Σάββατο 3 Ιουνίου 2006

Η ομορφιά της ηλεκτρονικής επικοινωνίας....

Καλημέρα σε όλους
Καλό πρωινό
Καλημέρα Ζωή
Καλημέρα, όλη μέρα
Καλημέρα σε όλη την παρέα
Καλημέρα σε όλους τους αγαπημένους
Καλημέρα καλέ μου φίλε
Καλημέρα γλυκιά μου
Καλημέρα αγαπημένη μου
Καλημέρα ερωτά μου
Ζωή μου, ψυχή μου
Καλό μεσημέρι
Καλό απόγευμα
Καλό σου βράδυ
Καλή νύχτα
Καλό ξημέρωμα.

Κάποιο από αυτά που έγραψα, ασφαλώς υπάρχουν
και άλλα τόσα να γραφούν, είναι αρκετό για να
δώσει την πραγματική διάσταση, την πραγματική
αλήθεια, το τι είναι η ομορφιά της ηλεκτρονικής
επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων όλου του
πλανήτη. όπου και αν βρίσκονται, σε όποια γωνιά,
αρκεί να έχουν Ίντερνετ και ιστοσελίδα.
Τίποτα άλλο δεν χρειάζεται.
Μια καλημέρα
Καλό μεσημέρι
Καλό βράδυ
Αρκούν για να δώσουμε ψυχή σε αυτή την ψυχρή
ηλεκτρονική επικοινωνία μέσω των ιστοσελίδων μας.
Αυτή και μόνο είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα
κατά την άποψη την δική μου.
Όλα τα άλλα που γράφω, δεν θέλω να γράψω κάτι
εκ μέρους των άλλων, δεν έχουν καμιά αξία όση αξία
έχει μια καλημέρα, μια καληνύχτα
που δεν μας λέει ο διπλανός μας, ο γείτονας, ο απέναντι
ο περαστικός.
Η ιστοσελίδα η δική μου παίρνει άλλο χρώμα όταν
κάποιος μου γράψει καλημέρα
Έτσι, απλά
και του απαντήσω
καλό πρωινό
Τίποτα άλλο δεν χρειάζεται, είναι αρκετό.
Μόνο το πέρασμα σου έστω και ηλεκτρονικά
είναι αρκετό.
Γιατί αν περιμένεις να κτυπήσει το τηλέφωνό σου
η το κουδούνι του σπιτιού σου για να σου πουν καλημέρα
Μάταια περιμένεις
Δεν θα κτυπήσει ποτές
Όλα τα άλλα που γράφω έχουν μεγάλη πλάκα και
έχουν πράγματι μεγάλη πλάκα, χωρίς να είναι της
πλάκας, γιατί η ζωή χωρίς πλάκα να μην πω τι είναι....
Όλα τα άλλα που δεν γράφω είναι η ζωή η δική μου
αυτήν που ζω, και είναι δική μου και δεν έχει θέση
στην ιστοσελίδα μου, παρά μόνο στη ζωή τι δική μου.

Ο γιος της Θάλασσας

4 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Καλημέρα Καπετάνιε,

ωραία που τα λες, Καπετάνιε!

Έτσι είναι ...τα πράγματα μπορεί να έχουνε πλάκα, χωρίς να είναι της πλάκας.

Αλλοίμονο αν γίνουμε σοβαροφανείς...

Αν χάσουμε το χιούμορ μας , θα χάσουμε την ανθρωπιά μας...

Unknown είπε...

Καλό σου απόγευμα καλέ μου φίλε
Και μόνο το καλημέρα σου είναι
αρκετό για μένα
΄Ετσι, απλά.

Αλλοίμονο αν χάσουμε το χιούμορ μας,
όχι μόνο όπως σωστά λες και την
ανθρωπιά μας
αλλά και την ίδια την ομορφιά
της ζωής θα χάσουμε.

Καλό σου απόγευμα !

ellinida είπε...

Καλημέρα να πω ή καλησπέρα ?
Είναι δυό παρά το πρωί .
:)))

Unknown είπε...

Καλημέρα και στις δυό πολύ
όμορφες κυρίες τις πρωινής
συντροφιάς μου.

Σίγουρα τώρα είναι καλημέρα
αυτή είναι όλη η ομορφιά.
Πρίν λίγο τέλειωσα αυτό που
έγραφα στην σελίδα μου και γέλαγα
και μπήκα και διάβασα τις δυο
πολύ όμορφες καλημέρεσας
Ε, αν αυτό δεν είναι όμορφο
πρωινό τότε πιο είναι

Να είσται πάντα καλά
Καλή μέρα
και καλή συνέχεια