Τρίτη 11 Ιουλίου 2006

Πανσέληνος με την ομορφιά του μπλε....



Από την μια η μοναξιά
και από την άλλη το φεγγάρι
εμπρός μου στέκεται η ομορφιά
με τα μάτια της τα μπλε και το χαμογελό της
και πάει να με τρελάνει

Είναι ένα όνειρο ομορφιάς
τα μάτια της τα μπλε
ανάμεσα στην μοναξιά
και το φεγγάρι

τα μάτια μου αντικρίζουν
τα μάτια της τα μπλε
από τη μια η μοναξιά
και από την άλλη το φεγγάρι

Το χαμόγελο και τα μάτια της τα μπλε
λάμπουν από το φως του φεγγαριού
από τη μια η μοναξιά
και από την άλλη το φεγγάρι

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Μοργκάνα μου καλή μου
όχι, δεν με τσίμπησε το ζουζουνάκι,
αυτό το ζουζουνάκι πολύ μου άρεσε,
αλλά επειδή σήμερα το βράδυ είναι
πανσέληνος είπα έτσι από μόνος μου
να βάλω κάτι όμορφο και να σκάσω
και λίγα λόγια, είχα την φωτογραφία
έβαλα και τα λόγια και να σου
το ζουζουνάκι.

Όσο για τον έρωτα αυτός δεν σταματά
ποτές, αυτό στο λέω από πρώτο χέρι.

Να εισαι πάντα καλά και
πάντα ερωτευμένη

Καλό σου απόγευμα

elenitheof είπε...

Αγαπητέ sailor, καλησπέρα. Φαντάζομαι πως χθες κοίταζες το όμορφο φεγγάρι κι έγραψες αυτό το ποίημα. Κι εγώ χθες το βράδυ καθόμουν μόνη στην ταράτσα και στο μπαλκόνι,θαύμαζα το φεγγάρι και άκουγα τραγούδια από το ράδιο του κινητού μου. Ήμουν και είμαι πολύ χαρούμενη. Αυτό το καλοκαίρι για μένα θα είναι το καλύτερο γεμάτο εκπλήξεις. Για τις όμορφες στιγμές που θα ζήσω σκέφτομαι να τις γράψω στο blog μου για να τις θυμάμαι και να μην τις ξεχάσω ποτέ.

Θεριό Ανήμερο είπε...

Κι είχε δυο ματάκια μπλε
Μπλε και πώς θα τα θυμάμαι
Χρώμα πέλαγος καλέ
Αχ, τέτοια μάτια δεν ξεχνάνε

Unknown είπε...

Γεια σου Ελένη μας !

Να είσαι καλά για τα πάντοτε καλά
σου λόγια.
Κάθε βράδυ που γυρίζω σπίτι από
την πλατεία έχω μπρος μου πάντοτε
το φεγγάρι, είναι πάνω από τον
δρόμο του γυρισμού στο σπίτι
όπως και σήμερα που είναι πανσέληνος.

Χαίρωμε που είσαι χαρούμενη. έτσι
πρέπει.
και μπορείς να γράφεις στην σελίδα σου και τα όμορφα μα και τα άσχημα
σίγουρα θα νιώσεις καλλίτερα
αρκεί να είναι όπως ακριβώς είναι.
Γιατί πολλές φορές εύκολο είναι
τα λέμε, το δύσκολο είναι να τα
γράφουμε.
η προσπάθεια πάντα ανταμοίβεται.

θα περιμένουμε λοιπόν τα γραφτάσου
όχι για να σου βάλουμε βαθμό

αλλά με αγάπη και κατανόηση.

Καλό σου ξημέρωμα ελένη μου

Unknown είπε...

Γεια σου θεριό ανήμερο

όνομα και πράμα.

σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια
και για την επίσκεψη στη σελίδα μου

Θα σε περιμένω να τα ξαναπούμε

καλό σου πρωινό
καλοκαιρινό με παρέα
τα ματια τα μπλε