Δευτέρα 10 Ιουλίου 2006

Το τέλος μιας ολόκληρης εποχής......

1914 Γεωργία Ρωσία
2006 Αθήνα Ελλάδα

Έφυγε από κοντά μας σήμερα
η Θεία Αναστασία.....

Η τελευταία της μεγάλης οικογένειας
Η Πατριάρχης
Μετά την Γιαγιά Ελένη

Από σήμερα συνεχίζουμε την ζωή
χωρίς την Θεία Αναστασία
που σχεδόν για ένα αιώνα μας προστάτεψε
όλους μας κάτω από τα φτερά της αγάπης της
της ομορφιάς της ψυχής της, της ανθρωπιάς της

Η μεγάλη καρδιά της σταμάτησε να κτυπά
σήμερα, για πάντα, για όλους μας

Η αγάπη, η εκτίμηση, ο σεβασμός, η ανθρωπιά
η εμπιστοσύνη την διέκριναν όλα τα χρόνια
της πορείας της ζωής της

Αυτά έμειναν χαραγμένα με χρυσά γράμματα
μέσα στην ψυχή όλων μας και στις καρδιές μας

Αυτή είναι η κληρονομιά που μας άφησε
μαζί με την ευχή της

Δάκρυα κυλούν στα μαγουλά μου
Δάκρυα ευγνωμοσύνης, εκτίμησης, σεβασμού
αγάπης, ευτυχίας για την Θεία Αναστασία

Υποκλίνομαι μπροστά στην μεγαλοσύνη
της ψυχής της Θείας Αναστασίας
στην αγνότητα των αισθημάτων της
προς όλους μας

Λίγα δάκρυα είναι πολύ λίγα, ελάχιστα
για να εκφράσω αυτά που έχω μέσα μου
για την Θεία Αναστασία.

Η τελευταία λέξη της ήταν
Μαργαρίτα, το όνομα της αδελφής της
και Μητέρας μου

Καλό σου ταξίδι
Θεία Αναστασία μας

Δεν είναι επικήδειος
Είναι ύμνος, είναι κατάθεση ψυχής
για την Θεία Αναστασία

4 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Να ζήσετε να την θυμάστε, Καπετάνιε μου.

Unknown είπε...

Καλέ μου φίλε σε ευχαριστώ
για τις ευχές.

Να είσαι πάντα καλά

καλό σου πρωινό

elenitheof είπε...

sailor, καλημέρα. Ο Θεός να την αναπαύσει.

Unknown είπε...

Ελένη μου σε ευχαριστώ
για τις ευχές σου.

καλό σου πρωινό