Σάββατο 8 Ιουλίου 2006

Το πέταγμα του Άλμπατρος.....

Εδώ σ αυτή τη χώρα συμβαίνουν όλα τα μοναδικά
που σε άλλες χώρες ούτε καν τα έχουν σκεφθεί.
Η ατιμωρησία έχει ξεπεράσει όλα τα όρια,
η δε υποκρισία σε όλη της τη μεγαλοπρέπεια
βασιλεύει παντού.
Αυτό που είναι ανησυχητικό, είναι ότι αυτό έχει
περάσει και μέσα στον ίδιο το Λαό, τον κυρίαχο Λαό,
όπως τον λένε όλοι οι υποκριτές τις εξουσίας,
βασιλιάδες, πρίγκιπες και πριγκιπόπουλα σ αυτή τη χώρα
των βασιλιάδων, των βασιλέων και αυτοκρατόρων της εξουσίας.

Μέχρι και οι αυτοαποκαλούμενοι σοφοί σ αυτή τη χώρα
πατρονιάρουν αυτό το καταστροφικό έργο τις εξουσίας
και όλοι μας περιμένουμε χωρίς να ξέρουμε γιατί,
και λέμε, ότι κάτι πρέπει να γίνει, κάτι φταίει, και μάλστα
τώρα τελευταία έχουμε προσθέση και το " επιτέλους "
Μεγάλη πρόοδο, τι να σου πω.
Τι λες ρε παιδί μου
Είπαν " επιτέλους " οι άνθρωποι ?
Ακούστηκε σε όλη την Ελλάδα καπετάνιε μου
Εσύ δεν το άκουσες ?
Όχι ρε γαμώτο, γιατί ήμουν στο πέλαγος.
Καλά καπετάνιε μου, τώρα σε έπιασε να πας και εσύ
στο πέλαγος ?
Τι να κάνω ναύτη μου
Πήγα να πάρω λίγο καθαρό αέρα πελαγίσιο για να επιστρέψω
να συνεχίσω να ζω μέσα σ αυτό το γενικό μπάχαλο που
η μπόχα του δεν καθαρίζει με τίποτα.
Είναι λύση αυτή καπετάνιε μου ?
Όχι ναύτη μου, δεν είναι λύση αυτή.
Η μόνη λύση είναι να πάρουμε όλοι από ένα ελικόπτερο
πέντε, πέντε, όπως αυτό το παιχνίδι που παίζουμε με
το τόπι ναύτη μου το 5 επί 5.
και να πετάμε πάνω από τη χώρα και να σπάμε πλάκα,
μεγάλη πλάκα με όλα αυτά που θα βλέπουμε να γίνονται
κάτω, αλλά εμείς θα ήμαστε από πάνω, ελεύθεροι και
ωραίοι και πέντε, πέντε.
Ωραία καπετάνιε μου
Που το σκέφτηκες αυτό ?
Στο πέλαγος ναύτη μου, στο πέλαγος.

Τι άκουσα σήμερα πρωί, πρωί
Ρουσοπουλική απάντηση
Μέχρι και στην απάντηση δώσανε όνομα
Τιμή και δόξα στον Ρουσόπουλο, σ αυτόν τον πρίγκιπα
της πολιτικής του Μαξίμου.
Εσύ τι νόμισες ναύτη μου
Το όνομα του Αντώναρου θα βάζανε ?
Ο Αντώναρος είναι ορδή νάτσα, υποτακτικός
του πρίγκιπα.

Καλό πρωινό σε όλους
Καλοκαιρινό και δροσερό
Και όλοι στο ελικόπτερο, όπως ο Παλαιοκώστας.
Για να μην νομίζει ο Πολύδωρας ότι τον ξεχάσαμε.

5 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Καπετάνιε μου, τα λες τόσο όμορφα που δεν χρειάζεται να προσθέσει κανείς κάτι

"Η μόνη λύση είναι να πάρουμε όλοι από ένα ελικόπτερο
πέντε, πέντε, όπως αυτό το παιχνίδι που παίζουμε με
το τόπι ναύτη μου το 5 επί 5.
και να πετάμε πάνω από τη χώρα και να σπάμε πλάκα"


'Οταν το κάνετε αυτό, να με ...φωνάξετε και μένα στη παρέα!!!! :))

Unknown είπε...

Να είσαι σίγουρος ότι θα σου κρατώ
πάντα θέση στο 5 επι 5.

Θα περνάμε σίγουρα όμορφα.

Καλό σου πρωινό

Καπετάνισσα είπε...

Ο Κυρίαρχος Λαός.

Κι η Εξουσία.
Που διαχωρίζεται κι έχει πρόσωπο δημοκρατικό.
Κι είναι ευλύγιστη.
Να ορθώνεται και να σκύβει.
Κι είναι μελένια.
Να τη γλύφεις και να κολλάς.

Και να την φτύνεις.
Αν το μπορείς, ναι.
Ραπίσματα με θαλασσινό αλάτι.

Ευτυχώς που έχουμε και τα πέλαγα...

Unknown είπε...

Καπετανισσά μου ευτυχώς που έχουμε
και τα πέλαγα.

Να είσαι πάντα καλά εσυ.

Ραπίσματα με μπόλικο θαλασσινό
αλάτι θέλουνε, αυτή είναι
η αλήθεια.
Νέφτι στον πισινό θέλουνε για να
τρέχουν και να μην σταματούν.

Γιατί τις μούντζες και τα φάσκελα
τα έχουν συνηθίσει.

Καλό σου πρωινό
καλοκαιρινό και θαλασσινό

Unknown είπε...

Καλή μου Μοργκάνα όλοι μας
χρειαζόμαστε μεγάλο κουράγιο
και πιστεύω ότι το έχουμε.
Οι αξίες που έχουμε μέσα μας είναι
ότι ποιό πολύτιμο μπορεί να
διαθέτη ο άνθωπος.
Η γνώση και η ανθρωπιά, η αγάπη
και τα ιδανικά για αυτή την
πατρίδα την μοναδική.
Που οι παπούδες μας οι πατεράδες
μας οι γιαγιάδες μας και οι
μητέρες μας δώσανε μέχρι και το
υστέρημα της ζωής τους.

Εγώ γεννήθηκα σε αυτή τη χώρα
μεγάλωσα και εδώ θα πεθάνω
για αυτή την πατρίδα την μοναδική.

Καλό σου πρωινό μοργκάνα μου
και σε ευχαριστώ για τα τόσο
πάντα όμορφα λόγια σου.