Πέμπτη 20 Ιουλίου 2006

Το Άλμπατρος της λογικής....

Άμα υπήρχε λογική δεν θα υπήρχε
Πόλεμος
Εδώ χάθηκε κάθε έννοια λογικής
Εδώ υπάρχει μίσος μεταξύ των λαών

Πως να εξαφανίσει ο ένας λαός τον άλλο
Υπάρχει θρησκευτικό μίσος, θρησκευτικός
φανατισμός, αν μπορώ να το εκφράσω σωστά,
αγεφύρωτο, που κανείς τους στην πλειοψηφία
δεν θέλει να γεφυρώσει.

Το 1973 το Ισραήλ το ίδιο έκανε
όπως τώρα,
Εξαπέλυσε επιθέσεις σε Λίβανο,Συρία, Αίγυπτο
και η ιστορία επαναλαμβάνεται.
Το Ισραήλ επιδιώκει να γίνει η κυρίαρχος φυλή
σε όλη την περιοχή της Μέσης Ανατολής.

Γιατί λένε ότι είναι ο εκλεκτός λαός του Θεού
Που σε αυτόν έδωσε της περίφημες εντολές,
Όλοι οι άλλοι πρέπει να υπακούσουν σε αυτές
τις εντολές, δηλ. στο Ισραήλ, που πιστεύει ότι
είναι ο εκλεκτός λαός επί της Γης.

Το θέμα είναι η θρησκευτική λατρεία, που γι αυτήν
θα σκοτώνονται και θα αφανίζονται οι λαοί.
Οι καθοδηγητές, οι πνευματικοί και θρησκευτικοί
ηγέτες των λαών είναι αυτοί που οδηγούν μαθηματικά
στην εξαφάνιση όλων μας.

Το θρησκευτικό μίσος, γιατί για αυτό πρόκειται, είναι
ο χειρότερος σύμβουλος, είναι ο χειρότερος εχθρός
του ανθρώπου και όχι ο θάνατος που μας λένε.
Γιατί ο θάνατος είναι η φυσική συνέχεια του ανθρώπου
και τις ζωής, γιατί είναι χάρισμα του ίδιου του Δημιουργού
και όχι των εντολών που λένε ότι άφησε ο Θεός
στους Ισραηλίτες.

Και ο σφανισμός του ανθρώπου θα συνεχίζεται, όσο υπάρχει
και παραμένει το θρησκευτικό μίσος η λατρεία
και ο φανατισμός.

Το μόνο που μπορώ να κάνω εγώ σαν Καπετάνιος είναι
να οδηγήσω το καράβι μου στον Ζωικό κόσμο,
στο Ζωικό βασίλειο, που σίγουρα δεν υπάρχει εκεί
το θρησκευτικό μίσος η λατρεία και ο φανατισμός,
στη Ζούγκλα των ζώων που εμείς οι άνθρωποι αποκαλούμε.

Γιατί εκεί μόνο ζούγκλα δεν είναι, είναι ο παράδεισος
Και είμαι σίγουρος ότι θα ζήσω για πάντα ευτυχισμένος
τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής μου, χωρίς μίσος, θρησκείες
φανατισμούς και εντολές από άνωθεν.

Γιατί άραγε πρέπει να λατρεύω κάποιον η κάπου ?
Γιατί άραγε πρέπει να απευθύνομαι σε κάποιον ?
Γιατί άραγε πρέπει να πιστεύω κάπου η κάποιον ?
Για να γίνονται όλα αυτά ?

Το μόνο που έχω να μάθω στη ζούγκλα των ζώων
είναι να σέβομαι τους κανόνες του Ζωικού κόσμου
του Παράδεισου
Έτσι, απλά !

Αν δεν μπορώ να ζήσω και εκεί
Ε, τότε δεν είμαι άξιος να ζήσω

6 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Σύμφωνώ απόλυτα, Καπετάνιε μου, τόσο με το σημερινό ποστ σου,
όσο και με το προηγούμενό σου,
τη "Γενοκτονία του Λιβάνου".

Συμφωνώ μέχρι τελευταίας τελείας...

Unknown είπε...

Να είσαι καλά
σε ευχαριστώ καλέ μου φίλε

προ παντώς γιατί είσαι άνθρωπος

καλό σου
ξημέρωμα

Unknown είπε...

Καλή σου ημέρα Μοργκάνα μου
έχεις απόλυτο δίκαιο

χάθηκε η ανθρωπιά

φτάσαμε στο σημείο του απόλυτου
παραλογισμού

της απόλυτης απάθειας και αδιαφορίας για τον άνθρωπο και την ζωή
στη ζούγκλα τουλάχιστον υπάρχουν
κανόνες

Να είσαι καλά
καλό σου πρωινό

Καπετάνισσα είπε...

Το ξέρεις καπετάνιε μου πως οι θρησκείες είναι το πρόσχημα.
Η "θεϊκή εντολή".
Η εξασφαλισμένη αποδοχή μιας "αυθεντίας".

Εργαλείο χρήσιμο για την χειραγώγιση των πολλών.
καθοδήγηση με... τυφλό σύστημα.

Γυρεύεις λογικές είπες;
Έτσι είπες ή λάθεψα;

Έχει λογική ο πόλεμος.
Και στρατηγική πεντακάθαρη.
Εξηγήσιμη.
Μαθηματική ανάλυση άριστη.
Ούτε λόγος.

Τις μάθαμε τις λογικές.
Λέω να πιάσουμε το συναίσθημα.

Unknown είπε...

Καλησπέρα καπετάνισσα

Καθοδήγηση με τυφλό σύστημα

Δεν λάθεψες σε τίποτα

και εγώ μαζί σου
με το συναίσθημα

Να είσαι καλά

Μια καλημέρα, μια καληνύχτα
είναι όσο χίλιες λέξεις

Καλό σου
βράδυ

Unknown είπε...

Μοργκάνα μου μπορούμε
να κοιμηθούμε και να ονειρευτούμε

καλό σου πρωινό
δροσερό πάντα και
καλοκαιρινό