Κυριακή 30 Ιουλίου 2006

Γκραν Πρι Φόρμουλα 1.......



Φόρμουλα 1

Χόκενχαϊμ, Γερμανία

Άλλος ένας συναρπαστικός αγώνας από
τα Γκραν Πρι της Φόρμουλα 1
στην πίστα Χόκενχαϊμ της Γερμανίας
Θα ξεκινήσουν
1) Κιμι
2) Σουμι
3) Μασσα
7) Αλονσο

Είμαι πανέτοιμος, για άλλη μια φορά, όπως πάντα
Μαζί, στην πίστα της Φόρμουλα 1
Παρέα με τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα
Στις στροφές και στα φρένα.

Πάντοτε στα όρια

Διπλές κούπες καφέ και
Διπλά πακέτα τσιγάρα

Για να ζήσω όλη την ομορφιά τις πίστας, μαζί με
τους οδηγούς, κατασκευαστές και αυτοκίνητα

Για μια ακόμη φορά πιστός στο ραντεβού
με την Φόρμουλα 1

Εκκίνηση, 14.30
Κυριακή 30 Ιούλη 2006

Καλό δρόμο σε όλους
μέχρι την καρό σημαία του τερματισμού.

6 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Καλά Καπετάνιε...εδώ είμαστε...

Λοιπόν , όπως ξέρεις εγώ με Renault και McLaren υποστηρίζω Kimi και Fernando,

και σέβομαι φυσικά την Ferrari (ο Massa πιστεύω ότι είναι καλύτερος του Barrichello)

Άψογη Κυριακή.

2:30 η F1,
και στις 11:00 το βράδυ ώρα Ελλάδας, η αμερικάνικη F1 (το C.A.R.T.) την οποία για να είμαι ειλικρινής αγαπώ περισσότερο από την F1,
διότι όλη η υπόθεση εκεί είναι η ικανότητα του οδηγού και τίποτα άλλο,

στον 9ο αγώνα της σαιζόν στο Σαν Χοσέ.

(αν ενδιαφέρεσαι, το πιάνεις είτε επό Eurosport είτε από δορυφορικό κανάλι).

Καλημέρα Καπετάνιε μου!

Unknown είπε...

return καλή σου ημέρα...

το ξέρω και εγώ όλους τους σέβομαι
τον Kimi τον συμπαθώ ιδιαίτερα
πολύ τον πάω.

για τον Massa συμφωνώ μαζί σου

Άψογη Κυριακή

τώρα θα βγώ στα γρήγορα μέχρι την
πλατεία για να μην μου βάλουν
απουσία και γκρινιάζουν και θα
γυρίσω έγκαιρα στο σπίτι
έτοιμος, στην εκκίνηση

Να είσαι καλα για τις πληροφορίες
δεν έχω δορυφορικό
θα κοιτάξω στο Eurosport.

Καλό σου πρωινό
καλό αγώνα

φεύγω στα γρήγορα για πλατεία

Καπετάνισσα είπε...

Εδώ είναι που λένε...
"βάλαμε φωτιά στα φρένα και μας έμεινε το γκάζι;"

Υψηλές ταχύτητες από την πολυθρόνα, ε;

Γίνεται, αμ γίνεται...

THE_RETURN είπε...

Μου επιτρέπεις Καπετάνιε, να απαντήσω και εγώ (εκτός από σένα) στην γλυκυτάτη Καπετάνισσα...

Ναι καλή μου, γίνεται, μόνο που είναι υψηλές ταχύτητες στο ...μυαλό εκείνη τη στιγμή.

Κατά τα άλλα δεν κρύβω ότι είμαι φανατικός όσον αφορά τον χειρισμό προσομοιωτών υψηλής ακριβείας που χρησιμοποιούν και οι ίδιοι οι πιλότοι για την εξάσκησή τους.
(κάτι είναι και αυτό)

Βλέπεις είναι λίγο δύσκολο να μπω σε μονοθέσιο ...αυτό το κάνουν ελάχιστοι άνθρωποι στο κόσμο...είναι οι μηχανοκίνητοι ποιητές ισάξιοι παντών ποιητών (μην πω και καλύτεροι).

----

Καπετάνιε μου είμαι ασυγχώρητος...
Ερριξα ένα τρελλό ξενύχτι και πήγα για ύπνο στις ...12 το μεσημέρι και έτσι έχασα το γερμανικό Grand Prix!!!!
(ασυγχώρητος το ξέρω, αλλά κατέρρευσα κάποια στιγμή...).

Θα δω όμως το C.A.R.T. στις 11 (αυτό δεν θα το έχανα ακόμη και αν κατέβαινε ο ίδιος ο θεός επί γης!)

Unknown είπε...

Καλέ μου return

Σε εμάς τους δυο όλα συγχωρούνται
αυτό το λέω με πλήρη γνώση.
Εγώ πήγα πλατεία στα γρήγορα και
γύρισα κανονικά για να είμαι
στην εκκίνηση.
Αφού με ρώτησαν γιατί βιάζεσαι
σήμερα καπετάνιε ?
ρε παιδιά έχω ραντεβού και πρέπει
να πάω, τους λέω
ώπα, καινούργια φιλενάδα καπετάνιε?
όχι, παλιά είναι
την ξέρουμε δηλαδή ?
και βέβαια
είναι η φόρμουλα 1
έλα τώρα ρε καπετάνιε τι όνομα
γκόμενας είναι αυτό πάλι
όλο πατέντες είσαι
ε, τι να κάνω, είμαι βιτσιόζος
λοιπόν γεια χαρά
θα τα πούμε το βράδυ.

για ενημέρωση

καλός αγώνας ήταν
στις δυο πρώτες θέσεις
η Ferarri
αυτός που ήταν άτυχος ήταν
ο Kimi
Παρ όλα αυτά τερμάτισε τρίτος
πολύ καλός οδηγός

ο Αlonso όχι καλός σήμερα
έμεινε πολύ πίσω, άσχημο τρέξιμο
βγήκε και από τον δρόμο αλλά
πρόλαβε και έκανε επαναφορά
εκείνη την ώρα πολλές στροφές
παίρνει το μυαλό.
ο Fisichella πολύ καλύτερος
του χάρισε και θέση
έτσι γίνεται πάντα

Ο Σούμι όπως πάντα σταθερός
και καλός, έκανε και τους ταχύτερους γύρους
ο Massa πολύ καλός άνετα δεύτερος

αυτά τα λίγα
θα τα διαβάσης το πρωί

καλό σου πρωινό

Unknown είπε...

Γεια σου καπετάνισσα μου
δροσερή και σπιρτόζα
όπως πάντα
όλα γίνονται, αρκεί να υπάρχει
θέληση, γούστο και μεράκι

τι να κάνω έχω και την λατρεία
με τον αθλητισμό
βλέπεις παθιάζομαι και συναρπάζομαι
και όλα τα άζομαι
καλά έχω μεγάλη πλάκα καπετάνισσα
να είσαι από μια μεριά να με βλεπεις να πάθεις

Καλό σου πρωινό
και καλή σου εβδομάδα
από αύριο αρχίζει ο αύγουστος
και πάμε για τρύγω και μούστο