Τετάρτη 14 Ιουνίου 2006

Η κοινωνία της Βέροιας.....

Έχει καταλάβει κανένας μας, κάποιος απο μας,
τι έφερε στο φως, τι απεκάλυψε σε όλους μας
η Βέροια ?
Η κοινωνιά της Βέροιας ?
Που είναι η κοινωνία που μέσα σ αυτή ζούμε
όλοι μας, η δική μας κοινωνία, η κοινωνία
που δημιουργήσαμε εμείς οι ίδιοι.

Η Βέροια δεν είναι μια μικρή κοινωνία ανθρώπων
μακριά από μας, είναι η κοινωνία όλων μας,
σε όποιο σημείο αυτής της χώρας και αν ζούμε.

Η κόρη μου με ρώτησε
Σε τι κοινωνία ζούμε μπαμπά μου ?
Τι να της πω ?
Στην κοινωνία της Βέροιας παιδί μου ?
η να μην της απαντήσω και να ετοιμάσω την τσάντα μου
και να φύγω για πάντα για την θάλασσα την ανοιχτή ?
Είναι απάντηση αυτή ?
Είναι λύση αυτή ?

Όλοι μιλάνε για ηθικούς νόμους
κοινωνία όμως θέλουμε ρε παιδιά, για να μπορέσουμε
να ζήσουμε εμείς και τα παιδιά μας.

Αυτό έφερε στο φως της ημέρας του ήλιου και της
πραγματικότητας η Βέροια και η κοινωνία της,
γιατί όλοι μας, όλοι μας, όλοι μας
ήμαστε πολίτες της Βέροιας.

Γιατί σίγουρα μέχρι τώρα που έγινε της Βέροιας
ζούμε όλοι μέσα σε μια εικονική κοινωνία
και πραγματικότητα.
Για να δούμε τώρα που έγινε της Βέροιας θα ξυπνήσουμε ?
θα ξεφύγουμε επί τέλους από την εικονική πραγματικότητα
της κοινωνίας που μέσα σ αυτή ζούμε ?

Γιατί η Βέροια δεν είναι εικονική πραγματικότητα
είναι η ίδια η πραγματικότητα της κοινωνίας που μέσα
σ αυτή ζούμε, που εμείς δημιουργήσαμε και εξακολουθούμε
να αδιαφορούμε για την κοινωνία που μέσα σ αυτή ζούμε.

Η κοινωνία δεν φτιάχνετε με αφορισμούς και ευχολόγια
με λόγια και σοφίες, ούτε με αγιαστούρες και λιβανιστήρια
και να κάνουμε τον σταυρό μας λέγοντας να βάλει ο θεός
το χέρι του, την κοινωνία μόνο εμείς μπορούμε
να την φτιάξουμε και όχι ο θεός.

Το σχολείο δεν έχει την κοινωνική ευθύνη
είναι απλώς σχολείο.
Μαριέτα Γιαννάκου, φιλόσοφος

όλοι μας πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας.
Καπετάνιος !

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Εγώ το παραβαρέθηκα να σου πω
την αλήθεια, μου τι δίνει που
δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους,
κανείς τους ρε γαμώτο.
και μ αρέσει πως τους φταίει
η κοινωνία.

Καλή σου ημέρα μοργκάνα μου

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενά σου

Unknown είπε...

next door Καλησπέρα

έχουμε μαγάλη πλάκα όλοι μας
να δούμε μέχρι που θα πάει.

Κλό σου βράδυ