Σάββατο 29 Ιουλίου 2006

Χωρίς πρόθεση......

Όλοι οι άνθρωποι
Όλα τα πλάσματα στον πλανήτη μας
είναι μοναδικά
με την μοναδικότητα και
την διαφορετικότητα
την δικιά τους

Μέσα σ αυτά τα πλάσματα είμαι και εγώ
Είμαι ένας ρομαντικός, ερασιτέχνης,
εραστής του γραφτού μα και
του προφορικού λόγου

Πάνω απ όλα όμως είμαι
ένας επαγγελματίας άνθρωπος,
που δεν χαμπαριάζει για ευαισθησίες
και ρομαντικές δακρύβρεχτες ιστορίες,
χωρίς βέβαια να χάνω την ανθρωπιά μου

Αγαπώ και νοιάζομαι για τον άνθρωπο
όσο με αγαπά και νοιάζεται και αυτός
για μένα και τους συνανθρώπους μου

Χωρίς πρόθεση
Χωρίς απώτερο σκοπό
Έτσι, απλά

Με φινέτσα, γούστο, ομορφιά
ανθρωπιά και αν χρειαστεί
Μαγκιά

Δεν είμαι, ούτε αισθάνομαι σπουδαίος
Οι δάσκαλοί μου ήταν και εξακολουθούν
να είναι σπουδαίοι

Ποιός θα Ζωγραφίσει άραγες
την Γκουέρνικα
του Λιβάνου ?

Είμαι σίγουρος ότι σύντομα
θα βρεθεί !

4 σχόλια:

Καπετάνισσα είπε...

Ενας "ρομαντικός ερασιτέχνης" κι ένας "επαγγελματίας άνθρωπος", ίσως κι ανάποδα, δεν ξέρω, αναρωτιέμαι...

Πάντως, δίχως άλλο, κάποιος μ' ένα σωρό συναισθήματα να φωλιάζουν φοβισμένα στη καρδιά και να λαχταρούν να πεταρίσουν...

Έτσι "βλέπω" τον ζωγράφο των κακών. Σε όχι πιστή αναπαράσταση.
Αλλά όπως η καρδιά προστάζει.

Έτσι κι αλλιώς, η τέχνη σώζει, ναι;

Unknown είπε...

Καλημέρα
δροσερή μου καπετάνισσα

όπως πάντα όμορφα τα λόγια σου

αλήθεια, λαχταρούν να πεταρίσουν

θύμησες μοναδικές καπετάνισσα
θυμάμε τώρα δα, που ένας από τους
καπετάνιους μου, μου είπε
αχ, βρε ξεπεταρούδι μου

αλλά όπως η καρδιά προστάζει
αλλά η καρδιά του καπετάνιου και
της καπετάνισσας
όλους τους χωρούν
γιατί είναι μεγάλη

καλό σου πρωινό
καπετάνισσα μου
πάντοτε θαλασσινό
με ανάσα από την ανάσα της θάλασσας

Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής είπε...

Αγαπώ και νοιάζομαι για τον άνθρωπο
όσο με αγαπά και νοιάζεται και αυτός
για μένα και τους συνανθρώπους μου

Διαφωνώ μ' αυτό-μόλις πριν λίγα λεπτά έκανα διάφορες "σκέψεις" περί του θέματος-θα το ποστάρω "εν ευθέτω χρόνω" και θα το δεις...

Καλή σου μέρα

Unknown είπε...

Καλημέρα κυκλοδιώκτον
ευχαριστώ για την επίσκεψη
θα περιμένω να ποστάρεις
το δικό σου θέμα

να είσαι καλά
καλό σου πρωινό