Τρίτη 6 Ιουνίου 2006

Το όνειρο της Ζωής.....

Το όνειρο για μια καλλίτερη Ζωή.

Γιατί η Ζωή έχει γίνει για όλους μας
ένα όνειρο και τίποτα άλλο.
Όλοι ψάχνουμε να βρούμε που είναι
το όνειρο για να πάμε να το δούμε.

Για να δούμε έστω και μέσα από
το όνειρο πως είναι η Ζωή.

Για να δούμε αν δεν ονειρευόμαστε
πως θα ήτανε η Ζωή μας μέσα σ αυτή
την Ζωή που ήρθαμε και δεν μπορούμε να ζούμε.

Και εμείς εξακολουθούμε να ονειρευόμαστε
τη Ζωή, βλέποντας πάντα το ίδιο όνειρο
για μια καλλίτερη Ζωή.

Προσοχή έρχεται χαμηλό βαρομετρικό
καιρός για όνειρα ιδανικός

Καπετάν Δημήτρης

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλημέρα
Δεν έχεις και άδικο για την χαρτούρα, λες και ζούμε σε
χαρτοβασίλειο, εδώ όλος ο κόσμος
πάει μπροστά και εμείς το βιολί μας, τουλάχιστον να ξέραμε να
παίζουμε βιολί πάει στο διάβολο
ας τα πάρει ο άνεμος πριν πάρει
εμάς.
Πήγα ρώτησα για διβατήριο από τα
καινούργια και η χαρτούρα πάει
σύννεφο στα ΚΕΠ, Άσε που πρέπει
να αλλάξω και ταυτότητα και μετά
να πάω σε ειδική αστυνομία.

Καλά σου είπα να πάρουμε παρέα
το ελικόπτερο να πετάμε ελεύθεροι
και ωραίοι.

Καλό σου απόγευμα

ellinida είπε...

Εγώ θέλω να ζήσω το όνειρο μου αλλά αυτό δεν θέλει ! :)))
Καλησπέρα !

Unknown είπε...

Ellinida μου αυτό είναι πολύ
σοβαρό πρόβλημα, θα το βάλω
στα ονειρά μου για να δω τι θα δω,
λες να μην δω τίποτά ?
Πάντως εγώ θα προσπαθείσω και θα
σου πω ποιό όνειρο να δεις.
δεν ξέρεις καμιά φορα το γίνεται ?

Καλό σου βράδυ