Τρίτη 2 Μαΐου 2006

Μια ματιά ένα χαμόγελο φτάνει μόνο.....

Μια ματιά ένα χαμόγελο
κλείνουν μέσα τους
ολόκληρη τη Ζωή
όλη την ομορφιά της Ψυχής

Μάτια μου μοναδικά, ονειρεμένα
εσείς που δίνεται σε μένα
όλη την ομορφιά της Ζωής
τη χαρά της ψυχής σε μένα

Μόνο μια ματιά φτάνει
να πάρουν τα μάτια τα δικά μου
να την στείλουν στην ψυχή μου
να την κρατήσει μέσα της για πάντα

Ένα χαμόγελο γλυκό, αλήθεια τι ευτυχία
μόλις το δεις, αμέσως χαμογελάς και εσύ
αισθάνεσαι αμέσως όλη την ευτυχία
όλη την ομορφιά της Ζωής, της Ψυχής

Ένα χαμόγελο γλυκό όλα τα ομορφαίνει
ομορφαίνει και απαλύνει την ευαισθησία της ψυχής
σε κάνει να χαμογελάς και εσύ, δίνοντάς σου
την μοναδική ευτυχία για τη Ζωή

Ένα χαμόγελο, μια ματιά μόνο
τίποτα άλλο δεν χρειάζεται
για να κλείσεις μέσα σε λίγες γραμμές
μιας σελίδας
όλη την Ζωή και την ομορφιά της Ψυχής

ο γιος του μπλε του Ουρανού
και του γαλάζιου της Θάλασσας

3 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Έτσι είναι Καπετάνιε,

ένα χαμόγελο χρειάζονται όλο κι όλο οι άνθρωποι,

και όμως,

...κάνουν το παν για να το βγάλουν ξινό ο ένας στον άλλον!

Καλημέρα!

Unknown είπε...

Καλημέρα καλέ μου φίλε!
πράγματι όλοι οι άνθρωποι ένα
και μόνο χαμόγελο χρειάζονται και τίποτα άλλο.
και όμως,
έχεις απόλυτο δίκιο.
να είσαι πάντα καλά και ένα
όμορφο χαμόγελο να το προσφέρεις
πάντοτε.
καλή συνέχεια!

Marialena είπε...

Φτάνει βρε Καπετάνιο μου? Για πες μου, γιατί τώρα τελευταία έχω ταρακουνηθεί. Αν το πιστεύεις όμως αυτό μετράει! Σ'ευχαριστώ για το όμορφο δημοσίευμα καλέ μου Θαλασσόλυκε.

Καλησπέρα και καλό μήνα, Μ.