Πέμπτη 1 Ιουνίου 2006

Η ομορφιά της ανθρώπινης επικοινωνίας....

Καλημέρα σε όλους τους αγαπημένους μου
όπου και αν βρίσκονται.
Σε αυτούς που γράφουν εδώ στις ιστοσελίδες τους,
για μένα είναι όλοι αγαπημένοι μου.
Δεν ξεχωρίζω κανέναν, ακόμη και αυτούς που δεν
έχω προλάβει να μπω να διαβάσω την σελίδα τους.
Και να τους γράψω, έστω και μια καλημέρα,
μια καληνύχτα, ένα καλό πρωινό.
Να ξέρουν ότι τους έχω τοποθετήσει στους
Αγαπημένους μου, Όλους !

Γράφω αυτά τα λίγα λόγια με την ευκαιρία
της γιορτής των γενεθλίων της αδελφής μου
που ήταν χθές 31 Μάη.

Γιατί γράφω αυτές τις λίγες γραμμές ?
Γιατί μπήκαν εχθές στη σελίδα τη δική μου και μου
έγραψαν κάτω από τις ευχές τις δικές μου, για την
αδελφή μου, και τις ευχές τις δικές τους, μέσα από
την καρδιά και την ψυχή τους.

Και οι ευχές από μια, γίνανε πέντε για την αδελφή μου.

Μπήκαν άνθρωποι που δεν γνωρίζω και ασφαλώς
δεν με γνωρίζουν, δεν τους έχω δει ποτές, ούτε και
αυτοί και όμως με γνωρίζουν και τους γνωρίζω
πιο καλά από αυτούς που λένε ότι με ξέρουν και
με γνωρίζουν.
Όλοι αυτοί που με ξέρουν, κανένας τους δεν με
πήρε έστω και ένα τηλέφωνο για μια απλή ευχή.
Κανείς!

Οι άνθρωποι που ποτέ δεν έχουμε συναντηθεί
που δεν έχουμε ακούσει τη φωνή ο ένας του άλλου
ήρθαν με την φωνή τη δική τους μέσα από τις
ιστοσελίδες τους και μου ευχήθηκαν χρόνια
πολλά για την αδελφή μου.

Τώρα ποιούς ξέρω και ποιούς αγαπάω εγώ
ο Καπετάνιος περισσότερο, αυτό το αφήνω
να το γράψετε εσείς, γιατί είμαι σίγουρος
ότι το ξέρετε.

Δεν το γράφω εγώ, όχι, γιατί δεν το ξέρω
αλλά γιατί ξέρω τώρα ποιούς αγαπάω
και ποιοι με αγαπάνε και νοιάζονται για μένα.

Οφείλω να γράψω ένα μεγάλο ευχαριστώ
σε όλους που αγαπούν και νοιάζονται
για τον Καπετάνιο.
Γιατί έχουν αισθανθεί και αυτοί αυτό που
έχω μέσα μου για αυτούς
και για αυτό τους ευχαριστώ.

Ο γιος της Θάλασσας

Εδώ δεν μεσολαβεί η ηλεκτρονική ψυχρή
επικοινωνία.
Αλλά η ομορφιά της ανθρώπινης επικοινωνίας
μέσα απο την ψυχή μας.
Αυτό είναι χάρισμα του Δημιουργού !

Δεν υπάρχουν σχόλια: