Παρασκευή 16 Ιουνίου 2006

Το σαλτάρισμα έχει δημιουργήσει χαμηλό βαρομετρικό......

Να είσαι από μια μεριά εδώ στην πλατεία στα Βριλήσσια
να πέσεις κάτω και να ψαθάρης από την πλάκα
θα πάθεις την πλάκα σου, ψυχικό τραλαλά.
Γι αυτό μαζεύονται όλοι εδώ και όχι επειδή είναι ωραία
εδώ στα Βριλήσσια.
Πριν χρόνια ήταν
Πως λέμε στην αρχαία Αθήνα, έτσι ακριβώς.
Τώρα γίνεται του συνωστισμού, ούτε και στα πεζοδρόμια μπορείς
να περπατήσεις, παρά μέσα από τον δρόμο μόνο.
Αφού σκέφτηκα ότι πρέπει, όταν περπατάς και κυκλοφορείς εδώ πάνω,
πρέπει να έχεις και καθρέπτες όπως τα αυτοκίνητα για να προσέχεις
μην σε τρακάρουν τα αυτοκίνητα που έχουν καθρέπες.
Άσε που πρέπει να ξέρεις και κυκλοφοριακή αγωγή, γιατί αλλιώς
θα βρείς και τον μπελά σου, τώρα ποιός έχει προτεραιότητα δεν ξέρω.
Καλά, να σε τρακάρουν έχει μεγάλη πλάκα, όπως με τρακάρισε εμένα
προχθές μια μπροστά στο φαρμακείο, και μου είπε συγνώμη δεν σας είδα,
δεν σας πρόσεξα. Καλά κυρά μου, να ήμουνα κανένας μπασμένος πάει
στο διάβολο, αλλά ολόκληρο καπετάνιο δεν με είδες ?
Συγνώμη κύριε, δεν το ήξερα ότι είστε καπετάνιος.
Δηλαδή τώρα που το ξέρεις δεν θα με τρακάρεις άλλη φορά ?

Εδώ όπως πάει το πράμα κάποια μέρα θα χάσετε τον καπετάνιο, γιατί
δεν θα υπάρχει κανείς να γράφει στην ιστοσελίδα μου, και σωστά θα σκεφτείτε
ότι ο καπετάνιος στέρεψε και έκλεισε η ιστοσελίδα του.
Δεν στέρεψε ο καπετάνιος όμως, τον σκότωσαν, μέσα στο δρόμο στα Βριλήσσια,
επειδή δεν είχε καθρέπτες να βλέπει την κίνηση όπως έχουν τα αυτοκίνητα.
Ε, αυτό πως να το σκεφτείτε ?
Για να το σκεφτεί κάποιος πρέπει να είναι τουλάχιστον σαλταρισμένος.
Αφού το είπα και στον Αργύρη τον Δήμαρχό μας και τον έπιασαν τα γέλια.
Γιατί ?
Γιατί ήμαστε για γέλια μόνο
Όχι από πλάκα όμως
Αλλά επειδή ήμαστε της πλάκας
Το ακούς Αργύρη ?
Όχι, δεν το ακούει
Γιατί ακόμη γελάει ο Αργύρης.

Γι αυτό μαζεύονται όλοι εδώ στην πλατεία, για να σπάμε πλάκα όλοι μαζί
με όλα τα περίεργα και ωραία που συμβαίνουν στον καπετάνιο μας.
Αφού ο Μάκης μου λέει, ρε συ, χωρίς σαλτάρισμα η ζωή δεν είναι ωραία,
χάσαμε το σαλτάρισμα, χάσαμε και τη ζωή.
Μεγάλος φιλόσοφος ο Μάκης.
Είναι της φιλοσοφικής σχολής σαλταρίσματος των βορείων προαστίων.
Ρε Μάκη θυμάσαι που σαλτάραμε την μάντρα της κυρά Σοφίας και κόβαμε
τα τζάνερα και τα μούζμουλα ?
Αυτό ήταν σαλτάρισμα Μάκη μου
Όχι αυτό που κάνουμε σήμερα.
Ε, και που να το βρούμε ρε καπετάνιε τέτοιο σαλτάρισμα ?
Έχει μάντρα τώρα η κυρά Σοφία ?
Αμ δεν έχει
Μάντρες τέλος
Όλο μεζονέτες έχει ρε γαμώτο.

Ρε Μάκη ξέρεις τι σκέφτηκα ?
Δεν πάμε όλοι μαζί μέχρι το δεύτερο λιμανάκι της Βάρκιζας να ρίξουμε
κανένα σαλτάρισμα να το ευχαριστηθούμε ?
Μπράβο ρε μάγκα, είσαι και πρώτος
Φύγαμε για δεύτερο λιμανάκι και θα κάνουμε και γαμώ τα σαλταρίσματα
Να είσαι καλά ρε καπετάνιε
Ευτυχώς που ήρθες από την θάλασσα γιατί θα είχαμε σαλτάρει

Την καλημέρα μου σε όλους τους σαλταρισμένους
κατοίκους των Βριλησσίων.

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Να είσαι καλά πάντα
και εγώ γράφωντάς το, γελούσα
σαν και σένα, γιατί όλα αυτά
έχουν μεγάλη πλάκα, το μόνο που
μας απόμεινε είναι το χιούμορ
και να κάνουμε αν μπορούμε τον άλλο
να χαμογελά.
Αν θα έρθεις από δω σίγουρα θα με δείς.

Καλό σου απόγευμα
Καλό σου σαββατοκύριακο
εγώ εδώ θα είμαι για ανταπόκριση
από το Μουντιάλ

elenitheof είπε...

sailor, σήμερα βρήκα το μπλογκ σου. Δεν ήξερα ότι ήταν τόσο εύκολο να σε βρω.Ήρθα να σου πω μια καλησπέρα και να σ' ευχαριστήσω για τα ωραία σχόλια που μου γράφεις. Όταν θα βρω χρόνο θα διαβάσω και τα κείμενά σου.

Unknown είπε...

Να είσαι καλά, Ελένη
ευχαριστώ για την επίσκεψη σου
πάντοτε είσαι ευπρόσδεκτη στην
φιλόξενη σελίδα μου.

Καλό σου βράδυ
Καλό Σ/Κ