Πέμπτη 25 Μαΐου 2006

Πιστοποιητικό για είσοδο στη Ζωή.....

Πιστοποιητικό εθνικοφροσύνης.
Πιστοποιητικό Χριστιανός Ορθόδοξος.
Να γράφεται
Κάτω από το όνομά μου, λίγο μετά την βάφτισή μου,
με το νερό που άγιασε ο Χριστός μας, όχι ο παπάς
της βάφτισής μου εν ονόματι του Χριστού.
Και να με ακολουθεί για πάντα, από την αρχή
μέχρι το τέλος.

Αυτό το πιστοποιητικό για την είσοδό μου στη ζωή
μου ζητούσαν και εξακολουθούν να μου το ζητούν
από τότε που άρχισα να βλέπω τον κόσμο και τη ζωή
με τα παιδικά αθώα μου μάτια, αυτά τα μάτια
της ομορφιάς της αθωότητας.

Αυτό το έκριναν, το αποφάσισαν και το δημιούργησαν
οι άνθρωποι.
Όχι ο δημιουργός μου.

Δεν έχεις θέση, μου έλεγαν και εξακολουθούν να μου λένε,
στην κοινωνία και την ζωή την δική μας αν δεν είσαι
εθνικόφρων και Χριστιανός Ορθόδοξος.

Βλέπεις, αυτοί οι άνθρωποι δημιούργησαν δικιά τους
κοινωνία και ζωή, σαν να τους επέλεξε ο δημιουργός
να είναι πάνω από τον άνθρωπο, την ψυχή του
την αξία του και την προσωπικότητά του.

Αυτό με ακολουθεί από την πρώτη μέρα που πήγα
στην πρώτη δημοτικού, στο πρώτο δημοτικό σχολείο
Ανδρομάχης και Δήμητρος γωνία, για να αρχίσω
την εισοδό μου στη γνώση.
Έτος 1946 Καλλιθέα.

Από τότε μέχρι σήμερα, μέχρι τούτη την ώρα που
τα γράφω, δεν έχει αλλάξει τίποτα.
Ούτε τα πιστοποιητικά εθνικοφροσύνης και
Χριστιανός Ορθόδοξος, ούτε και οι άνθρωποι
οι συνάνθρωποί μου που λέω εγώ.

Και η ζωή συνεχίζεται.

Μέχρι τον θάνατο και την ταφή
το ίδιο θα συνεχίζεται
πιστοποιητικό εθνικοφροσύνης
Χριστιανός ορθόδοξος.

Αλήθεια δεν έμαθαν πουθενά στα σχολειά
που πήγαν ότι υπάρχει και
Ανάσταση ?
Δεν ρώτησαν, δεν έμαθαν, δεν διδάχτηκαν ?

Αν ο θάνατος που μου λένε
είναι εχθρός μου
τότε όλοι αυτοί, που είναι και οι πολλοί
Τι είναι ?

Ο θάνατος για μένα, είναι φίλος πιστός
και σύντροφος, και με συνόδευσε από την στιγμή
της γέννησής μου μέχρι και σήμερα, μέχρι τούτη
την ώρα που γράφω αυτές τις λίγες γραμμές με το
χέρι το δικό μου και το μολύβι της ζωής μου
που μου δώρισε ο δημιουργός.

Ο θάνατος βρίσκεται δίπλα μου, αριστερά μου,
όσο μακρύ είναι το χέρι μου και με παρακολουθεί
και με προσέχει, όπως ακριβώς κάνω και εγώ,
τον παρακολουθώ και τον προσέχω, και είναι
ο μόνος που δεν μου έχει ζητήσει πιστοποιητικό
εθνικοφροσύνης και Χριστιανός Ορθόδοξος.

Ενώ αυτοί μου τα έχουν ζητήσει από τότε
που γεννήθηκα και εξακολουθούν
να μου τα ζητάν.

Καπετάνιος
Ο γιος της Θάλασσας

Δεν υπάρχουν σχόλια: