Δευτέρα 8 Μαΐου 2006

Πλεονάκις επολέμησάν με εκ νεότητός μου, και γαρ ουκ ηδυνήθησαν μοι.

Αν το ταλέντο είναι πόσα βγάζεις, πόσα παίρνεις
και πιστεύεις ότι είσαι ταλαντούχος και επιτυχημένος
όπως όλοι αυτοί σου λένε, καλύτερα να μείνω ατάλαντος
σε όλη μου τη Ζωή, όπως είμαι.

Ξέρεις τι τους είπα ?
Ότι ο Καπετάνιος δεν είναι
οικόπεδο για αντιπαροχή
ούτε για αξιοποίηση από σας.

Είμαι άξιος όπως κάθε άνθρωπος
και έτσι θα παραμείνω για πάντα.

Την αξιοσύνη και το ταλέντο
τα έδωσε ο δημιουργός με την περί συ
μεγαλοσύνη που τον διακρίνει, σε όλους
τους ανθρώπους και όχι επιλεκτικά όπως
ορισμένοι πιστεύουν και ισχυρίζονται

Εντολή σου, είπε, αυτός ο κόσμος
και γραμμένος μες στα σπλάχνα σου είναι
Διάβασε και προσπάθησε και πολέμησε, είπε
Ο καθείς και τα όπλα του, είπε
Από το " Άξιον εστί "

Η αξιοσύνη και το ταλέντο δεν έχει καμιά σχέση
αν μένεις σε σπίτι που είναι σκεπασμένο
με πισσόχαρτο, λαμαρίνες, τενεκέδες
η κεραμοσκέπαστο και πολυτελείς μονώσεις

Και ούτε αν κάνεις μπάνιο στη σκάφη από λαμαρίνα
η στο τζακούτζι και στις μπανιέρες τις πολυτελείς.
Η αξιοσύνη και το ταλέντο είναι χάρισμα μοναδικό
του Δημιουργού προς όλους τους ανθρώπους

Του ίδιου Θεού, τους μικρούς, τους πολλούς
και τους ταπεινούς.

Και συνεχίζω να περπατώ μέσα στη Ζωή
στους δρόμους που στρώσαμε εμείς
οι μικροί, οι πολλοί και ταπεινοί
οι άξιοι, με τις ευλογίες του και τα χαρίσματά του

Όταν τον αντίκρισα και είδα τα μάτια του
βουρκωμένα και τα δάκρυα να τρέχουν
στα μαγουλά του, αισθάνθηκα αμέσως
όλος ο κόσμος να χάνεται

Τα γόνατά μου λύγισαν, λες και μια
δύναμη με έκανε να γονατίσω
μπροστά του και να προσκυνήσω
το μεγαλείο της ψυχής του

Αυτού του κόσμου του μικρού και ταπεινού
που ζούμε όλοι μας, που μας τον χάρισε
ο Δημιουργός με όλη του την ψυχή
και την μεγαλοσύνη που τον διακρίνει.

Βλέποντας τα δάκρυα να κυλούν
στα μάγουλά του, η σκέψη μου
πήγε μόνη της χωρίς δισταγμό
να φύγω από τη Ζωή
να μην δω το τέλος.

" Καπετάνιος Εστί "

4 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Συμφωνώ Καπετάνιε.

Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει κάποιο ταλέντο. Όλοι έχουν.

Καλημέρα!

Unknown είπε...

Να είσαι καλά
καλέ μου φίλε.

Καλημέρα!

Serenity είπε...

Καπετάνιε, φαντάζομαι ότι θα έχεις ακουστά το γνωστό απόφθεγμα με το νερό και την πάπια. Όπως το νερό περνάει πάνω από την πάπια χωρίς να τη μουσκεύει, έτσι κι αυτά τα πράγματα εύχομαι να περνούν από πάνω σου χωρίς να σε 'ρίχνουν'.

Unknown είπε...

Να είσαι καλά κορίτσι μου
πάντα εσύ, ο καπετάνιος έμαθε
και μπορεί όλα να τα αποφεύγει.
Αλλά έπιασα την ψυχή του καπετάνιου
να είναι λίγο θυμωμένη και για αυτό
τα έγραψα όλα αυτά.
Εσύ να είσαι καλά και να τα
ξεπερνάς όλα.

Καλησπέρα!