Σάββατο 24 Ιουνίου 2006

Μάτια μου γαλάζια και θαλασσινά.....


Η ομορφιά σε όλη της τη μεγαλοπρέπεια
κάθεται απεναντί μου
Τα μάτια της κοιτάζουν τα μάτια
τα δικά μου
Όλη η ομορφιά αυτή που βρίσκεται
τόσο κοντά μου
Περνάει από τα μάτια της στα μάτια
τα δικά μου
Μέσα στην ψυχή και στην καρδιά μου

Το πλησίασμα είναι τόσο κοντά όσο
η ανάσα η δικιά της από την δικιά μου

Τα μάτια συναντιούνται ξανά μέσα από το
πέρασμα της ομορφιάς της δικιάς της και
της δικιάς μου, ζητώντας την ολοκλήρωση
όλης αυτής της ομορφιάς της ζωής της στιγμής
της δικιάς της και της δικιάς μου.

Μάτια μου ονειρεμένα γαλάζια και θαλασσινά
ποτέ δεν σας ξεχνώ γιατί έχετε το χρώμα
της θάλασσας που αγαπώ

Όλη η ομορφιά του πέλαγους είναι μέσα στα
μάτια σου τα γαλάζια και θαλασσινά

Το μπλε του ουρανού μαζί με τα μάτια σου
τα γαλάζια και θαλασσινά θα μείνουν για πάντα
μέσα στην ψυχή και στην καρδιά μου

Πάντα θα σας αγαπώ μάτια μου γαλάζια
και θαλασσινά
Ποτέ δεν σας ξεχνώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: