Σάββατο 13 Μαΐου 2006

Το τέλος και η αρχή......

Ξεκινάω πάντα από το τέλος
για να φτάσω να αρχίσω απ την αρχή
το τέλος είναι ακόμη μακριά
όσο μακριά είναι και η αρχή

Δεν έφτασα ακόμη στο τέλος του ταξιδιού
είμαι ακόμη στην αρχή τις περιπλάνησης
είναι ακόμη μακριά το τέλος
όσο μακριά είναι και η αρχή

Ακόμη είμαι στην αρχή
είναι πολύ μακριά το τέλος
χρειάζεται πολύς κόπος
ακόμα και για την αρχή

Το τέλος είναι όλη η ομορφιά
της Ζωής, η ευχαρίστηση της ψυχής
η άφιξη στο τέλος είναι μακριά
όσο μακριά είναι και η αρχή

Το ταξίδι μέσα στη Ζωή
εξαρτάτε από το τέλος
γιατί το τέλος, αρχίζει
από την αρχή της Ζωής

Στο τέλος της Ζωής θυμάσαι
το πρώτο κλάμα, της αρχής της Ζωής
αμέσως θυμάσαι, ότι το τέλος δεν είναι μακριά
όσο μακριά είναι η αρχή.

Δεν χρειάσθηκε ποτέ να γίνω
τεξανός, νότιο αμερικάνος
αφρικανός, νότιο αφρικάνος
ανατολίτης, ασιάτης, ευρωπαίος

Η μουσική και οι στίχοι
μιλάνε μέσα στην ψυχή μου
από όποιο μέρος του πλανήτη
και αν είναι, γιατί η μουσική
και οι στίχοι, μιλάνε την ίδια
γλώσσα με την δική μου.

Ο γιος της Θάλασσας

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Σωστή η γνώμη σου, δεν διαφωνώ.
αλλά εγώ το τοποθέτησα γύρω από
την δουλειά μου και την ζωή μου
που ήταν μέχρι πριν λίγα χρόνια
για την αρχή και το τέλος και του
πόσο μακριά η κοντά είναι.

Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη
πάντα σε διαβάζω.

Καλημέρα!

Serenity είπε...

Λόγια βγαλμένα απ'την ψυχή, όπως πάντα, Καπετάνιε :) Την καλησπέρα μου!

Unknown είπε...

Καλησπέρα πριγκίπισσα !

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου
πάντα λόγια.
πράγματι μέσα από την ψυχή μου
και έτσι πάντα γράφω και θα
συνεχίσω.

Καλό σου βράδυ!