Κυριακή 4 Ιουνίου 2006

Όχι σεξ μόνο φίλοι.....

Αναζητούν συντροφιά για παρέα και εκδρομές.
Δεν αναζητούν γνωριμίες ούτε ερωτικούς συντρόφους,
φίλους για παρέα αναζητούν και όταν δεν τους βρίσκουν
στον συναδελφικό περίγυρο, εγγράφονται σε
μια νέα λέσχη.....

Ποια θεωρείτε τα πλέον σημαντικά χαρακτηριστικά
που πρέπει να διαθέτει ένας άνθρωπος για να γίνει
φίλος σας ?
Αυτή είναι η ερώτηση κλειδί, στην οποία καλούνται
να απαντήσουν όσοι θέλουν να γίνουν μέλη στο κλαμπ
ανεύρεσης...... φίλων !
Στόχος τους, όπως οι ίδιοι τονίζουν, δεν είναι άλλος
από το να διευρύνουν τον κοινωνικό τους περίγυρο
και να περνούν καλά.

Τον τελευταίο χρόνο μετακόμισα στην Αθήνα.
με αποτέλεσμα να νιώσω για πρώτη φορά μόνη.
Ήθελα μια νέα αρχή, να κάνω νέες γνωριμίες,
να αρχίσω να βγαίνω και πάλι, γι αυτό αποφάσισα
να γίνω μέλος του κλαμπ.

Ο Χαράλαμπος που χώρισε πριν ένα χρόνο.
Οι φίλοι μου είναι παντρεμένοι και όπως είναι
λογικό, περνούν το σαββατοκύριακο με την
οικογένειά τους.
Επειδή όμως δεν είναι στον χαρακτήρα μου
να μιζεριάζω αποφάσισα να πάρω δραστικά
μέτρα.....
Λέει γελώντας.

Έλλεψη χρόνου, μοναξιά
Τη χαίρομαι τη δουλειά μου, γι αυτό και εργάζομαι
τόσες ώρες, λέει ο Βαγγέλης.
Αποτέλεσμα, όταν οι φίλοι μου θέλουν να συναντηθούμε
δεν μπορώ εγώ.
Κατέληξα στο εξοχικό στη Σαρωνίδα να ζωγραφίζω.

Οι δημιουργοί του κλαμπ είναι δυο κυρίες.
Κάνουμε αυτό που μας αρέσει
Μπράβο λέω εγώ, τώρα, ο Καπετάνιος

Η ιδέα μας ήρθε έτσι απλά.
Είχαμε βαρεθεί να βγαίνουμε μόνο γυναίκες, συνήθως
όταν χωρίζει κάποιος, τα τηλεφωνήματα και
οι προσκλήσεις μειώνονται, και να γινόμαστε στόχος
για σχόλια ακριβώς επειδή βγαίναμε μόνες μας.
Γι αυτό δημιουργήσαμε το Κλαμπ.

Ρεπορτάζ, απο την Μάρθα Καϊτανίδη
ΝΕΑ του Σαββατοκύριακου

Γι αυτό πάντα γράφω, ότι η ζωή χωρίς πλάκα δεν είναι
όμορφη, όταν όμως η πλάκα είναι και όμορφη
Ε, τότε, δεν χρειάζεται, ούτε αλάτι, ούτε πιπέρι.

Ευτυχώς που πρόλαβα και έκανα την ιστοσελιδα μου
γιατί αν είχα διαβάσει το ρεπορτάζ πριν, μπορεί
να είχα πάει και έγω στο κλαμπ, ιστοσελίδα Καπούτ.
Που ξέρεις ?

Καλό Σαββατοκύριακο
Καπετάνιος

Δεν υπάρχουν σχόλια: