Κυριακή 16 Ιουλίου 2006

Valentino Rossi, o "Doctor" των MotoGP....

Είναι ένα από τα μεγαλύτερα είδωλα που ανέδειξε
ποτέ ο κόσμος των μηχανοκίνητων σπορ.
Με εκατομμύρια φανατικών θαυμαστών και οπαδών
σε όλο τον κόσμο.
Η προσωπικοτητά του υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια
των αγώνων μοτοσικλέτας.
Η προσωπική του λάμψη συγκρίνεται μόνο με
τις μεγαλύτερες μορφές του αθλητισμού.
Ο Valerossi είναι ένα φαινόμενο
Είναι ένας αληθινός σταρ.

Γράφω ένα μικρό κομμάτι από την Αυτοβιογραφία
του Valerossi, που έγραψε ο ίδιος τόσο συναρπαστικά
στο χαρτί όσο και στην πίστα.

Τρελαίνομαι να κερδίζω τους αντιπάλους μου
στον τελευταίο γύρο.
Είναι ο πιο απολαυστικός τρόπος για να
κερδίζεις έναν αγώνα.
Σίγουρα, μερικές φορές είναι προτιμότερο για
να αποφύγεις τα απρόβλεπτα, να φεύγεις μπροστά
και να δημιουργείς μεγάλη απόσταση από τους
αντιπάλους σου, αλλά υπάρχουν φορές που συνειδητοποιείς
πως δεν μπορείς να χτίσεις μια ικανή διαφορά απ αυτούς,
οπότε είναι καλύτερα να περιμένεις τον τελευταίο γύρο,
εκεί όπου πέφτει η αυλαία.
Έχεις προετοιμαστεί γύρο το γύρο, έχεις μελετήσει
τις τροχιές του κυριότερου αντιπάλου σου, τον τρόπο
που παίρνει τη στροφή, ξέρεις που είναι δυνατός και
που πάσχει, ξέρεις που είναι ευπρόσβλητος
ώστε να του επιτεθείς.
Σε αυτό τον τελευταίο γύρο έχεις τη δυνατότητα να
τον αιφνιδιάσεις μια και μόνο φορά.
Από κει και πέρα δεν μπορείς να τον ξεγελάσεις.

Από την αυτοβιογραφία του
Valerossi

9 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Α πέτυχες διάνα, Καπετάνιε μου!
Ωραίο ποστ! Και είμαι και λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού...

Ο ...γιατρός (il dottore) είναι περίπτωση, δεν το συζητάμε.
Το στυλ και η αυτοπεποίθησή του,ανεπανάληπτα και τα δυο.

Όμως,αν μεταπηδήσει από τις μοτοσυκλέτες στην F1 (όπως ψιθυριζόταν πέρυσι), δεν ξέρω αν θα τα καταφέρει τόσο καλά.

Θα προτιμούσα να τον έβλεπα συνέχεια στα MotoGP...

THE_RETURN είπε...

ΥΓ. Α! Μην ξεχάσεις, αν δεν το ξέρεις, να δεις στις 2:30 (σε λίγο) το Γαλλικό Grand Prix της F1 στο Magny-Cours! :)

Unknown είπε...

Καλό σου απόγευμα

Και εγώ βλέπω F1 τώρα και σου γράφω
και λίγα λόγια,
γύρισα εγκαίρως από την πλατεία
που ήμουν για καφέ.
σε ευχαριστώ για την πληροφόρηση.

και εγώ είμαι λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού
και όχι μόνο, ότι έχει σχέση με τον
αθλητισμό είμαι λάτρης, εκτός
από τα αδελφίστικα σπορ.

Για τον Valerossi συμφωνώ και εγώ
αν μετακινηθεί στην F1
ενώ στην πίστα της MotoGP είναι
από τους μοναδικούς

Καλό σου απόγευμα
καλοκαιρινό

THE_RETURN είπε...

Κέρδισε (όπως είδες)ο Schumacher, Καπετάνιε...

Εγώ πάντως με τον Alonso, ήμουν...:)

Ελπίδα είπε...

Συγνώμη φίλε μου! Στην ουσία συμφωνώ μαζί σου. Στο χωριουδάκι διαφωνούσα. Κι εκείνο ήταν χωριό, όπως τόσα άλλα χωριά στην Ελλάδα.
Να είσαι καλά!

Unknown είπε...

Καλησπέρα καλέ μου φίλε
ναι κέρδισε ο Σούμι
εγώ είμαι με την Φερράρι
και τον Αλόνσο πολύ τον πάω.

Έπρεπε να έβλεπες τον γιατρό
Valerossi και ξερό ψωμί.
είναι ανεπανάληπτος και σήμερα
ήταν το κάτι άλλο
ξεκίνησε από την 13 θέση και τους
κέρδισε λίγο πριν τον τερματισμό
στο GP Γερμανίας
εγώ πιο συναρπαστικό αγώνα δεν
έχω ξαναδεί.
Είναι μοναδικός, χωρίς να θέλω
να πω ότι δεν είναι και οι άλλοι
μοναδκοί
αλλά ο γιατρός είναι ένας

Καλό σου βράδυ
καλό ξημέρωμα

Unknown είπε...

Ελπίδα μου
το συγνώμη σου είναι τιμή
για μένα
δεν σου έγραψα για να σου κάνω
παρατήρηση, στα έγραψα από καρδιάς

Να είσαι πάντα καλά
και ευχαριστώ για την επίσκεψή σου

Καλό σου πρωινό

THE_RETURN είπε...

Τον είδα και τον "γιατρό" καπετάνιε μου,
αλλοίμονο αν τον έχανα!!! :)

Να ξεκινήσει από την 13η θέση και να πάρει την 1η, αυτό πλέον είναι ..σύνηθες φαινόμενο για τον dottore τόσα χρόνια που τον παρακολουθώ!

Βόλτες στη πίστα κάνει ο άνθρωπος και κερδίζει!
Απλά δεν "παίζεται"...

ΥΓ. Τον εκτιμώ και τον Σούμι.

Ελπίδα είπε...

Το κατάλαβα ότι μιλούσε η καρδιά σου, ακόμη και τότε που απόρησα με το σχόλιο εκείνο. Όλα καλά!
Καλό ξημέρωμα!