Παρασκευή 2 Ιουνίου 2006

Καφενείο η Ελλάς....

Καπετάνιε μου καλημέρα
Γεια σου ναύτη μου
Τι γίνεσαι ?
Καλά είμαι, μια χαρά
Καπετάνιε, μπορώ να σε ρωτήσω κάτι ?
Και βέβαια ναύτη μου
Ο Παπανδρέου γιατί κάνει όλο ποδήλατο ?
Μήπως θέλει να μοιάσει στον
Κωστή Στεφανόπουλο ?
Που ναύτη μου, στο ποδήλατο ?
Ε, καπετάνιε μου και οι δυο ποδήλατο κάνουν
γι αυτό σε ρωτάω, που αλλού θέλεις να του μοιάσει ?
Να, να γίνει πρόεδρος ναύτη μου
Μα καπετάνιε μου, αφού πρόεδρος είναι
Όχι ναύτη μου τέτοιος πρόεδρος, αυτοί οι πρόεδροι
είναι της πλάκας και για πλάκα, όπως λέω εγώ πάντα.
Ε, τότε τι πρόεδρος να γίνει ο Παπανδρέου καπετάνιε μου?
Πρόεδρος της Δημηκρατίας ναύτη μου
Λες καπετάνιε μου ?
Γι αυτό κάνει όλο ποδήλατο ?
Λεω τώρα, εγώ
Που ξέρεις ναύτη μου ?
Εδώ σ αυτό τον τόπο ναύτη μου όλα μπορούν
να συμβούν, και ξέρεις γιατί ?
Γιατί έχουμε μεγάλη πλάκα
Μα καπετάνιε μου, αυτός έπεσε από το ποδήλατο
και έσπασε το χέρι του, τι, θα κάνουμε πρόεδρο
με σπασμένο χέρι ?
Εδώ όλα γίνονται ναύτη μου
Και με σπασμένο χέρι και χωρίς χέρια, γιατί είναι
της πλάκας και για πλάκα, και όλοι έχουμε την πλάκα μας.
Αυτοί μόνο για χαβαλέ είναι, όχι για ποδήλατο
Ενώ εμείς κάνουμε άμα λάχει και ορθοπεταλιές.
Ούτε ποδήλατο δεν ξέρουν να κάνουν, ενώ εμείς
κάναμε Λάκκος δεξιά, Λάκκος αριστερά.
Δεν το θυμάσαι ναύτη μου ?
Πως δεν το θυμάμαι καπετάνιε μου....

Ο γιος της Θάλασσας

3 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Μια μεγάλη καλησπέρα σε μια μεγάλη καρδιά, όπως αυτή του Καπετάνιου μας!

Unknown είπε...

Καλησπέρα καλέ μου φίλε
γεια σου επιστροφή
να είσαι σίγουρος ότι και οι δυο
ήμαστε απ αυτούς που έχουν μεγάλη
και χρυσή καρδιά.
αυτό είναι που τελικά μετράει
όλα τ άλλα είναι για πλάκα.

Καλώς ήρθες
Μια μεγάλη καλησπέρα
και από μένα !

ellinida είπε...

Το Γιωργάκι ήταν απρόσεχτο και έσπασε το χεράκι !