Παρασκευή 5 Μαΐου 2006

Καλημέρα Κάρλα.....

Μιλόσεβιτς, Βλάντιτς
Διεθνές Δικαστήριο Χάγης
Κάρλα Ντελπόντε
Όταν ακούς το όνομα, πριν την δεις, λες Κάρλα
συναρπάζεσαι, μόλις την δεις σε πιάνει αμέσως φόβος.
Τα μάτια σου μεταφέρουν στην ψυχή σου αμέσως αυτό
το αίσθημα του φόβου, που το βλέπεις αμέσως στα μάτια
το αιασθάνεσαι σε όλο το κορμί σου, οι κτύποι της καρδιάς
αρχίζουν να κτυπούν τρομαγμένα, μόλις πλησιάσεις
στα σκαλιά για να ανέβεις στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης
σου κόβονται τα πόδια, θέλεις να φύγεις, να τρέξεις
να γλιτώσεις, γιατί αμέσως αισθάνεσαι τι σε περιμένει
από την Κάρλα, γιατί είσαι μικρός, πολύ μικρός.
Αλλά δεν ξέρει η Κάρλα, ότι όλοι εμείς οι μικροί, οι πολύ μικροί
και ταπεινοί, όλοι μαζί ήμαστε μεγάλοι, πολύ μεγάλοι.
Της το λέω λοιπόν εγώ, γιατί δεν την φοβάμαι, δεν την φοβήθηκα
ποτές, γιατί έχω δίπλα μου, πάντα κοντά μου, στα αριστερά μου
όσο μακρύ είναι το χέρι μου, τον φίλο, τον σύντροφο, τον συμβουλό μου
τον μοναδικό, τον θάνατο.
Ναι Κάρλα δεν είμαι μόνος και για αυτό δεν σε φοβάμαι, δεν σε φοβήθηκα
ποτές Κάρλα μου.
Τους δίκασες για γενοκτονία, και εγώ μαζί σου Κάρλα μου.
Εσένα και το Διεθνές Δικαστήριο ποιοί πιστεύεις ότι θα σας δικάσουν ?
Θα σου πω εγώ Κάρλα μου.
Εμείς οι μικροί, οι πολύ μικροί και ταπεινοί θα σας δικάσουμε
γιατί δεν τολμήσατε να δικάσετε όλους τους Μπούς που αυτοί
κάνανε και συνεχίζουν να κάνουν ανενόχλητοι γενοκτονίες
και όχι γενοκτονία από αμέλεια, αλλά γενοκτονίες εκ προμελέτης
με πρόθεση, το ακούς Κάρλα μου ?
Και ετοιμάζονται να κάνουν και άλλη γενοκτονία Κάρλα μου,
όπως αυτή των Αρμενίων, που η Διεθνής Κοινότητα αδιαφορεί
ούτε καν θέλει να αποδώσει δικαιοσύνη, γιατί νομίζεται
ότι ήμαστε παιδιά ένος άλλου Θεού, ενός κατώτερου Θεού,
όπως είναι τα 140.000.000 παιδιά σε όλο τον Πλανήτη
που δεν έχουν να φάνε και να ποιούν νερό, αυτό Κάρλα μου
δεν είναι γενοκτονία εκ προμελέτης ?
Και εγώ σου λέω ότι όλοι μας ήμαστε παιδιά του ίδιου Θεού
του ένος και μοναδικού, το ακούς Κάρλα ?
Δεν θα σταματήσω ποτές να στο θυμίζω Κάρλα μου,
μέχρι το τέλος, μέχρι την στιγμή που θα σταθούμε γυμνοί
μπροστά στον δημιουργό και τότε θα δεις ότι όλοι ήμαστε
παιδιά του ίδιου Θεού και όχι παιδιά ενός κατώτερου Θεού.
Θα έρθει μια μέρα που απ το μνήμα μας θα ηχήσει φωνή ισχυρή.
Και τι κερδίσατε Κάρλα μου ?
Μπας και σκοτώσατε τον γίγαντα του Πνεύματος ?
Μη και μπορέσατε να σβήσετε τον Ήλιο ?

ο γιος του μπλε του Ουρανού
και του γαλάζιου της Θάλασσας

2 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Α μπράβο Καπετάνιε...

πέστα για αυτό το -να μη το χαρακτηρίσω ον- που θέλει να το παίξει και δικαστής...

Η Χάγη είναι ένα από τα πρώτα αίσχη του 21ου αιώνα...

καλημέρα!

Unknown είπε...

Καλημέρα καλέ μου φίλε!

Να σου πω την αλήθεια, ήθελα από
πολύ καιρό να το γράψω αυτό,
να γράψω όλα αυτά που έχουν
μαζευθεί μέσα στην ψυχή μου όλο
το οδοιπορικό της ζωής μου.
Είναι ένα από τα μεγαλύτερα αίσχη
όπως λες του 21ου αιώνα.
Η υποκρισία σε όλο της
το μεγαλείο.

Καλημέρα !