Δευτέρα 24 Ιουλίου 2006

Το Άλμπατρος του MotoGP......

Τι ωραίος ο " Doctor "
Τι γλυκό πέρασμα έκανε στον Roberts
και μετά στον Melandri
Είναι μοναδικός
Από την 10η θέση είναι τώρα στην 4η θέση
Πίσω από τον Pedrosa.

Ενώ έχει τον καλλίτερο ρυθμό, όπως πάντα αέρινος,
είναι μεγάλη η διαφορά του από τους δυο πρώτους
Hayden, Pedrosa, για την πρωτιά
ήμαστε στον 25-32 γύρο.

Ατυχία για τον Valerossi, κρίμα, μηχανική βλάβη
είναι εκτός αγώνα
Τι την ήθελε την Πάμελα ο γιατρός ?

Α, ρε γαμώτο

Μπράβο στους
Hayden, Pendrosa, Melandri
Σπουδαίοι οδηγοί
Κρίμα για τον γιατρό μας

Πάντως απίστευτο θέαμα, μοναδικής ομορφιάς
Όποιος δεν παρακολουθεί
MotoGP
Είναι όπως να μην παρακολουθεί τίποτα !

Εδώ είναι η ομορφιά της πραγματικότητας
του θεάματος
Χωρίς τρικ, εφέ και μεικ απ
Χωρίς την εικονική πραγματικότητα

Είναι όλη η ομορφιά της μαγείας της κίνησης
που μπορούν να δουν και να αποθανατίσουν
τα μάτια μεταφέροντας την απόλαυση στην
ψυχή και στην καρδιά κάνοντας τους κτύπους
της καρδιάς να κτυπούν αρμονικά σε κάθε στροφή
της πίστας.

Καπετάνιος
Του MotoGP

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλημέρα Μοργκάνα μου
καλοκαιρινή και δροσερή

να είσαι πάντα καλά και να έρχεσαι
να μου γράφεις τις καλημέρες σου

Καλημέρα και από μένα
καλή σου εβδομάδα
εδώ θα είμαι να τα λέμε !

Καπετάνισσα είπε...

Καπετάνιος παθιασμένος και δυναμικός, μου μοιάζει σήμερα!

Να καβαλάει κύματα κι οχήματα και να γεύεται τη ζωή στο πιο βαθύ, το ζωηρό της κόκκινο!

Μια βόλτα στη ζωή, Sailor...
Μια βόλτα, με τις αισθήσεις στο μάξιμουμ.
Μόνο έτσι αξίζει...

Unknown είπε...

Στο όριο καπετάνισσά μου
στο κόκκινο.

Η νιότης χρόνο δεν μετρά!

σερφάρισμα στα κύματα και τα
οχύματα καβάλα πάντα στη ζωή
στα όρια
Μόνο έτσι αξίζει
όπως το λες γλυκιά μου
καπετάνισσα

πάντα έτσι ήμουν καπετάνισσα
σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου
λόγια

καλό σου πρωινό
καλοκαιρινό και δροσερό
καβάλα και καλπασμό θέλει η ζωή