Σάββατο 15 Ιουλίου 2006

Το Άλμπατρος σε πτήση χαμηλή.....

Η υποχώρηση δεν είναι δειλία, αδυναμία
Είναι τακτική,
Είναι ανασύνταξη δυνάμεων πριν την επίθεση
Εκτός και αν τραπείς σε άτακτη φυγή
Τότε, αλίμονό σου.

Τι θα γινόταν αν ένας ολόκληρος λαός
αποφάσιζε να ψηφίσει λευκό στις εκλογές ?

Και μάλιστα το λευκό να είναι κοσμημένο
με μια μεγαλοπρεπή Μούντζα
η ένα φινετσάτο Φάσκελο

Για να είμαι ειλικρινής αυτό το λευκό,
το κοσμημένο, με γοητεύει ιδιαίτερα,
μου δίνει μια αίσθηση τελείως διαφορετική
από όλες τις άλλες αισθήσεις μου

Κάνει την διάθεσή μου πιο όμορφη
πιο ευχάριστη, πιο χαρούμενη
Πιάνω τον εαυτό μου να λέει
Το ευχαριστιέμαι Καπετάνιε μου

Μια γλύκα μοναδική γεμίζει την ψυχή μου
από την καρδιά μου, όταν αρχίζει η καρδιά
να κτυπά με μια αρμονία πρωτόγνωρη για μένα
στέλνοντας μέσα από τις φλέβες μου μηνύματα
χαράς, ομορφιάς, αισιοδοξίας για την συνέχιση
της ζωής της καθημερινής

Κάποιος στην πλατεία, βλέποντάς με να έρχομαι
από τον δρόμο της Αναλήψεως μου φωνάζει

Καπετάνιεεεεεε....

Για το λευκό ρε γαμώτοοοοοο....

2 σχόλια:

elenitheof είπε...

sailor, καλημέρα. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω για το λευκό. θεωρώ πως έχω καθήκον σαν πολίτης αυτής της χώρας να ψηφίσω παρά να δώσω λευκό.
Τη Δευτέρα θα φύγω για Θεσσαλονίκη.
Σε χαιρετώ.

Unknown είπε...

Καλησπέρα Ελένη μας

Και βέβαια μπορείς να διαφωνήσεις
αυτό το δικαίωμα το έχει ο κάθε
πολίτης, και είναι υποχρεωσή μας
να πάμε να ψηφίσουμε, όχι καθήκον
μας όμως.
και δεν έχουμαι καμια υποχρέωση
να ψηφίζουμαι κάποιον οι κάποιους,
για αυτό ο νομοθέτης έχει θεσπίσει
και το λευκό.

Δεν δίνεις λευκό, ψηφίζεις λευκό
είναι ένας τρόπος δημοκρατικός
για να εκφράσεις αυτό που έχεις
μέσα σου για την εξουσία.

Αυτό είναι όλο το νόημα του λευκού.

Να είσαι καλά
να τα λέμε από εδώ

καλό σου ταξίδι
καλές διακοπές
με πολλά μπάνια
καλά να περάσεις