Τρίτη 11 Ιουλίου 2006

Το Άλμπατρος του πέλαγους, η επιστροφή....

στον επιστροφή

Ο ναύτης, ο γιος της θάλασσας, του άνεμου
και του πελάγους, πάντα γράφει σ αυτή την μικρή
σελίδα της ζωής του με χαμόγελο και δάκρυ πελαγίσιο

Πάντα με γούστο, μεράκι, αγάπη για τη ζωή
τις ομορφιές μα και τις ασχήμιες του πέλαγους
της ζωής, της ψυχής.
Της αγάπης, του έρωτα, των αισθήσεων, των ματιών
των χειλιών, του κορμιού.

Όλη η ομορφιά της ζωής καθρεφτίζεται στα μάτια
τα γαλανά τα μοναδικά, τα δικά του, τα μάτια
τα γαλανά τα θαλασσινά.

Τα μάτια που είδαν και εξακολουθούν να βλέπουν
την ζωή όπως ακριβώς είναι και όχι όπως ακριβώς
θα ήθελε να είναι και να μαθαίνει από αυτήν.

Όλη η ζωή με τις ομορφιές μα και με τις ασχήμιες της
πέρασε και περνά μπροστά από τα μάτια του
τα γαλανά τα θαλασσινά.

Ταξίδεψε μέσα στα πέλαγα και οι κορφές
των κυμάτων τον πήγαν σε κάθε γωνιά
σε κάθε αγκάλη, σε κάθε κόρφο
φιλόξενο μα και αφιλόξενο.

Τον ταξίδεψαν από τον πολικό αστέρα, το αστέρι του βοριά
μέχρι τον σταυρό του νότου, το αστέρι του νοτιά
Από την ανατολή του ήλιου της ζωής
Μέχρι τη δύση του ήλιου την ονειρική.

Απάγκιασε στην φιλόξενη αγκάλη
των λιμανιών της ομορφιάς της ζωής
της ομορφιάς των ματιών, του χαμόγελου
της ομορφιάς των χειλιών του κορμιού.

Περπάτησε σε δρόμους φωτεινούς, ονειρικούς
σε δρόμους σκοτεινούς, απόμερους, θλιβερούς
όπου πουλιέται και αγοράζεται η ψυχή, το κορμί,
το χαμόγελο, το χάδι
Όπου συναλλάσσεται η ζωή με την ζωή
Εκεί που συναντιέται το τίποτα με το τίποτα.

Ήρθε ο καιρός για τον γυρισμό, για την επιστροφή
στη ζεστή και φιλόξενη αγκάλη, στην θαλπωρή
στο απάγκιασμα της ομορφιάς της ζωής, της ηρεμίας
της ψυχής, της καρδιάς των αισθήσεων.

Άφησε πίσω του στο πέταγμά του μέσα στα πέλαγα
όλες τις ομορφιές, τις ασχήμιες μα και τις δυσκολίες
της ζωής και ήρθε να απαγκιάσει στο απάνεμο λιμάνι
του τελευταίου λιμανιού της ζωής του.

Μετά το σεργιάνισμά του μέσα στις φουρτούνες
στις καταιγίδες του πέλαγους του ωκεανού της ζωής

Ήρθε για να αγναντέψει με τα όμορφα και ζεστά
μάτια του, τα γαλανά τα θαλασσινά, την τελευταία
ηρεμία μετά την περιπλάνησή του στις φουρτούνες
στους αγέρηδες στους ωκεανούς της ψυχής
της καρδιάς της ζωής.

Ήρθε για να αγναντέψει το απέραντο γαλάζιο
της ηρεμίας κάτω από το μπλε του ουρανού
για το υπόλοιπο ταξίδι μέχρι τον τελικό προορισμό
της απόλυτης ηρεμίας.

Το πέταγμα έφθασε στο τέλος του
όλη η ομορφιά του πέλαγους είναι
ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του
στα μάτια του τα γαλανά τα θαλασσινά.

Μα ο ναύτης, καλέ μου φίλε,
είναι γερό και περήφανο σκαρί, καλοφτιαγμένο
από καραβομαραγκό με γούστο και μεράκι
με φινέτσα αέρινη, θαλασσινή, πελαγίσια
με φινίρισμα το γαλάζιο της θάλασσας
και το μπλε του ουρανού.

Η επιστροφή του ναύτη
Στον επιστροφή, με πολύ αγάπη
σεβασμό και εκτίμηση.
Είναι τιμή για μένα η μικρή αυτή αφιέρωση.

3 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Καπετάνιε μου,

το "ευχαριστώ", πιστεύω, είναι μηδαμινό για να εκφράσω το πόσο βαθειά με συγκίνησες με αυτή τη πράξη σου.

Ακόμη δε περισότερο, η τιμή είναι διπλή για μένα,

διότι επιλέγεις ως δώρο αφιέρωσης, ένα αυτοβιογραφικό κομμάτι σου,
πολύ βαθύ, πολύ όμορφο, τόσο ανθρώπινο στην έκφραση.

Ασφαλώς, ο Καπετάνιος και μέσα από τα γραπτά του θα συνεχίζει να ταξιδεύει με άλλο τρόπο αυτή τη φορά, από το Πολικό Αστέρα μέχρι τον Σταυρό του Νότου.

Να είσαι καλά Καπετάνιε μου!
Να είσαι καλά να σε χαιρόμαστε!

Ο φίλος σου Return

Unknown είπε...

Καλέ μου φίλε,

Η φιλία σου, ο καλός σου λόγος
η καλημέρα σου είναι για μένα
τριπλή τιμή,

και το δικό μου ευχαριστώ είναι
ελάχιστο μπροστά στην ομορφιά
της ψυχής της δικιάς σου απέναντί
μου, απέναντι στον καπετάνιο,

η συγκινησή μου είναι το πιο
όμορφο συναίσθημα της φιλίας σου
που είναι τιμή για μένα.

η αφιερωσή μου αυτή είναι ένα
μικρό δείγμα εκτίμησης και σεβασμού
του καπετάνιου προς τον επιστροφή.

Ασφαλώς και θα συνεχίσω να γράφω
και να ταξιδεύω από τον Πολικό
Αστέρα μέχρι τον Σταυρό του Νότου.

Όλη μου τη ζωή έτρεχα και τρέχω
ακόμα στο ίδιο κουλουάρ
εγώ, η ζωή και ο θάνατος
μέχρι το τέλος του νοητού νήματος
του τερματισμού, του πρωταθλητή,

γιατί ο καπετάνιος πριν από όλα
είναι αθλητής και μετά πρωταθλητής.

Να είσαι καλά καλέ μου φίλε
και σε ευχαριστώ για όλα

Καλό σου βράδυ
καλοκαιρινό και δροσερό

Unknown είπε...

Καλή μου Μοργκάνα είναι τιμή
για μένα τα λόγια σου και το
γράφω με το χέρι το δικό μου
μέσα από την μεγάλη καρδιά
του καπετάνιου.

Να είσαι πάντα καλά
και είναι χαρά μου να σε έχουμε
πάντα δίπλα μας.

Καλό σου βράδυ
καλοκαιρινό και με την πανσέληνο
να φωτίζει πάντα τον δρόμο σου