μόνο στο Χριστόδουλο
απαντάει και σε όλους αυτούς
τους φιλοσοφους τους αυτοαποκαλούμενους απεσταλμένους
του θεού.
να είχαν και πλάκα θα ήταν όμορφα
αλλά αυτοί είναι της πλάκας.

Καλό σου ξημέρωμα
εγώ πάω για μουντιάλ
και άμα βρούνε τον θεό εδώ θα
είμαι παρέα με τον Ροναλντίνιο
να τους πω εγώ που είναι ο θεός

ellinida είπε...

Τίποτα πιό όμορφο από τα πουλιά που πετούν . Κάθομαι και παρακολουθώ τα θαλασσοπούλια με τις ώρες στο μπαλκόνι μου . Τα παιχνίδια τους , το ζευγάρωμα , να βουτάνε στα νερά για τροφή .
Είναι ένας , δηλαδή δεν είμαι και σίγουρη αν είναι ο ίδιος , που τον φωνάζω Αριστείδη . Ερχεται και κάθεται στα κάγκελα του μπαλκονιού μου . Του μιλάω ! Και μου απαντάει !
Καλησπέρα καπετάνιε !

Unknown είπε...

ellinida
Μια από τις πολλές ομορφιές της
δημιουργίας είναι το πέταγμα αυτών
των πουλιών και η εξοικείωση τους
με τον άνθρωπο, μόνο που δεν σου
μιλάνε, σου μιλάνε όμως με τον
τρόπο τους, αυτά τα θαλασσοπούλια,
εγώ για χρόνια πολλά τα είχα συντροφιά μου, όπως και αυτά τα
μοναδικά πλάσματα τα Άλμπατρος,
είναι ένα θαύμα.

Καλό σου βράδυ